Cieľom tejto diplomovej práce je projekt zavedenia obchodnej značky interiérového štúdia SiDoma INTERIER studio pri vstupe na slovenský trh. Teoretická časť diplomovej práce je zostavená spracovaním literárnej rešerše z oblasti zavádzania značky na trh. V práci je prevedená analýza makroprostredia pomocou PESTE analýzy a analýza mikroprostredia s použitím Porterovho modelu piatich konkurenčných síl, matice GE a SWOT analýzy. V projektovej časti sú navrhnuté akčné plány pre rozvoj značky v nasledujúcom roku. Hlavným výsledkom tejto diplomovej práce je realizovateľný projekt, ktorý bol podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is project of introducing the interior design´s brand SiDoma INTERIER studio on the Slovak market. The theoretical part deals with the literature researching of introducing brand on the Slovak market. In the thesis the analysis of macroenvironment is performed with the help of PESTE analysis and microenvironment analysis use Porter´s model of five competitive strengths, GE matrix and SWOT analysis. In the project part are included action plans for next year. The entire project is subjected to cost, time and risk analysis. The main result of this diploma thesis is realizable project, which was subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Značka, hodnota značky, identita značky, GE matica, SWOT analýza, marketingová komunikácia
Klíčová slova v angličtině
Brand, Brand Equity, Brand Identity, GE Matrix, SWOT analysis, Marketing Communication
Rozsah průvodní práce
121 s. (210 202 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom tejto diplomovej práce je projekt zavedenia obchodnej značky interiérového štúdia SiDoma INTERIER studio pri vstupe na slovenský trh. Teoretická časť diplomovej práce je zostavená spracovaním literárnej rešerše z oblasti zavádzania značky na trh. V práci je prevedená analýza makroprostredia pomocou PESTE analýzy a analýza mikroprostredia s použitím Porterovho modelu piatich konkurenčných síl, matice GE a SWOT analýzy. V projektovej časti sú navrhnuté akčné plány pre rozvoj značky v nasledujúcom roku. Hlavným výsledkom tejto diplomovej práce je realizovateľný projekt, ktorý bol podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is project of introducing the interior design´s brand SiDoma INTERIER studio on the Slovak market. The theoretical part deals with the literature researching of introducing brand on the Slovak market. In the thesis the analysis of macroenvironment is performed with the help of PESTE analysis and microenvironment analysis use Porter´s model of five competitive strengths, GE matrix and SWOT analysis. In the project part are included action plans for next year. The entire project is subjected to cost, time and risk analysis. The main result of this diploma thesis is realizable project, which was subjected to time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
Značka, hodnota značky, identita značky, GE matica, SWOT analýza, marketingová komunikácia
Klíčová slova v angličtině
Brand, Brand Equity, Brand Identity, GE Matrix, SWOT analysis, Marketing Communication
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury v oblasti značky a jejího zavedení na trh.
Praktická část
Analyzujte podmínky pro zavedení značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury v oblasti značky a jejího zavedení na trh.
Praktická část
Analyzujte podmínky pro zavedení značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh.
Na základě výsledků analýz vypracujte projekt zavedení obchodní značky SiDoma INTERIER studio na slovenský trh.
Projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DUTTA, Kirti. Brand management: principles and practices. 1st ed. New Delhi: Oxford University Press, 2012, 455 s. ISBN 978-0-19-806986-7.
KAPFERER, Jean-Noël. The new strategic brand management advanced insights and strategic thinking. 5th ed. London: Kogan Page, 2012, 512 s. ISBN 07-494-6516-6.
KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. 4th ed., global ed. Harlow: Pearson, 2013, 590 s. ISBN 978-0-273-77941-4.
PARNELL, John A. Strategic management: theory and practice. 4th ed. Los Angeles: SAGE, 2014, 641 s. ISBN 978-1-4522-3498-4.
PURKISS, John a David ROYSTON-LEE. Vytvořte si vlastní značku: proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt. Vyd. 1. Praha: Synergie, 2014, 198 s. ISBN 978-80-7370-295-3.
Seznam doporučené literatury
DUTTA, Kirti. Brand management: principles and practices. 1st ed. New Delhi: Oxford University Press, 2012, 455 s. ISBN 978-0-19-806986-7.
KAPFERER, Jean-Noël. The new strategic brand management advanced insights and strategic thinking. 5th ed. London: Kogan Page, 2012, 512 s. ISBN 07-494-6516-6.
KELLER, Kevin Lane. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. 4th ed., global ed. Harlow: Pearson, 2013, 590 s. ISBN 978-0-273-77941-4.
PARNELL, John A. Strategic management: theory and practice. 4th ed. Los Angeles: SAGE, 2014, 641 s. ISBN 978-1-4522-3498-4.
PURKISS, John a David ROYSTON-LEE. Vytvořte si vlastní značku: proměňte své jedinečné nadání v úspěšný obchodní produkt. Vyd. 1. Praha: Synergie, 2014, 198 s. ISBN 978-80-7370-295-3.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí: doc. Chovancová 29 bodů
Oponent: Mgr. Patáková 27 bodů
Vysvetlite, aký prospech má pre značku získanie si pozornosti zákazníka a do akej miery to dokáže ovplyvniť spotrebiteľský dopyt? ZODPOVĚZENO ZCELA
Ktoré nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie a tvorby povedomia značky by podľa Vás nemala novovznikajúca spoločnosť opomenúť? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Kramoliš: Čím konkrétně se zabýva firma? Budete spolupracovat s nějakou známou nábytkářskou značkou? ZODPOVĚZENO ZCELA
Mgr. Richtr: Je to architektonické studio? Jak reálný je Vámi vypočten roční zisk? ZODPOVĚZENO ČÁSTEČNĚ