Informace o kvalifikační práci Analýza konkurenčního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na trhu maloobchodního prodeje potravin v České republice
Cílem této bakalářské práce je analýza konkurenčního postavení malé firmy na maloobchodním trhu v České republice. Práce se skládá ze dvou částí.
První část je zaměřena na vymezení pojmu maloobchodního prodeje. Dalším bodem teoretické části je popis marketingového výzkumu.
Druhá část zahrnuje marketingový průzkum, který byl prováděn v obchodě mezi zá-kazníky a přináší zajímavé zjištění. Tato práce řeší analýzu současného stavu a popis pro-blémových oblastí.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is an analysis of competitive position of little firm in retail market in Czech Republic. The thesis consists of two main parts.
The first part focuses on defined conception of the retail trade. Next step of the theoretical part is to analyse theoretical sources about marketing research.
The second part includes the marketing research in the shop among the customers and it brings some interesting findings. This work analyses the present situation and describes problematical area.
Cílem této bakalářské práce je analýza konkurenčního postavení malé firmy na maloobchodním trhu v České republice. Práce se skládá ze dvou částí.
První část je zaměřena na vymezení pojmu maloobchodního prodeje. Dalším bodem teoretické části je popis marketingového výzkumu.
Druhá část zahrnuje marketingový průzkum, který byl prováděn v obchodě mezi zá-kazníky a přináší zajímavé zjištění. Tato práce řeší analýzu současného stavu a popis pro-blémových oblastí.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is an analysis of competitive position of little firm in retail market in Czech Republic. The thesis consists of two main parts.
The first part focuses on defined conception of the retail trade. Next step of the theoretical part is to analyse theoretical sources about marketing research.
The second part includes the marketing research in the shop among the customers and it brings some interesting findings. This work analyses the present situation and describes problematical area.
Proveďte zhodnocení literárních zdrojů v oblasti zkoumané problematiky.
Analyzujte vývoj maloobchodního trhu potravin v České republice.
Popište vybranou maloobchodní firmu a na základě marketingového průzkumu analyzujte nákupní chování spotřebitele v prodejně.
Zhodnoťte výsledky z průzkumu a formulujete doporučení pro zlepšení konkurečního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na českém trhu.
Zásady pro vypracování
Proveďte zhodnocení literárních zdrojů v oblasti zkoumané problematiky.
Analyzujte vývoj maloobchodního trhu potravin v České republice.
Popište vybranou maloobchodní firmu a na základě marketingového průzkumu analyzujte nákupní chování spotřebitele v prodejně.
Zhodnoťte výsledky z průzkumu a formulujete doporučení pro zlepšení konkurečního postavení firmy Ludmila Kurfurstová Smíšené zboží na českém trhu.
Seznam doporučené literatury
[1] BURSTINER, I. Základy maloobchodního podnikání. Praha: Victoria Publishing, 1991. ISBN 80-85605-55-4.
[2] FORET, M.; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd., Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
[3] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Brada Publihing, 1992. ISBN 80-85424-83-5.
[4] KINCL, J. a kolektiv. Marketing podle trhu. 1. vyd., Praha: Alfa Publishing, 2004.176 s., ISBN 80-86851-02-8.
[5] KOTLER, P. Marketing management. 9. přepracované vydání Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[6] PRAŽSKÁ, L.; JINDRA, J. Obchodní podnikání. 2 vyd., Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-059-7.
Seznam doporučené literatury
[1] BURSTINER, I. Základy maloobchodního podnikání. Praha: Victoria Publishing, 1991. ISBN 80-85605-55-4.
[2] FORET, M.; STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd., Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
[3] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Brada Publihing, 1992. ISBN 80-85424-83-5.
[4] KINCL, J. a kolektiv. Marketing podle trhu. 1. vyd., Praha: Alfa Publishing, 2004.176 s., ISBN 80-86851-02-8.
[5] KOTLER, P. Marketing management. 9. přepracované vydání Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[6] PRAŽSKÁ, L.; JINDRA, J. Obchodní podnikání. 2 vyd., Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-059-7.