První část práce je malý exkurz do historie počítačové grafiky. Následně práce rozebere obecné pojmy a principy 3D. Další kapitolou jsou zobrazovací technologie a závěr patří vybraným autorům. Praktická část jsou multimediální plakáty vytvořené ve 3D.
Anotace v angličtině
In a first part of my thesis is a history of computer graphics. Next part shows general noti-ons and principles of 3D. Following chapter is about screen technologies and conclusion is dedicated to selected authors. In practical part are multimedial posters, created in 3D.
První část práce je malý exkurz do historie počítačové grafiky. Následně práce rozebere obecné pojmy a principy 3D. Další kapitolou jsou zobrazovací technologie a závěr patří vybraným autorům. Praktická část jsou multimediální plakáty vytvořené ve 3D.
Anotace v angličtině
In a first part of my thesis is a history of computer graphics. Next part shows general noti-ons and principles of 3D. Following chapter is about screen technologies and conclusion is dedicated to selected authors. In practical part are multimedial posters, created in 3D.
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 7/2014) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
využití 3D zobrazení v grafickém designu.
2. Praktická část:
série multimediálních plakátů na hudební elektronické žánry, budoucnost citylightu.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 7/2014) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
využití 3D zobrazení v grafickém designu.
2. Praktická část:
série multimediálních plakátů na hudební elektronické žánry, budoucnost citylightu.
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce v minimálním počtu 10 kusů pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje:
veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Nové technologie v oboru GD - digitální animace, motion graphic - ve svém diplomovém úkolu zpracoval student autorsky a v nestandartní prezentaci (obraz, 3D brýle, vlastní hudba....). Komise si cení aktivit nad rámec klasického grafického designu. Potenciál technologií byl prezentován s výhradami. Limír Kajnar - malá účinnost a přesvěedčivost. Václav Houf - klasické využití definovaných filtrů, Jan Šlégr - myšlenka dobrá, realizace konvenční.