Bakalářská práce s názvem Dámská kolekce pro vlastní značku je rozdělena na dvě části. Teoretická část je zaměřena na význam a vývoj značky, způsoby propagace, využití internetu a sociálních sítí pro šíření povědomí o značce. V praktické části je specifikována cílová skupina, inspirační zdroje, charakteristika materiálu, postup a realizace kolekce. Je doplněna fotodokumentací.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis titled women's collection for my own brand is divided into two parts. The theoretical part focuses on the importance and brand development, promotion methods, the use of Internet and social networks to spread brand awareness. The practical part is speci-fied target group, inspiration sources, materials characterization, process and implementa-tion of collection. It is accompanied by photographs.
Klíčová slova
značka, design, funkce, materiál, příběh
Klíčová slova v angličtině
brand, design, function, material, story
Rozsah průvodní práce
61
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce s názvem Dámská kolekce pro vlastní značku je rozdělena na dvě části. Teoretická část je zaměřena na význam a vývoj značky, způsoby propagace, využití internetu a sociálních sítí pro šíření povědomí o značce. V praktické části je specifikována cílová skupina, inspirační zdroje, charakteristika materiálu, postup a realizace kolekce. Je doplněna fotodokumentací.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis titled women's collection for my own brand is divided into two parts. The theoretical part focuses on the importance and brand development, promotion methods, the use of Internet and social networks to spread brand awareness. The practical part is speci-fied target group, inspiration sources, materials characterization, process and implementa-tion of collection. It is accompanied by photographs.
Klíčová slova
značka, design, funkce, materiál, příběh
Klíčová slova v angličtině
brand, design, function, material, story
Zásady pro vypracování
Navrhněte výtvarné řešení kolekce dámské obuvi a doplňků vycházející z módních
trendů a koncepce vámi vytvořené nové značky. Specifikujte cílovou skupinu a
vytvořte vizuální styl podtrhujíví váš záměr. Předložte kolekci 2 párů
a 3 galanterních doplňků. Řešení dokumentujte kresebnými návrhy v rozsahu
minimálně 15 normostran, písemnou zprávou o rozsahu minimálně 20 normostran
+ obrazové přílohy, doložte střihové řešení i technický popis. Předložte
vytištěný poster 100 x 70 cm, CD-ROM s bakalářskou prací, posterem, prezentaci
a obrazovou přílohou dokumentující vaše řešení v minimálním počtu 10 kusů.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 ks obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB,
obor (atelier), typ práce, přesný název práce v češtině a angličtině, rok
obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii
v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Navrhněte výtvarné řešení kolekce dámské obuvi a doplňků vycházející z módních
trendů a koncepce vámi vytvořené nové značky. Specifikujte cílovou skupinu a
vytvořte vizuální styl podtrhujíví váš záměr. Předložte kolekci 2 párů
a 3 galanterních doplňků. Řešení dokumentujte kresebnými návrhy v rozsahu
minimálně 15 normostran, písemnou zprávou o rozsahu minimálně 20 normostran
+ obrazové přílohy, doložte střihové řešení i technický popis. Předložte
vytištěný poster 100 x 70 cm, CD-ROM s bakalářskou prací, posterem, prezentaci
a obrazovou přílohou dokumentující vaše řešení v minimálním počtu 10 kusů.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 ks obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB,
obor (atelier), typ práce, přesný název práce v češtině a angličtině, rok
obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii
v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
OLINS, Wally. O značkách. 2009, 1.vyd. Praha-Argo. ISBN 978-80-257-0158-4.
BALL, Roger with OVERHILL, Heidi. How to start your own micro brand. 2012,
published PTec. ISBN 978-988-15831-1-6.
JOHNSON, Anna. Handbags: The power of the purse. 2002, Workman publishing.
ISBN 13: 978-0-7611-2377-4.
POLSTER, Bernd. A-Z Lexikon moderního designu. 2008, Praha-Slovart.
ISBN 978-80-7391-080-8.
ŠTÝBROVÁ, Miroslava. Boty, botky, botičky. 2006, NLN- Nakladatelství lidové
noviny. ISBN 978-80-7106-986-7.
Seznam doporučené literatury
OLINS, Wally. O značkách. 2009, 1.vyd. Praha-Argo. ISBN 978-80-257-0158-4.
BALL, Roger with OVERHILL, Heidi. How to start your own micro brand. 2012,
published PTec. ISBN 978-988-15831-1-6.
JOHNSON, Anna. Handbags: The power of the purse. 2002, Workman publishing.
ISBN 13: 978-0-7611-2377-4.
POLSTER, Bernd. A-Z Lexikon moderního designu. 2008, Praha-Slovart.
ISBN 978-80-7391-080-8.
ŠTÝBROVÁ, Miroslava. Boty, botky, botičky. 2006, NLN- Nakladatelství lidové
noviny. ISBN 978-80-7106-986-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Přesvědčivý a plynulý verbální projev obhajoby. Představená kolekce modelů, galanterie a obuvi splňuje všechny nároky na výborný design, jak ve skladbě, tak i v invenční rovině. Otázky porotců studentka zodpověděla plynule a kvalitně. Představila doplňující kresebnou prezentaci na originální výtvarné úrovni.