Tématem diplomové práce je Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o., která se specializuje na prodej výpočetní techniky. Cílem práce bylo navrhnout lokalitu pro otevření nové prodejny v Brně společně s návrhem vhodné volby komunikačního mixu. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky na téma maloobchod, umístění prodejny, analýza konkurence. Část praktická je zaměřena na stručnou charakteristiku firmy, její současnou situaci, analýzu silných a slabých stránek včetně analýzy města Brna, přímé konkurence a regionálních médií. Závěrem je zpracován projekt konkrétních komunikačních aktivit a výběr vhodné lokality.
Anotace v angličtině
The topic of my master thesis is The strategy of opening new shop of the company TN TRADE, which specializes in sale of computers and computers accessories. The purposes of this work was suggested the place of locating new shop Computerplanet in Brno together with suggesting of useful communication mix. The thesis consists of two parts - theoretical and practical part. The theoretical part includes theoretical knowledge of detail, placing the shop, analyse of competition. The practical part contains characterization of company, ist prezent situation, SWOT analysis, analysis of the city Brno, competitions and regional media. Last part includes project of concrete communication activities and chose useful place for new shop.
Klíčová slova
maloobchod, komunikační mix, konkurence, umístění porodejny
Klíčová slova v angličtině
retail, communication mix, competition, placing the shop
Rozsah průvodní práce
77 s., 4 s. tab. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem diplomové práce je Strategie otevření nové prodejny společnosti TN TRADE, spol. s r. o., která se specializuje na prodej výpočetní techniky. Cílem práce bylo navrhnout lokalitu pro otevření nové prodejny v Brně společně s návrhem vhodné volby komunikačního mixu. Celá diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky na téma maloobchod, umístění prodejny, analýza konkurence. Část praktická je zaměřena na stručnou charakteristiku firmy, její současnou situaci, analýzu silných a slabých stránek včetně analýzy města Brna, přímé konkurence a regionálních médií. Závěrem je zpracován projekt konkrétních komunikačních aktivit a výběr vhodné lokality.
Anotace v angličtině
The topic of my master thesis is The strategy of opening new shop of the company TN TRADE, which specializes in sale of computers and computers accessories. The purposes of this work was suggested the place of locating new shop Computerplanet in Brno together with suggesting of useful communication mix. The thesis consists of two parts - theoretical and practical part. The theoretical part includes theoretical knowledge of detail, placing the shop, analyse of competition. The practical part contains characterization of company, ist prezent situation, SWOT analysis, analysis of the city Brno, competitions and regional media. Last part includes project of concrete communication activities and chose useful place for new shop.
Klíčová slova
maloobchod, komunikační mix, konkurence, umístění porodejny
Klíčová slova v angličtině
retail, communication mix, competition, placing the shop
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte odbornou literaturu vztahující se k tématu diplomové práce.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci firmy TN Trade, s.r.o. v České republice z pohledu vnitřního a vnějšího postavení.
Proveďte analýzu přímé konkurence v oblasti Brno se zaměřením na strategii umístění prodejny.
S využitím zjištěných informací navrhněte komunikační strategii pro novou prodejnu TN Trade, s. r. o.
Projekt doplňte o ekonomický rozpočet a načasování komunikační strategie.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte odbornou literaturu vztahující se k tématu diplomové práce.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci firmy TN Trade, s.r.o. v České republice z pohledu vnitřního a vnějšího postavení.
Proveďte analýzu přímé konkurence v oblasti Brno se zaměřením na strategii umístění prodejny.
S využitím zjištěných informací navrhněte komunikační strategii pro novou prodejnu TN Trade, s. r. o.
Projekt doplňte o ekonomický rozpočet a načasování komunikační strategie.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BURSTINGER, I. Základy maloobchodního podnikání. Praha: Victoria Publishing, 1991 880 s. ISBN 80-85605-55-4
[2] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1
[3] KINCL, J. a kolektiv. Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004. 172 s. ISBN 80-86851-02-8
[4] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3
[5]PŘIBOVÁ, Marie a kolektiv. Analýza konkurence a trhu. Praha: Grada, 1998. 92 s. ISBN 80-7169-536-X
Seznam doporučené literatury
[1] BURSTINGER, I. Základy maloobchodního podnikání. Praha: Victoria Publishing, 1991 880 s. ISBN 80-85605-55-4
[2] HORÁKOVÁ, Helena. Strategický marketing. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1
[3] KINCL, J. a kolektiv. Marketing podle trhů. Praha: Alfa Publishing, 2004. 172 s. ISBN 80-86851-02-8
[4] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3
[5]PŘIBOVÁ, Marie a kolektiv. Analýza konkurence a trhu. Praha: Grada, 1998. 92 s. ISBN 80-7169-536-X