Cílem mé bakalářské práce byla analýza komunikačního mixu firmy HP Tronic Zlín
spol. s r. o. Práce měla přispět k přiblížení a porozumění marketingové komunikace, kte-rou firma HP Tronic Zlín spol. s r. o. využívá. Obchodní činnost skupiny HP Tronic Zlín spol. s. r. o. vychází z přijaté strategie zákaznicky orientované firmy, využívající moderní informační systémy, moderní technologie a výborné vzájemné vztahy s obchodními partne-ry. Přitom se může opírat o své zaměstnance, přímo zainteresované na dosahovaných vý-sledcích společnosti.
Anotace v angličtině
The title of my thesis is "Analyze communication of HP Tronic Zlín spol. s r. o." The the-sis have had helped for approach and understanding marketing communication which HP Tronic Zlín spol. s r. o. using. Business activity group HP Tronic Zlín spol. s r. o. coming out intake strategy customers orientation company, who use modern inform systems, moder technology and good relationships with business partners. Company base on their em-ployees, who are interested in company´s results.
Klíčová slova
reklama, osobní prodej, marketingová komunikace, public relations, podpora prodeje, pří-mý marketing, PROTON
Klíčová slova v angličtině
advertisement, personal sales, marketing communication, public relations, sales promotion, direct marketing, PROTON
Rozsah průvodní práce
66 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce byla analýza komunikačního mixu firmy HP Tronic Zlín
spol. s r. o. Práce měla přispět k přiblížení a porozumění marketingové komunikace, kte-rou firma HP Tronic Zlín spol. s r. o. využívá. Obchodní činnost skupiny HP Tronic Zlín spol. s. r. o. vychází z přijaté strategie zákaznicky orientované firmy, využívající moderní informační systémy, moderní technologie a výborné vzájemné vztahy s obchodními partne-ry. Přitom se může opírat o své zaměstnance, přímo zainteresované na dosahovaných vý-sledcích společnosti.
Anotace v angličtině
The title of my thesis is "Analyze communication of HP Tronic Zlín spol. s r. o." The the-sis have had helped for approach and understanding marketing communication which HP Tronic Zlín spol. s r. o. using. Business activity group HP Tronic Zlín spol. s r. o. coming out intake strategy customers orientation company, who use modern inform systems, moder technology and good relationships with business partners. Company base on their em-ployees, who are interested in company´s results.
Klíčová slova
reklama, osobní prodej, marketingová komunikace, public relations, podpora prodeje, pří-mý marketing, PROTON
Klíčová slova v angličtině
advertisement, personal sales, marketing communication, public relations, sales promotion, direct marketing, PROTON
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se komunikačního mixu.
Analyzujte současný stav komunikačního mixu, který firma HP Tronic spol. s r. o. v současné době uplatňuje.
Na základě získaných poznatků navrhněte doporučení pro vylepšení komunikačního mixu.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se komunikačního mixu.
Analyzujte současný stav komunikačního mixu, který firma HP Tronic spol. s r. o. v současné době uplatňuje.
Na základě získaných poznatků navrhněte doporučení pro vylepšení komunikačního mixu.
Seznam doporučené literatury
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} SYNEK, M. a kol.: Ekonomika a řízení podniku. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1995. 446 s. ISBN 80-7079-496-8
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} SMITH, P.: Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} SVĚTLÍK, J.: Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6
\matsymb{lbrack}4\matsymb{rbrack} KOTLER, P. Marketing Management. 9. přepracované vyd. Praha: Grada Publishing, s. r. o., 1998. 712s. ISBN 80-7169-600-5
Seznam doporučené literatury
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} SYNEK, M. a kol.: Ekonomika a řízení podniku. 1. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická, 1995. 446 s. ISBN 80-7079-496-8
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} SMITH, P.: Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} SVĚTLÍK, J.: Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6
\matsymb{lbrack}4\matsymb{rbrack} KOTLER, P. Marketing Management. 9. přepracované vyd. Praha: Grada Publishing, s. r. o., 1998. 712s. ISBN 80-7169-600-5