Tato BP je zaměřena na používání edukačních technologií při výchově jedinců. Zkoumá zda je efektivní nasazování těchto prostředků pro zlepšení komunikace ve školských zařízení. Cílem práce je zjistit, zda je používání těchto technologií prospěšné v socializaci jedince. Pozoruje a porovnává rozdíly ve výchovném procesu "s" a "bez" těchto technologií.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the use of educational technology in education of individuals. If the deployment of these resources to improve communication in the school facilities is effective. The main aim is to determine benefit of use these technologies in the socialization of individuals. I would like to observe and compare the differences in the educational pro-cess with and without using these technologies.
Tato BP je zaměřena na používání edukačních technologií při výchově jedinců. Zkoumá zda je efektivní nasazování těchto prostředků pro zlepšení komunikace ve školských zařízení. Cílem práce je zjistit, zda je používání těchto technologií prospěšné v socializaci jedince. Pozoruje a porovnává rozdíly ve výchovném procesu "s" a "bez" těchto technologií.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the use of educational technology in education of individuals. If the deployment of these resources to improve communication in the school facilities is effective. The main aim is to determine benefit of use these technologies in the socialization of individuals. I would like to observe and compare the differences in the educational pro-cess with and without using these technologies.
Zadané a zvolené téma bude zpracováno podle pokynů obsažených v SR UTB ve Zlíně 7/2014, včetně příloh, případně podle dalších materiálů. Zejména bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovědního výzkumu. Průběžné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím bakalářské práce.
S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena na:
- historickou retrospektivu;
- vývoj didaktiky - 18 století, jezuitské školství;
- současnost - Audiovizuální technika, usnadňuje edukační pomůcky socializaci,FB stinné stránky.
Součástí práce bude sociologický průzkum zaměřený na zjištění vztahu pedagogů k využívání edukačních technologií.
Zásady pro vypracování
Zadané a zvolené téma bude zpracováno podle pokynů obsažených v SR UTB ve Zlíně 7/2014, včetně příloh, případně podle dalších materiálů. Zejména bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovědního výzkumu. Průběžné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím bakalářské práce.
S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena na:
- historickou retrospektivu;
- vývoj didaktiky - 18 století, jezuitské školství;
- současnost - Audiovizuální technika, usnadňuje edukační pomůcky socializaci,FB stinné stránky.
Součástí práce bude sociologický průzkum zaměřený na zjištění vztahu pedagogů k využívání edukačních technologií.
Seznam doporučené literatury
KÁDNER, Otakar. Stručné dějiny pedagogiky. 3. vyd. Praha: Unie, 1922, 104 s.
KOMENSKÝ, Jan Amos. Didaktika velká. 2. vyd. Praha: Dědictví Komenského, 1930, 314 s.
NOVOSAD, Libor. Některé aspekty socializace lidí se zdravotním postižením: kapitoly ze sociologie handicapu. Vyd. 1. Liberec: Technická univerzita, 1997, 50 s. ISBN 80-7083-268-1.
SAJDOVÁ, Věra. Marie Montessoriová a její metoda výchovy. Praha: Věra Sajdová, 1935, 47 s
TICHÝ, Ivo, Jindřich BÍM a Jiří NIKL. Praktikum didaktické techniky: učebnice pro 4. ročník středních pedagogických škol. 3. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1980, 142 s.
Další literatura bude obsažena v Projektu bakalářské práce a průběžně doplňována během práce na tomto textu.
Seznam doporučené literatury
KÁDNER, Otakar. Stručné dějiny pedagogiky. 3. vyd. Praha: Unie, 1922, 104 s.
KOMENSKÝ, Jan Amos. Didaktika velká. 2. vyd. Praha: Dědictví Komenského, 1930, 314 s.
NOVOSAD, Libor. Některé aspekty socializace lidí se zdravotním postižením: kapitoly ze sociologie handicapu. Vyd. 1. Liberec: Technická univerzita, 1997, 50 s. ISBN 80-7083-268-1.
SAJDOVÁ, Věra. Marie Montessoriová a její metoda výchovy. Praha: Věra Sajdová, 1935, 47 s
TICHÝ, Ivo, Jindřich BÍM a Jiří NIKL. Praktikum didaktické techniky: učebnice pro 4. ročník středních pedagogických škol. 3. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1980, 142 s.
Další literatura bude obsažena v Projektu bakalářské práce a průběžně doplňována během práce na tomto textu.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Vystoupení studenta
2. Otázky vedoucího a oponenta bakalářské práce - viz posudky
- odpověděl vyčerpávajícím způsobem
3. dr. Kalivodová: Existují školy, které přímo cílí na tento typ výuky?
- odpověděl vyčerpávajícím způsobem
dr. Vaňková: Nemá IT technologie spíš negativní vliv na socializaci jedince?
- odpověděl vyčerpávajícím způsobem