Tato bakalářská práce se zabývá uplatněním konkurenčního zpravodajství v marketingovém oddělení ve společnosti MAGNETON, a.s. a navrhuje doporučení pro zlepšení stávající situace. Opírá se o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma a formuluje problematiku této oblasti. V praktické části je prostřednictvím podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnoceno využívání konkurenčního zpravodajství ve společnosti, na jejímž základě jsou vypracovány doporučení pro management firmy.
Annotation in English
This bachelor thesis discusses on the application of competitive intelligence in the marketing department in the company MAGNETON, a.s. and makes recommendations to improvement its situation. This thesis is based on relevant information sources showing current situation. The process of competitive intelligence in the company is described in the analytical part. The results of this analysis are discussed and then the recommendations for the management of the company are proposed.
CI, Competitive Intelligence, Intelligence Cycle, Information Sources, Information, Analysis, Distribution
Length of the covering note
58 s., 3 s. tab. příloh
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce se zabývá uplatněním konkurenčního zpravodajství v marketingovém oddělení ve společnosti MAGNETON, a.s. a navrhuje doporučení pro zlepšení stávající situace. Opírá se o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma a formuluje problematiku této oblasti. V praktické části je prostřednictvím podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnoceno využívání konkurenčního zpravodajství ve společnosti, na jejímž základě jsou vypracovány doporučení pro management firmy.
Annotation in English
This bachelor thesis discusses on the application of competitive intelligence in the marketing department in the company MAGNETON, a.s. and makes recommendations to improvement its situation. This thesis is based on relevant information sources showing current situation. The process of competitive intelligence in the company is described in the analytical part. The results of this analysis are discussed and then the recommendations for the management of the company are proposed.
CI, Competitive Intelligence, Intelligence Cycle, Information Sources, Information, Analysis, Distribution
Research Plan
Zpracujte literární rešerši na problematiku konkurenčního zpravodajství.
Zhodnoťte uplatnění konkurenčního zpravodajství v marketingovém oddělení ve společnosti MAGNETON, a.s.
Vypracujte doporučení a návrhy ke zlepšení stávající situace v uvedené společnosti.
Research Plan
Zpracujte literární rešerši na problematiku konkurenčního zpravodajství.
Zhodnoťte uplatnění konkurenčního zpravodajství v marketingovém oddělení ve společnosti MAGNETON, a.s.
Vypracujte doporučení a návrhy ke zlepšení stávající situace v uvedené společnosti.
Recommended resources
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} VYMĚTAL, Jan; DIAČIKOVÁ, Anna; VÁCHOVÁ, Miriam. Informační a znalostní management v praxi. 1. vyd. Praha : LexisNexis CZ, 2005. 399 s. ISBN 80-86920-01-1.
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} VYMĚTAL, Jan; ŠILHÁNEK, Jaroslav. Informační středisko ve firemní praxi. Ostrava : Montanex, 1996. 131 s. ISBN 80-85780-61-5.
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} VYMĚTAL, Jan; VÁCHOVÁ, Miriam. Úvod do studia odborné literatury. 1. vyd. Praha : Orac, 2000. 287 s. ISBN 80-86199-19-3.
\matsymb{lbrack}4\matsymb{rbrack} BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
Recommended resources
\matsymb{lbrack}1\matsymb{rbrack} VYMĚTAL, Jan; DIAČIKOVÁ, Anna; VÁCHOVÁ, Miriam. Informační a znalostní management v praxi. 1. vyd. Praha : LexisNexis CZ, 2005. 399 s. ISBN 80-86920-01-1.
\matsymb{lbrack}2\matsymb{rbrack} VYMĚTAL, Jan; ŠILHÁNEK, Jaroslav. Informační středisko ve firemní praxi. Ostrava : Montanex, 1996. 131 s. ISBN 80-85780-61-5.
\matsymb{lbrack}3\matsymb{rbrack} VYMĚTAL, Jan; VÁCHOVÁ, Miriam. Úvod do studia odborné literatury. 1. vyd. Praha : Orac, 2000. 287 s. ISBN 80-86199-19-3.
\matsymb{lbrack}4\matsymb{rbrack} BLAŽKOVÁ, Martina. Jak využít internet v marketingu : krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.