Hlavním tématem této bakalářská práce je marketingová komunikační strategie mezinárodní dopravní společnosti Turbotiger. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci podniku a na základě dalších poznatků přijít s návrhy na její inovaci. Teoretická část je věnována problematice týkající se tématu a tvoří tak základ pro další postup. Praktická část se zaměřuje na popis společnosti a na její současnou marketingovou komunikační strategii. V další části je dle firemní aktivity vytvořena SWOT analýza, následována dotazníkovým šetřením. Tyto informace pak tvoří základ k závěrečnému návrnu inovací marketingové komunikační strategie společnosti.
Anotace v angličtině
The main topic of this bachelor thesis is a marketing communication strategy of the international transport company Turbotiger. The aim of this work is to analyse the current marketing communication of the company and based on other findings to come up with proposals for its innovation. The theoretical part deals with issues related to the topic and forms the foundations for next procedure. The practical part focuses on the description of the company and its current marketing communication strategy. In the next part, according to the company's activities, is created SWOT analysis and followed by a questionnaire survey. This information then forms the basis for the final innovative proposals in the marketing communication strategy of the brand Turbotiger.
Marketing, marketing communication strategy, Turbotiger, SWOT analysis, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
71 s. (95 941 znaků).
Jazyk
AN
Anotace
Hlavním tématem této bakalářská práce je marketingová komunikační strategie mezinárodní dopravní společnosti Turbotiger. Cílem práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci podniku a na základě dalších poznatků přijít s návrhy na její inovaci. Teoretická část je věnována problematice týkající se tématu a tvoří tak základ pro další postup. Praktická část se zaměřuje na popis společnosti a na její současnou marketingovou komunikační strategii. V další části je dle firemní aktivity vytvořena SWOT analýza, následována dotazníkovým šetřením. Tyto informace pak tvoří základ k závěrečnému návrnu inovací marketingové komunikační strategie společnosti.
Anotace v angličtině
The main topic of this bachelor thesis is a marketing communication strategy of the international transport company Turbotiger. The aim of this work is to analyse the current marketing communication of the company and based on other findings to come up with proposals for its innovation. The theoretical part deals with issues related to the topic and forms the foundations for next procedure. The practical part focuses on the description of the company and its current marketing communication strategy. In the next part, according to the company's activities, is created SWOT analysis and followed by a questionnaire survey. This information then forms the basis for the final innovative proposals in the marketing communication strategy of the brand Turbotiger.
Marketing, marketing communication strategy, Turbotiger, SWOT analysis, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši k problematice budování značky a marketingové komunikační strategie.
Analyzujte vývoj budování značky Turbotiger.
Analyzujte současnou marketingovou komunikační strategii značky Turbotiger.
Navrhněte inovaci marketingové komunikační strategie značky Turbotiger.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární rešerši k problematice budování značky a marketingové komunikační strategie.
Analyzujte vývoj budování značky Turbotiger.
Analyzujte současnou marketingovou komunikační strategii značky Turbotiger.
Navrhněte inovaci marketingové komunikační strategie značky Turbotiger.
Seznam doporučené literatury
Aaker, David A. 2002. Building strong brands. London: Simon and Schuster.
Bednarčík, Zdeněk. 2012. Aplikace marketingového výzkumu. Karviná: Slezská Univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné.
Fill, Chris. 2013. Marketing communications: brands, experiences and participation. Harlow: Pearson.
Kotler, Philip and Gary Armstrong. c2014. Principles of marketing. Harlow: Pearson.
Tellis, Gerard J. 2000. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada.
Seznam doporučené literatury
Aaker, David A. 2002. Building strong brands. London: Simon and Schuster.
Bednarčík, Zdeněk. 2012. Aplikace marketingového výzkumu. Karviná: Slezská Univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné.
Fill, Chris. 2013. Marketing communications: brands, experiences and participation. Harlow: Pearson.
Kotler, Philip and Gary Armstrong. c2014. Principles of marketing. Harlow: Pearson.
Tellis, Gerard J. 2000. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented his bachelor thesis.
Q, Kressová: How will you develop the research to evaluate the communication ability of the brand name of Turbotiger? A: (answered decently) Q, Kramoliš: Could you create simple brand awareness matrix including Turbotiger brand? A: (answered poorly)