Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá podstatou marketingu na internetu a jeho trendy, popisuje základní služby internetu a jejich marketingové využití. Dále se věnuje základním předpokladům pro úspěch firemní webové prezentace, která je v současné době velmi důležitá. Cílem této práce je analyzovat současný stav webových stránek společnosti Raiffeisenbank, odhalit její nedostatky, nabídnout doporučení k jejich odstranění a přispět tak ke větší konkurenceschopnosti na trhu bank.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is concerned with substance of internet marketing and its trends in theoretic part, describes basic services of internet and their marketing improvement.
It attends to basic presumptions for success of firm web presentation, which is very important nowadays. The aim of this work is analysis of contemporary situation of Raiffeisenbank web sites, find its embarrassments, submit recommendations to their elimination and help to better compete with other banks.
Klíčová slova
Internetový marketing, reklama na internetu, firemní webové stránky, uživatelská přívětivost
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, internet promotion, firm web sites, user friendly interface
Rozsah průvodní práce
47 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá podstatou marketingu na internetu a jeho trendy, popisuje základní služby internetu a jejich marketingové využití. Dále se věnuje základním předpokladům pro úspěch firemní webové prezentace, která je v současné době velmi důležitá. Cílem této práce je analyzovat současný stav webových stránek společnosti Raiffeisenbank, odhalit její nedostatky, nabídnout doporučení k jejich odstranění a přispět tak ke větší konkurenceschopnosti na trhu bank.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is concerned with substance of internet marketing and its trends in theoretic part, describes basic services of internet and their marketing improvement.
It attends to basic presumptions for success of firm web presentation, which is very important nowadays. The aim of this work is analysis of contemporary situation of Raiffeisenbank web sites, find its embarrassments, submit recommendations to their elimination and help to better compete with other banks.
Klíčová slova
Internetový marketing, reklama na internetu, firemní webové stránky, uživatelská přívětivost
Klíčová slova v angličtině
Internet marketing, internet promotion, firm web sites, user friendly interface
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se webové prezentace společnosti.
Analyzujte současný stav webové prezentace společnosti Raiffeisenbank, a.s.
Proveďte srovnání webových prezentací vybraných ostatních komerčních bank.
Na základě analýzy uveďte doporučení pro zlepšení webové prezentace firmy Raiffeisenbank, a.s. a zhodnoťte její pravděpodobné přínosy.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se webové prezentace společnosti.
Analyzujte současný stav webové prezentace společnosti Raiffeisenbank, a.s.
Proveďte srovnání webových prezentací vybraných ostatních komerčních bank.
Na základě analýzy uveďte doporučení pro zlepšení webové prezentace firmy Raiffeisenbank, a.s. a zhodnoťte její pravděpodobné přínosy.
Seznam doporučené literatury
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} Blažková, Martina. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1095-1
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} Nondek, Lubomír. Internet a jeho komerční využití. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-933-0
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} Hlavenka, Jiří. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001.
ISBN 80-7226-498-2
\matsymb{lbrack}4\matsymb{rbrack} Janečková, Lidmila. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001.
ISBN 80-7169-995-0
\matsymb{lbrack}5\matsymb{rbrack} Barčík, Tomáš. Webová grafika. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002.
ISBN 80-7226-701-9
Seznam doporučené literatury
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} Blažková, Martina. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1095-1
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} Nondek, Lubomír. Internet a jeho komerční využití. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-933-0
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} Hlavenka, Jiří. Internetový marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001.
ISBN 80-7226-498-2
\matsymb{lbrack}4\matsymb{rbrack} Janečková, Lidmila. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001.
ISBN 80-7169-995-0
\matsymb{lbrack}5\matsymb{rbrack} Barčík, Tomáš. Webová grafika. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2002.
ISBN 80-7226-701-9