Tato bakalarska prace se zameruje na komplexni reseni jednotneho vizualniho stylu nove vznikajici znacky zabyvajici se designem, vyrobou a prodejem doplnku pro smartphony s presahem do technologicke casti vyrobniho procesu - zpracovani drevene dyhy, kombino- vani prvku UV tisku a personalizace zakaznikum pred vytvorenymi motivy obalu. Po vy- zkumne casti je to samotny vizualni styl znacky spojeny s jeho grafickymi prvky, webovou a tiskovou prezentaci.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on a comprehensive solution of a corporate identity of a newly emerging brand engaged in the design, manufacture and sale of accessories for smartphones with an connotation to the technological part of the production process - production of wood veneer, combining elements of UV printing and personalization of customer preformed packaging motifs. The research is followed by a description of the actual visual style of the brand cou- pled with its graphic elements, web and print presentation.
innovation, visual style, logo, technology, website, color
Rozsah průvodní práce
48
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalarska prace se zameruje na komplexni reseni jednotneho vizualniho stylu nove vznikajici znacky zabyvajici se designem, vyrobou a prodejem doplnku pro smartphony s presahem do technologicke casti vyrobniho procesu - zpracovani drevene dyhy, kombino- vani prvku UV tisku a personalizace zakaznikum pred vytvorenymi motivy obalu. Po vy- zkumne casti je to samotny vizualni styl znacky spojeny s jeho grafickymi prvky, webovou a tiskovou prezentaci.
Anotace v angličtině
This thesis focuses on a comprehensive solution of a corporate identity of a newly emerging brand engaged in the design, manufacture and sale of accessories for smartphones with an connotation to the technological part of the production process - production of wood veneer, combining elements of UV printing and personalization of customer preformed packaging motifs. The research is followed by a description of the actual visual style of the brand cou- pled with its graphic elements, web and print presentation.
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
a) teoretická část v rozsahu 25 - 30 normostran textu
b) prototyp nebo funkční model nebo fyzický model v měřítku 1:1, 1:2, 1:3, 1:5, 1:10 podle charakteru projektu a konzultace s vedoucím práce
c) grafická prezentace v rozsahu minimálně 2,8 m
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
SAMARA Timothy. , Grafický design , základní pravidla a způsoby jejich porušování. edice Slovart Praha, 2007. ISBN 978-80-7391-030-3
D. Dabner. Grafický design v praxi. Slovart Bratislava, 2004. ISBN 80-7209-597-8
Meggs, P. B. A History of Graphic Design. New York, 1998
Kolesár, Z. Kapitoly z dejín grafického dizajnu. Bratislava, 2006
Seznam doporučené literatury
SAMARA Timothy. , Grafický design , základní pravidla a způsoby jejich porušování. edice Slovart Praha, 2007. ISBN 978-80-7391-030-3
D. Dabner. Grafický design v praxi. Slovart Bratislava, 2004. ISBN 80-7209-597-8
Meggs, P. B. A History of Graphic Design. New York, 1998
Kolesár, Z. Kapitoly z dejín grafického dizajnu. Bratislava, 2006
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil svoji bakalářskou práci - speciální designový kryt na mobilní telefon. Jedná se o zpracovanou, světlou dřevěnou dýhu s potiskem. Vytvořil 2 edice, určené zvlášť pro muže a pro ženy. Na webových stránkách společnosti si může zákazník vytvořit vlastní obal z nabízených vzorů, za dodržení určeného vizuálu značky. Součástí práce je tedy návrh logotypu značky, návrh tvarových prvků a barevné škály na postisk krytů, obaly a návrh webu s e-shopem.
Komise doporučila více kreativity a inovace v nabízených návrzích na potisky.