Hlavním inspiračním zdrojem pro mou bakalářskou práci se stala kronika po mém dědovi. Popisuje zde život na jednotlivých gruntech- hospodářských staveních v obci. Pozastavuji se nad významem těchto stavení. Motivy, filozofii zemědělství z jednotlivých gruntů jsem převáděla do skleněných objektů.
Anotace v angličtině
The main inspiration source for my bachelor thesis is the chronicle of my grandfather.In the book there is described the life on several homesteads in my village.I concentrate on the actual purpose of the buildings.I transformed the motives and the whole philosophy of farming into my glass objects.
Hlavním inspiračním zdrojem pro mou bakalářskou práci se stala kronika po mém dědovi. Popisuje zde život na jednotlivých gruntech- hospodářských staveních v obci. Pozastavuji se nad významem těchto stavení. Motivy, filozofii zemědělství z jednotlivých gruntů jsem převáděla do skleněných objektů.
Anotace v angličtině
The main inspiration source for my bachelor thesis is the chronicle of my grandfather.In the book there is described the life on several homesteads in my village.I concentrate on the actual purpose of the buildings.I transformed the motives and the whole philosophy of farming into my glass objects.
Konzultace s vedoucím bakalářské práce
Zpracování návrhů, modely, kresebné studie
Vypracování písemné doprovodné zprávy zahrnující všechny etapy návrhu
Fotodokumentace
Obeznámení s použitou technologií
Realizace v materiálu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB,
obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině,
rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon.
Přiložte svou osobní fotografii, v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Konzultace s vedoucím bakalářské práce
Zpracování návrhů, modely, kresebné studie
Vypracování písemné doprovodné zprávy zahrnující všechny etapy návrhu
Fotodokumentace
Obeznámení s použitou technologií
Realizace v materiálu
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou
dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK.
Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi,
250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách.
V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB,
obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině,
rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon.
Přiložte svou osobní fotografii, v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
LANGHAMER, A. Sklo a světlo- 150 let sklářské školy v Kamenickém Šenově:
1856-2006. ISBN 80-7101-058-8.
KIRSCH, Roland (ed.): Historie sklářské výroby v českých zemích II/1, 2. Praha:
Academia, 2003. ISBN 8020010696.
KOLESÁR, Zdeno. Kapitoly z dějin designu. Praha: VŠUP, 2009.
ISBN 978-8086863283.
MALIVA, Josef. Doteky s uměním a časem II. Brno: VUT, 1997. ISBN 80-214-1088-4
GRYGAR, Štěpán. Konceptuální umění a fotografie. Praha: AMU, 2004.
ISBN 80-7331-014-7
Časopisy- Keramika a sklo, Atelier
Seznam doporučené literatury
LANGHAMER, A. Sklo a světlo- 150 let sklářské školy v Kamenickém Šenově:
1856-2006. ISBN 80-7101-058-8.
KIRSCH, Roland (ed.): Historie sklářské výroby v českých zemích II/1, 2. Praha:
Academia, 2003. ISBN 8020010696.
KOLESÁR, Zdeno. Kapitoly z dějin designu. Praha: VŠUP, 2009.
ISBN 978-8086863283.
MALIVA, Josef. Doteky s uměním a časem II. Brno: VUT, 1997. ISBN 80-214-1088-4
GRYGAR, Štěpán. Konceptuální umění a fotografie. Praha: AMU, 2004.
ISBN 80-7331-014-7
Časopisy- Keramika a sklo, Atelier
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Na otázku pana Pala Macha proč je bageta ústředním motivem v kompozici chleba odpověděla studentka nejasně. Další debata o všech kompozičních schematech nesvědčila o její vnitřní ujasněnosti.