Cílem této bakalářské práce je vytvoření vizuálního stylu a webového portfólia pro fotografa Jana Skráška, který se zabývá hlavně produktovou a svatební fotografií.
Teoretická část bakalářské práce se zabývá pojmy vizuální styl všeobecně, ale i konkrétně ve fotografické branži. Dále je probírána problematika webového prostředí, detailně také portfólia. Praktická část analyzuje současné řešení, popisuje vytvořené nové řešení jednotlivých částí vizuálního stylu a webového portfolia.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor thesis is to create a visual identity and a web portfolio for photographer named Jan Skrášek, who mainly deal with a product and wedding photography.
The theoretical part of this bachelor thesis is dealing with terms like a visual style in general, but also specifically in a field of photography. It is further discussing issues of web medium, focuses on a web portfolios.
The project part describes an analysis of an actual solution, new solution of single parts of a visual style and web portfolio.
Cílem této bakalářské práce je vytvoření vizuálního stylu a webového portfólia pro fotografa Jana Skráška, který se zabývá hlavně produktovou a svatební fotografií.
Teoretická část bakalářské práce se zabývá pojmy vizuální styl všeobecně, ale i konkrétně ve fotografické branži. Dále je probírána problematika webového prostředí, detailně také portfólia. Praktická část analyzuje současné řešení, popisuje vytvořené nové řešení jednotlivých částí vizuálního stylu a webového portfolia.
Anotace v angličtině
The goal of this bachelor thesis is to create a visual identity and a web portfolio for photographer named Jan Skrášek, who mainly deal with a product and wedding photography.
The theoretical part of this bachelor thesis is dealing with terms like a visual style in general, but also specifically in a field of photography. It is further discussing issues of web medium, focuses on a web portfolios.
The project part describes an analysis of an actual solution, new solution of single parts of a visual style and web portfolio.
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m?
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m?
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
WHEELER, Alina, Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team
FRASER, Tom, Designer's Color Manual: The Complete Guide to Color Theory and Application
OLINS, Wally, The Brand Handbook
DAWSON, Alexander, Vyjímečný webdesign
Seznam doporučené literatury
WHEELER, Alina, Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team
FRASER, Tom, Designer's Color Manual: The Complete Guide to Color Theory and Application
OLINS, Wally, The Brand Handbook
DAWSON, Alexander, Vyjímečný webdesign
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ve své práci vytvořil student vizuální identitu pro fotografa - návrh webu, loga, vizitek, razítka, obálek apod. Logo vychází z iniciálů fotografa Jana Skráška, tečka nad J symbolizuje pixel, ze kterých se skládá fotografie. Web má vertikální layont ve třech sloupcích - 1. tvorba a autor, 2. produktová fotografie, 3. svatební fotografie. Modrá barva obsahuje produktové fotografie, růžová fotografie svatební. Připomínka komise se týkala nefunkčnosti webu, použití pixelu v logu a jeho barevnosti. Práci doporučila k obhajobě.