Předkládaná práce se zabývá analýzou povědomí o Jazykové Škole Only4 s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na studium Public relations a marketingového průzkumu, kde definuje základní pojmy týkající se těchto témat. V praktické části se práce věnuje samotnému výzkumu povědomí o Jazykové Škole Only4 s.r.o. s cílem rozpoznat nejslabší článek cílové skupiny této společnosti a v závěru předkládá různá doporučení.
Anotace v angličtině
This thesis deals with an awareness analysis of Language School Only4 s.r.o. The theoretical part is focusing on the study of public relations and marketing research, where it defines their basic ideas which are related to this topic. The practical is focusing on the analysis of awareness of Language School Only4 s.r.o. Its goal is to distinguish the weakest element of the target group of this company and give recommendations at its end.
Klíčová slova
Public relations, marketingový výzkum, Jazyková Škola Only4, analýza veřejného povědomí
Klíčová slova v angličtině
Public relations, marketing research, Language School Only4, awareness analysis
Rozsah průvodní práce
63 s, (79 442 znaků)
Jazyk
AN
Anotace
Předkládaná práce se zabývá analýzou povědomí o Jazykové Škole Only4 s.r.o. Teoretická část se zaměřuje na studium Public relations a marketingového průzkumu, kde definuje základní pojmy týkající se těchto témat. V praktické části se práce věnuje samotnému výzkumu povědomí o Jazykové Škole Only4 s.r.o. s cílem rozpoznat nejslabší článek cílové skupiny této společnosti a v závěru předkládá různá doporučení.
Anotace v angličtině
This thesis deals with an awareness analysis of Language School Only4 s.r.o. The theoretical part is focusing on the study of public relations and marketing research, where it defines their basic ideas which are related to this topic. The practical is focusing on the analysis of awareness of Language School Only4 s.r.o. Its goal is to distinguish the weakest element of the target group of this company and give recommendations at its end.
Klíčová slova
Public relations, marketingový výzkum, Jazyková Škola Only4, analýza veřejného povědomí
Klíčová slova v angličtině
Public relations, marketing research, Language School Only4, awareness analysis
Zásady pro vypracování
Studium odborné literatury v oblasti veřejného mínění
Fáze procesu marketingového výzkumu
Analýza povědomí o jazykové škole Only4 s.r.o. ve Zlíně - provedení průzkumu
Zpracování a vyhodnocení výsledků
Doporučení pro společnost Only4 s.r.o.
Zásady pro vypracování
Studium odborné literatury v oblasti veřejného mínění
Fáze procesu marketingového výzkumu
Analýza povědomí o jazykové škole Only4 s.r.o. ve Zlíně - provedení průzkumu
Zpracování a vyhodnocení výsledků
Doporučení pro společnost Only4 s.r.o.
Seznam doporučené literatury
Bradley, Nigel. 2013. Marketing research: Tools and techniques. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press.
Foret, Miroslav. 2008. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. Brno: Computer press.
Scott, David. 2013. The new rules of marketing and PR: How to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 4th ed. Hoboken: John Wiley.
Theaker, Alison. 2012. The public relations handbook. 4th ed. London: Routledge.
Vysekalová, Jitka. 2014. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Bradley, Nigel. 2013. Marketing research: Tools and techniques. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press.
Foret, Miroslav. 2008. Marketingový průzkum: Poznáváme svoje zákazníky. Brno: Computer press.
Scott, David. 2013. The new rules of marketing and PR: How to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. 4th ed. Hoboken: John Wiley.
Theaker, Alison. 2012. The public relations handbook. 4th ed. London: Routledge.
Vysekalová, Jitka. 2014. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. 1. vyd. Praha: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented his bachelor thesis.
Q, Kressová: Which of your recommendations will the language school realise? A: (two of them were taken into consideration - the student explains which ones) Q, Kressová: How did you count the discount 7,5%? A: (the student explains) Q, Kramoliš: Why do people have a greater awareness of Lingua than Only4? A: (the student explains the possible reasons - large school, a very popular program) Q, Kramoliš: Why did you choose the distribution of respondents in these three groups? A: (answered well)