Diplomová práce analyzuje vnější a vnitřní prostředí konkrétní firmy. Na základě výsledků analýzy stanovuje marketingové cíle společnosti a doporučuje vhodné marketingové strategie rozpracované do akčních plánů. Pomocí doporučených kontrolních mechanismů sleduje plnění stanovených cílů.
Annotation in English
Master thesis analyzes outer and internal environment fot the specific company. It determine, on the basis of analyses results, main marketing objectives of the company and recommends acceptable marketing strategies. By means of recommended controlling system watches the objectives performance.
Keywords
strategické plánování, marketingové plánování, makroprostředí, mikroprostředí, slabé stránky, silné stránky, příležitosti, hrozby, marketingové strategie, realizační programy, kontrola
Diplomová práce analyzuje vnější a vnitřní prostředí konkrétní firmy. Na základě výsledků analýzy stanovuje marketingové cíle společnosti a doporučuje vhodné marketingové strategie rozpracované do akčních plánů. Pomocí doporučených kontrolních mechanismů sleduje plnění stanovených cílů.
Annotation in English
Master thesis analyzes outer and internal environment fot the specific company. It determine, on the basis of analyses results, main marketing objectives of the company and recommends acceptable marketing strategies. By means of recommended controlling system watches the objectives performance.
Keywords
strategické plánování, marketingové plánování, makroprostředí, mikroprostředí, slabé stránky, silné stránky, příležitosti, hrozby, marketingové strategie, realizační programy, kontrola
Porovnejte teoretické poznatky s praktickými v oblasti marketingového plánování ve firmě.
II. Praktická část
Identifikujte nedostatky a problémy v oblasti marketingového plánování ve firmě.
Vypracujte projekt marketingového plánu.
Zhodnoťte náklady na realizaci marketingového plánu včetně přínosů a možných rizik.
Zhodnoťte efektivnost marketingového plánu a proveďte controlling marketingového plánu.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Porovnejte teoretické poznatky s praktickými v oblasti marketingového plánování ve firmě.
II. Praktická část
Identifikujte nedostatky a problémy v oblasti marketingového plánování ve firmě.
Vypracujte projekt marketingového plánu.
Zhodnoťte náklady na realizaci marketingového plánu včetně přínosů a možných rizik.
Zhodnoťte efektivnost marketingového plánu a proveďte controlling marketingového plánu.
Závěr
Recommended resources
[1] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
[2] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2
[3] NASH, E. Direct marketing. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-838-4
[4] PELSMACKER, D., P., GEUENS, M., BERGH, V., J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1
[5] VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0402-1
Recommended resources
[1] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
[2] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2
[3] NASH, E. Direct marketing. Praha: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-838-4
[4] PELSMACKER, D., P., GEUENS, M., BERGH, V., J. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1
[5] VYSEKALOVÁ, J., KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0402-1