Diplomová práca sa zaoberá problematikou zvyšovania konkurencieschopnosti telekomunikačných dátových služieb spoločnosti Slovak Telekom, a. s. V teoretickej časti sú opísane poznatky z oblasti marketingových nástrojov a marketingového prostredia. Stručne popisujem vývoj služieb v telekomunikáciách a aktuálnu ponuku služieb. V praktickej časti analyzujem spoločnosť Slovak Telekom, a. s. a porovnávam jej konkurentov. Navrhujem projekt na základe výsledkov analýzy ktorým sa zvýši konkurecieschopnosť spoločnosti Slovak Telekom, a.s.
Anotace v angličtině
The theme of this thesis is enhancement of competitiveness of telecommunication data services in Slovak Telekom, a.s. Content of the theoretical part is knowledge from area of marketing tools and marketing enviroment. I am briefly describing the development in telecommunication services and their current offers.
In practical part of the thesis I am analyzing Slovak Telekom a.s. and comparing with its competitors. On the base of this analysis, I am suggesting project that should help to enhance the competitiveness of Slovak Telekom, a.s.
Klíčová slova
konkurencia, konkurent, konkurencieschopnosť, projekt, analýza,telekomunikácie, služby
Diplomová práca sa zaoberá problematikou zvyšovania konkurencieschopnosti telekomunikačných dátových služieb spoločnosti Slovak Telekom, a. s. V teoretickej časti sú opísane poznatky z oblasti marketingových nástrojov a marketingového prostredia. Stručne popisujem vývoj služieb v telekomunikáciách a aktuálnu ponuku služieb. V praktickej časti analyzujem spoločnosť Slovak Telekom, a. s. a porovnávam jej konkurentov. Navrhujem projekt na základe výsledkov analýzy ktorým sa zvýši konkurecieschopnosť spoločnosti Slovak Telekom, a.s.
Anotace v angličtině
The theme of this thesis is enhancement of competitiveness of telecommunication data services in Slovak Telekom, a.s. Content of the theoretical part is knowledge from area of marketing tools and marketing enviroment. I am briefly describing the development in telecommunication services and their current offers.
In practical part of the thesis I am analyzing Slovak Telekom a.s. and comparing with its competitors. On the base of this analysis, I am suggesting project that should help to enhance the competitiveness of Slovak Telekom, a.s.
Klíčová slova
konkurencia, konkurent, konkurencieschopnosť, projekt, analýza,telekomunikácie, služby
Zpracujte teoretická východiska vztahující se ke konkurenceschopnosti a k poskytovaní hlasových a datových služeb.
II. Praktická část
Analzyujte konkurenceschopnost nabídky hlasových a datových služeb Slovak Telecom, a.s. a její konkurence.
Zpracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti Slovak Telecomu, a.s.
Projekt podrobte nákladovo-rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska vztahující se ke konkurenceschopnosti a k poskytovaní hlasových a datových služeb.
II. Praktická část
Analzyujte konkurenceschopnost nabídky hlasových a datových služeb Slovak Telecom, a.s. a její konkurence.
Zpracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti Slovak Telecomu, a.s.
Projekt podrobte nákladovo-rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy.1. dotisk. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[2] PAYNE, A. Marketing služeb.1.vyd.,Praha:Grada Publishing, s.r.o.,1996.248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[3] TESAŘÍK, F. Mobilní přání a pevná skutečnost. Telekomunikace.2005,roč.XLII,č.9,s.3-7.ISSN 0040-2592
[4] GARY,Davies; RUI,Vinhas. Corporate Reputation and Competitiveness. Publisher:Routledge.2002. 288 s. ISBN: 0-415-28743-X
[5] Pro váš byznys. Slovak Telecom [online]. 2005, srpen [cit. 10. srpna 2005]. Dostupné na WWW: http://www.telecom.sk
[6] KOTLER,P.Marketing management.Praha:GRADA,2001,ISBN: 80-247-0016-6
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy.1. dotisk. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[2] PAYNE, A. Marketing služeb.1.vyd.,Praha:Grada Publishing, s.r.o.,1996.248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[3] TESAŘÍK, F. Mobilní přání a pevná skutečnost. Telekomunikace.2005,roč.XLII,č.9,s.3-7.ISSN 0040-2592
[4] GARY,Davies; RUI,Vinhas. Corporate Reputation and Competitiveness. Publisher:Routledge.2002. 288 s. ISBN: 0-415-28743-X
[5] Pro váš byznys. Slovak Telecom [online]. 2005, srpen [cit. 10. srpna 2005]. Dostupné na WWW: http://www.telecom.sk
[6] KOTLER,P.Marketing management.Praha:GRADA,2001,ISBN: 80-247-0016-6