Převedení objektů z geometrických tvarů, sestavující se z trojúhelníků a čtverců. Rozfázovaný pohyb dodává celému reliéfu osobitou dynamiku. Objekt zahrnuje funkci dekoru i mého vlastního geometrického systému, kdy se snažím komunikovat s prostředím okolo sebe. Hraje si s umělým světlem a dotváří stíny rozptýlené možnosti vidění.
Anotace v angličtině
Realization of object from geometric shapes, triangles and comprising of squares. Multi-motion movement of relief supplies to the whole of the specific dynamics. The object includes decor and my own geometric system, when trying to interact with space around them. It also plays with artificial light and shadows scattered completes the possibilities of vision.
Klíčová slova
geometrický soubor, geometrie, dynamika, objekt, komunikace s prostředím, světlo, ornament,
Klíčová slova v angličtině
geometric set, geometric, dynamic, object, communication with space, light, ornament,
Rozsah průvodní práce
47 s. (40 044 znaků).
Jazyk
SK
Anotace
Převedení objektů z geometrických tvarů, sestavující se z trojúhelníků a čtverců. Rozfázovaný pohyb dodává celému reliéfu osobitou dynamiku. Objekt zahrnuje funkci dekoru i mého vlastního geometrického systému, kdy se snažím komunikovat s prostředím okolo sebe. Hraje si s umělým světlem a dotváří stíny rozptýlené možnosti vidění.
Anotace v angličtině
Realization of object from geometric shapes, triangles and comprising of squares. Multi-motion movement of relief supplies to the whole of the specific dynamics. The object includes decor and my own geometric system, when trying to interact with space around them. It also plays with artificial light and shadows scattered completes the possibilities of vision.
Klíčová slova
geometrický soubor, geometrie, dynamika, objekt, komunikace s prostředím, světlo, ornament,
Klíčová slova v angličtině
geometric set, geometric, dynamic, object, communication with space, light, ornament,
Zásady pro vypracování
Konzultace s vedoucím bakalářské práce
Zpracování návrhů, modely, kresebné studie
Vypracování písemné doprovodné zprávy zahrnující všechny etapy návrhu
Fotodokumentace
Obeznámení s použitou technologií
Realizace v materiálu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty
v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do
Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině a
angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou
osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Konzultace s vedoucím bakalářské práce
Zpracování návrhů, modely, kresebné studie
Vypracování písemné doprovodné zprávy zahrnující všechny etapy návrhu
Fotodokumentace
Obeznámení s použitou technologií
Realizace v materiálu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty
v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do
Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině a
angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou
osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
MANGUEL, A. Čtení obrazů: o čem přemýšlíme, když se dívame na umění? vyd. Brno:
Host, 2008. ISBN 978-80-7294-274-9.
DEMPSEYOVÁ, A. Umělecké styly, školy a hnutí. 2. vyd. Praha: Slovart, 2005.
ISBN 80-7209-731-8
MILLER, Judith, Frankie LEIBE a Mark HILL. Sklo 20.století. 1. vyd. Bratislava:
Noxi, 2005. ISBN 80-89179-21-5.
JULLINEN, François, Jane Marie TODD. The Great Image Has No Form, Or On the
Nonobject Through Painting. The University of Chicago Press, 2009. ISBN-13: 978-0-226-41530-7
Seznam doporučené literatury
MANGUEL, A. Čtení obrazů: o čem přemýšlíme, když se dívame na umění? vyd. Brno:
Host, 2008. ISBN 978-80-7294-274-9.
DEMPSEYOVÁ, A. Umělecké styly, školy a hnutí. 2. vyd. Praha: Slovart, 2005.
ISBN 80-7209-731-8
MILLER, Judith, Frankie LEIBE a Mark HILL. Sklo 20.století. 1. vyd. Bratislava:
Noxi, 2005. ISBN 80-89179-21-5.
JULLINEN, François, Jane Marie TODD. The Great Image Has No Form, Or On the
Nonobject Through Painting. The University of Chicago Press, 2009. ISBN-13: 978-0-226-41530-7
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila koncepci své tvorby členům komise, avšak ta nebyla dostačující. Za velice špatné řešení považují sokl s osvětlovací technikou, které není řešeno v rámci celého objektu. Projekce vizuálního obrazu na stěnu vůbec nesouvisela se skleněnými prvky na stěně.