Diplomová práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky marketingového auditu, které jsou dále využity v dalších částech. Druhou část práce tvoří analýza současné situace ve společnosti Pilana Knives, spol. s r. o. Samotný projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu je tvořen přípravnou fází, plánovací fází, navrženými cíli, realizací vybraných analýz marketingového auditu, časovým hlediskem a rozpočtem.
Anotace v angličtině
The first theoretical part of this diploma thesis describes principles of marketing audit, that are used in another parts. The second part of the diploma thesis consists of profiling of knives manufacturer Pilana Knives, ltd. and situation analysis, which is base of marketing audit. Project part is created by implementation selected marketing analysis of marketing audit, by prepare phase, by plan phase, by aims, by time aspects and by costs aspects.
Klíčová slova
Pilana Knives s.r.o., marketingový audit, analýzy marketingového auditu, situační analýza, vnitřní vlivy, vnější vlivy
Diplomová práce se ve své úvodní části zabývá teoretickými poznatky marketingového auditu, které jsou dále využity v dalších částech. Druhou část práce tvoří analýza současné situace ve společnosti Pilana Knives, spol. s r. o. Samotný projekt zavádění vybraných analýz marketingového auditu je tvořen přípravnou fází, plánovací fází, navrženými cíli, realizací vybraných analýz marketingového auditu, časovým hlediskem a rozpočtem.
Anotace v angličtině
The first theoretical part of this diploma thesis describes principles of marketing audit, that are used in another parts. The second part of the diploma thesis consists of profiling of knives manufacturer Pilana Knives, ltd. and situation analysis, which is base of marketing audit. Project part is created by implementation selected marketing analysis of marketing audit, by prepare phase, by plan phase, by aims, by time aspects and by costs aspects.
Klíčová slova
Pilana Knives s.r.o., marketingový audit, analýzy marketingového auditu, situační analýza, vnitřní vlivy, vnější vlivy
Zpracujte tituly a proveďte analýzu dostupné monografické a seriálové literatury zabývající se problematikou marketingového auditu.
II. Praktická část
Vypracujte kritickou analýzu současného stavu využívání analýz marketingového auditu ve firmě.
Vypracujte projekt implementace vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives Hulín s.r.o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte tituly a proveďte analýzu dostupné monografické a seriálové literatury zabývající se problematikou marketingového auditu.
II. Praktická část
Vypracujte kritickou analýzu současného stavu využívání analýz marketingového auditu ve firmě.
Vypracujte projekt implementace vybraných analýz marketingového auditu ve firmě Pilana Knives Hulín s.r.o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P.: Marketing a management: 10. rozšířené vydání; Praha, Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247-0016-6.
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing s.r.o., 1999. ISBN 80-7169-641-2
LÝKOVÁ, J. Marketingový audit a kontrola. 1.vyd. Praha: Grada Publishing s.r.o., 2000. ISBN 80-7169-720-6
BARAN, D. Riadenie a controling. Marketing a komunikace. roč. 2002, č.3, s. 12-13. vyd. Praha: Česká marketingová společnost. ISSN 1211-5622
BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha: Management Press 1997. ISBN 80-85943-41-7
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P.: Marketing a management: 10. rozšířené vydání; Praha, Grada Publishing, 2001, ISBN 80-247-0016-6.
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing s.r.o., 1999. ISBN 80-7169-641-2
LÝKOVÁ, J. Marketingový audit a kontrola. 1.vyd. Praha: Grada Publishing s.r.o., 2000. ISBN 80-7169-720-6
BARAN, D. Riadenie a controling. Marketing a komunikace. roč. 2002, č.3, s. 12-13. vyd. Praha: Česká marketingová společnost. ISSN 1211-5622
BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha: Management Press 1997. ISBN 80-85943-41-7