Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování a formulaci konkrétního podnikatelského plánu na založení kosmetické firmy. V teoretické části definuji klíčové pojmy vztahující se k podnikání. Nejdelší část teoretické části tvoří analýza podnikatelského plánu a jeho náležitosti. Praktická část je zastoupena vypracovaným podnikatelským plánem pro kosmetickou firmu Dobrotka. Součástí plánu je i marketingový výzkum, který proběhl za pomoci dotazníku. Cílem dotazníku bylo definovat cílovou skupinu a ověřit poptávku po produktech, se kterými chce firma Dobrotka přijít na trh. Hlavním cílem bylo zjistit, zda je takovýto projekt realizovatelný.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on processing and formulation of specific business plan for establishing cosmetic company. Theoretical part defines key terms connected to entrepreneurship. The longest section of theoretical part is devoted to analysis of business plan and its elements. The practical part is represented by elaborated business plan for the cosmetics company Dobrotka. One part of the business plan is also the marketing research, created by the use of questionnaire. The objective of questionnaire was to define target group and verify the demand for products that Dobrotka company is planning to introduce into the market. The main objective was to find out whether such a project is viable.
business plan, entrepreneurship, entrepreneur, cosmetics, feasibility
Rozsah průvodní práce
62
Jazyk
AN
Anotace
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zpracování a formulaci konkrétního podnikatelského plánu na založení kosmetické firmy. V teoretické části definuji klíčové pojmy vztahující se k podnikání. Nejdelší část teoretické části tvoří analýza podnikatelského plánu a jeho náležitosti. Praktická část je zastoupena vypracovaným podnikatelským plánem pro kosmetickou firmu Dobrotka. Součástí plánu je i marketingový výzkum, který proběhl za pomoci dotazníku. Cílem dotazníku bylo definovat cílovou skupinu a ověřit poptávku po produktech, se kterými chce firma Dobrotka přijít na trh. Hlavním cílem bylo zjistit, zda je takovýto projekt realizovatelný.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on processing and formulation of specific business plan for establishing cosmetic company. Theoretical part defines key terms connected to entrepreneurship. The longest section of theoretical part is devoted to analysis of business plan and its elements. The practical part is represented by elaborated business plan for the cosmetics company Dobrotka. One part of the business plan is also the marketing research, created by the use of questionnaire. The objective of questionnaire was to define target group and verify the demand for products that Dobrotka company is planning to introduce into the market. The main objective was to find out whether such a project is viable.
business plan, entrepreneurship, entrepreneur, cosmetics, feasibility
Zásady pro vypracování
Vysvětlete význam podnikatelského plánu a definujte jeho jednotlivé části.
Proveďte dotazníkové šetření zaměřené na potencionální zákazníky.
Vypracujte konkrétní podnikatelský plán.
Vysvětlete zaměření plánovaného projektu.
Zhodnoťte finanční stránku projektu a formulujte závěr práce.
Zásady pro vypracování
Vysvětlete význam podnikatelského plánu a definujte jeho jednotlivé části.
Proveďte dotazníkové šetření zaměřené na potencionální zákazníky.
Vypracujte konkrétní podnikatelský plán.
Vysvětlete zaměření plánovaného projektu.
Zhodnoťte finanční stránku projektu a formulujte závěr práce.
Seznam doporučené literatury
Abrams, Rhonda. 2010. Successful Business Plan: Secrets & Strategies. 5th ed. Palo Alto: The Planning Shop.
McKeever, Mike P. 2012. How to Write a Business Plan. 11th ed. Berkeley: Nolo.
Pinson, Linda. 2008. Anatomy of a Business Plan: The Step-by-Step Guide to Building Your Business and Securing Your Company's Future. 7th ed. Tustin: Out of Your Mind and Into the Marketplace.
Srpová, Jitka, and Václav Řehoř. 2010. Základy podnikání: Teoretické poznámky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada.
Synek, Miloslav, and Eva Kislingerová. 2010. Podniková ekonomika. 5. vyd. Praha: C.H. Beck.
Seznam doporučené literatury
Abrams, Rhonda. 2010. Successful Business Plan: Secrets & Strategies. 5th ed. Palo Alto: The Planning Shop.
McKeever, Mike P. 2012. How to Write a Business Plan. 11th ed. Berkeley: Nolo.
Pinson, Linda. 2008. Anatomy of a Business Plan: The Step-by-Step Guide to Building Your Business and Securing Your Company's Future. 7th ed. Tustin: Out of Your Mind and Into the Marketplace.
Srpová, Jitka, and Václav Řehoř. 2010. Základy podnikání: Teoretické poznámky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada.
Synek, Miloslav, and Eva Kislingerová. 2010. Podniková ekonomika. 5. vyd. Praha: C.H. Beck.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
The student presented her bachelor thesis.
Q: Papadaki: What are the advantages of natural person versus Ltd.? A: It is easier to establish, and lower tax rate by 80 percent. Q: Papadaki: What other products could offer the company? A: We want to enlarge our range of products, also lipsticks, perfumes, etc. Q: Trčková: Have you thought about the possibility of selling your products online? A: We decided for retail as people must try it, touch it and smell it. We have FB page as well. Q: Trčková: Did you count the return on investment (ROI)? A: 61 percent, I did not include it in my work as I did not want to make it public. Q: Bell: What about competition in this field? A: Many of these natural cosmetic products should not be part of natural cosmetics.Iin case of Yves Rocher they use parabens in their products. Q: Trčková: Why the name Dobrotka? A: It means it is good to eat and also good for your body.