Marketingová komunikace tvoří důležitou součást marketingu měst a obcí, které stejně jako podnikatelské subjekty soutěží o přízeň cílových skupin zákazníků. Cílem diplomové práce je po zhodnocení teoretických východisek marketingového plánování a zejména marketingové komunikace provést analýzu současného stavu marketingové komunikace obce Jedovnice a na základě této analýzy navrhnout projekt plánu marketingové komunikace obce s návštěvníky, který by vedl k jejímu zkvalitnění. Diplomová práce obsahuje část teoretickou, kde jsou zhodnocena výše uvedená teoretická východiska a část praktickou, jejíž obsah tvoří provedené analýzy, sekundární i primární výzkum a samotný projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce.
Anotace v angličtině
Marketing communication plays important part in marketing of towns and villages, which compete for favour of target groups of customers in the same way as entrepreneurial subjects. The aim of this master thesis after evaluation theoretical resources of marketing planning and especially marketing communication is to carry out analysis of the current state of marketing communication of Jedovnice village and on the basis of this analysis to project a design of the marketing communication with village visitors which would improve its quality. This master thesis consists of theoretical part about the evaluation of above mentioned theoretical solutions and practical part which contains the accomplished analyses, secondary and primary research and the project for a marketing communication plan of Jedovnice and its visitors.
Klíčová slova
Marketingové plánování měst a obcí, marketingová komunikace obce, marketingový mix obce, plán marketingové komunikace, SWOT analýza, sekundární výzkum, primární výzkum.
Klíčová slova v angličtině
Marketing planning of towns and villages, marketing communication of village, marketing mix of village, marketing communication plan, SWOT analysis, secondary research, primary research.
Rozsah průvodní práce
97 s., 4 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Marketingová komunikace tvoří důležitou součást marketingu měst a obcí, které stejně jako podnikatelské subjekty soutěží o přízeň cílových skupin zákazníků. Cílem diplomové práce je po zhodnocení teoretických východisek marketingového plánování a zejména marketingové komunikace provést analýzu současného stavu marketingové komunikace obce Jedovnice a na základě této analýzy navrhnout projekt plánu marketingové komunikace obce s návštěvníky, který by vedl k jejímu zkvalitnění. Diplomová práce obsahuje část teoretickou, kde jsou zhodnocena výše uvedená teoretická východiska a část praktickou, jejíž obsah tvoří provedené analýzy, sekundární i primární výzkum a samotný projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce.
Anotace v angličtině
Marketing communication plays important part in marketing of towns and villages, which compete for favour of target groups of customers in the same way as entrepreneurial subjects. The aim of this master thesis after evaluation theoretical resources of marketing planning and especially marketing communication is to carry out analysis of the current state of marketing communication of Jedovnice village and on the basis of this analysis to project a design of the marketing communication with village visitors which would improve its quality. This master thesis consists of theoretical part about the evaluation of above mentioned theoretical solutions and practical part which contains the accomplished analyses, secondary and primary research and the project for a marketing communication plan of Jedovnice and its visitors.
Klíčová slova
Marketingové plánování měst a obcí, marketingová komunikace obce, marketingový mix obce, plán marketingové komunikace, SWOT analýza, sekundární výzkum, primární výzkum.
Klíčová slova v angličtině
Marketing planning of towns and villages, marketing communication of village, marketing mix of village, marketing communication plan, SWOT analysis, secondary research, primary research.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte teoretická východiska vztahující se k marketingovému plánování měst a obcí s důrazem na marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků analyzujte současný stav marketingových aktivit obce Jedovnice, zejména marketingové komunikace s návštěvníky.
Na základě provedených analýz identifikujte cíle marketingové komunikace s návštěvníky obce a navrhněte plán jejího zlepšení.
Uveďte možná rizika a problémy související s aplikací plánu do praxe, včetně posouzení relevantních nákladů a možného přínosu pro obec Jedovnice.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte teoretická východiska vztahující se k marketingovému plánování měst a obcí s důrazem na marketingovou komunikaci.
II. Praktická část
S využitím teoretických poznatků analyzujte současný stav marketingových aktivit obce Jedovnice, zejména marketingové komunikace s návštěvníky.
Na základě provedených analýz identifikujte cíle marketingové komunikace s návštěvníky obce a navrhněte plán jejího zlepšení.
Uveďte možná rizika a problémy související s aplikací plánu do praxe, včetně posouzení relevantních nákladů a možného přínosu pro obec Jedovnice.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001.180 s. ISBN 80-247-0207-X.
[2] FORET, M. Komunikace s veřejností. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1994. 206 s. ISBN 80-210-1034-7.
[3] FORETOVÁ, V., FORET M., Komunikující město. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1996. 108 s. ISBN 80-210-1287-0.
[4] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 178 s. ISBN 80-7169-600-5.
[5] KOTLER, P. Marketing Management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M., FORETOVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001.180 s. ISBN 80-247-0207-X.
[2] FORET, M. Komunikace s veřejností. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1994. 206 s. ISBN 80-210-1034-7.
[3] FORETOVÁ, V., FORET M., Komunikující město. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1996. 108 s. ISBN 80-210-1287-0.
[4] JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing měst a obcí. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 1999. 178 s. ISBN 80-7169-600-5.
[5] KOTLER, P. Marketing Management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.