Cílem diplomové práce je provedení analýzy marketingových nástrojů firmy z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétní firmy. První část diplomové práce se zabývá zpracováním teoretických poznatků o jednotlivých složkách marketingového mixu firmy (tj. produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace) na základě odborné literatury. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu již konkrétního výrobku kon-krétní firmy včetně návrhů na zlepšení prodeje výrobku, které by měly přispět k celkovému zlepšení pozice firmy na trhu.
Anotace v angličtině
The objective of this thesis is an analysis of marketing mix of a company from the theoretical and also from the practical viewpoint. The first part deals with theoretical aspects of individual components of the marketing mix (product, price, place and promotion). The second part of the thesis analyses the marketing mix of the concrete product in the concrete company. In the end the author presents suggestions how to improve sale of the product of the company. v
Klíčová slova
marketingový mix, analýza podniku, výrobek, marketingový postup, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, analysis of a company, product, marketing process, marketing communication
Rozsah průvodní práce
96 s., 2 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je provedení analýzy marketingových nástrojů firmy z teoretického hlediska a následně pak v prostředí konkrétní firmy. První část diplomové práce se zabývá zpracováním teoretických poznatků o jednotlivých složkách marketingového mixu firmy (tj. produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace) na základě odborné literatury. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu již konkrétního výrobku kon-krétní firmy včetně návrhů na zlepšení prodeje výrobku, které by měly přispět k celkovému zlepšení pozice firmy na trhu.
Anotace v angličtině
The objective of this thesis is an analysis of marketing mix of a company from the theoretical and also from the practical viewpoint. The first part deals with theoretical aspects of individual components of the marketing mix (product, price, place and promotion). The second part of the thesis analyses the marketing mix of the concrete product in the concrete company. In the end the author presents suggestions how to improve sale of the product of the company. v
Klíčová slova
marketingový mix, analýza podniku, výrobek, marketingový postup, marketingová komunikace
Klíčová slova v angličtině
marketing mix, analysis of a company, product, marketing process, marketing communication
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte na základě studia odborných pramenů využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti výrobků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití marketingových nástrojů v podniku LINEA NIVNICE, a.s.
Vypracujte projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte na základě studia odborných pramenů využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti výrobků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využití marketingových nástrojů v podniku LINEA NIVNICE, a.s.
Vypracujte projekt využití marketingových nástrojů pro zvýšení prodejnosti džusů firmy LINEA NIVNICE, a.s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] GLOGAR, A.: Jak děláme marketing. 1.vydání. Liberec, Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0.
[2] KOTLER, P.: Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha, Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. 1. vydání. Praha, Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
[4] KOTLER, P.: Marketing v otázkách a odpovědích. 1. vydání. Brno, CP Books, a.s., 2005. ISBN 80-251-0518-0
Seznam doporučené literatury
[1] GLOGAR, A.: Jak děláme marketing. 1.vydání. Liberec, Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0.
[2] KOTLER, P.: Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha, Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[3] KOTLER, P.: Marketing podle Kotlera. 1. vydání. Praha, Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.
[4] KOTLER, P.: Marketing v otázkách a odpovědích. 1. vydání. Brno, CP Books, a.s., 2005. ISBN 80-251-0518-0