Informace o kvalifikační práci Projekt zvýšení prodejnosti využitím nástrojů marketingového mixu montovaných rodinných domů firmy Magenta production, s.r.o.
Diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení prodeje montovaných rodinných domů na bázi dřevostaveb firmy Magenta production, s.r.o. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou jednotlivých částí marketingového mixu. Dále je provedena SWOT analýza a Porterův model pěti sil. V analýze byly zjištěny důležité informace, které vedly k návrhům a doporučením pro firmu. Navržený projekt vycházející z nedostatků zjištěných v analýze a jsou navrženy efektivní způsoby marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This diploma work deals with utilization of marketing mix to increase the sale of prefabricated building of Magenta production, Ltd. Based on the information in theoretical part this work discusses the analysis of individual variables of marketing mix. There were made the SWOT analysis and Porter´s model of five forces. The use of analysis helped to determine important information that led to setup disposals and suggestions for company. The proposal project results from deficiencies discovered by analysing. And effective ways of marketing communication there were suggested.
Diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu pro zvýšení prodeje montovaných rodinných domů na bázi dřevostaveb firmy Magenta production, s.r.o. Na základě poznatků z teoretické části se zabývá analýzou jednotlivých částí marketingového mixu. Dále je provedena SWOT analýza a Porterův model pěti sil. V analýze byly zjištěny důležité informace, které vedly k návrhům a doporučením pro firmu. Navržený projekt vycházející z nedostatků zjištěných v analýze a jsou navrženy efektivní způsoby marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This diploma work deals with utilization of marketing mix to increase the sale of prefabricated building of Magenta production, Ltd. Based on the information in theoretical part this work discusses the analysis of individual variables of marketing mix. There were made the SWOT analysis and Porter´s model of five forces. The use of analysis helped to determine important information that led to setup disposals and suggestions for company. The proposal project results from deficiencies discovered by analysing. And effective ways of marketing communication there were suggested.
Zpracujte literární rešerši vztahující se k využití marketingového mixu pro zvýšení prodejnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu ve firmě Magenta production, s.r.o.
Vypracujte projekt zvýšení prodejnosti využitím nástrojů marketingového mixu montovaných rodinných domů firmy Magenta production, s.r.o.
Stanovte přínosy a náklady projektu a určete rizika s ním spojená.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k využití marketingového mixu pro zvýšení prodejnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití nástrojů marketingového mixu ve firmě Magenta production, s.r.o.
Vypracujte projekt zvýšení prodejnosti využitím nástrojů marketingového mixu montovaných rodinných domů firmy Magenta production, s.r.o.
Stanovte přínosy a náklady projektu a určete rizika s ním spojená.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-996-9.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
[4] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. Zlín: UTB ve Zlíně, FAME, 2005.
[5] PORTER, M. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, ISBN 80-85605-12-0.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-996-9.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
[4] KOZÁK, V. Marketingová komunikace. Zlín: UTB ve Zlíně, FAME, 2005.
[5] PORTER, M. Konkurenční výhoda. Praha: Victoria Publishing, ISBN 80-85605-12-0.