Diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy MORA MORAVIA zaměřenou na vybrané segmenty zákazníků. Pro charakteristiku a stanovení nákupních záměrů těchto segmentů jsou využívány výsledky analýzy rozsáhlého marketingového výzkumu, který byl realizován externí marketingovou agenturou. Projekt komunikační strategie je rozdělen podle segmentů zákazníků, kterých se týká. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou projektu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the communication strategy of MORA MORAVIA company, which aims at selected customer segments. For the characteristics and formulation of the purchasing preferences of these segments are used the results of the comprehensive marketing research, which was carried out by an external marketing agency. The communication strategy project is divided according to customer segments it refers to. The conclusion of the thesis contains a cost and a hazard operation study.
Klíčová slova
marketingová komunikace, event marketing, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, event marketing, marketing research
Rozsah průvodní práce
96 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy MORA MORAVIA zaměřenou na vybrané segmenty zákazníků. Pro charakteristiku a stanovení nákupních záměrů těchto segmentů jsou využívány výsledky analýzy rozsáhlého marketingového výzkumu, který byl realizován externí marketingovou agenturou. Projekt komunikační strategie je rozdělen podle segmentů zákazníků, kterých se týká. Práce je zakončena nákladovou a rizikovou analýzou projektu.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the communication strategy of MORA MORAVIA company, which aims at selected customer segments. For the characteristics and formulation of the purchasing preferences of these segments are used the results of the comprehensive marketing research, which was carried out by an external marketing agency. The communication strategy project is divided according to customer segments it refers to. The conclusion of the thesis contains a cost and a hazard operation study.
Klíčová slova
marketingová komunikace, event marketing, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, event marketing, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke komunikační strategii a trhu varných spotřebičů v ČR.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav komunikace firmy MORA MORAVIA a její postavení na trhu.
Vypracujte projekt komunikační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se ke komunikační strategii a trhu varných spotřebičů v ČR.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav komunikace firmy MORA MORAVIA a její postavení na trhu.
Vypracujte projekt komunikační strategie zaměřené na vybrané cílové skupiny zákazníků firmy MORA MORAVIA.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Přel. V. Šafaříková.1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2]HAGUE, P. Průzkum trhu. Přel. V. Jungmann. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[3]KOTLER, P. Marketing management. Přel. V. Dolanský aj. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4]KOTLER,P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[5]TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Přel. L. Janečková aj. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
[6]Interní materiály firmy MORA MORAVIA, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1]DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. Přel. V. Šafaříková.1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2]HAGUE, P. Průzkum trhu. Přel. V. Jungmann. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
[3]KOTLER, P. Marketing management. Přel. V. Dolanský aj. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4]KOTLER,P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[5]TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Přel. L. Janečková aj. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 620 s. ISBN 80-7169-997-7.
[6]Interní materiály firmy MORA MORAVIA, s.r.o.