Diplomová práce se zabývá problematikou procesu vzniku nového výrobku a jeho zavádění na trh prostřednictvím komunikačních nástrojů. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se fází vzniku nového výrobku a jeho komercializace skrze komunikační prostředky. Ve druhé - praktické části je analyzován postup zavádění nového výrobku na trh spolu s marketingovým výzkumem a identifikací konkurentů. Ze získaných výsledků je navržen projekt komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh s následným zhodnocením předností a slabin projektu.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with problems of creation process of product and its implementation on the market by communications media. In the first part, there are theoretical data concerning stages of creation of new product and its commercialization by communications media. In the second, practical part of master thesis, implementing process of new product on the market is analyzed, marketing research is realized and competitors are identified. The results will be applicable to the project of communication strategy of implementing process of new product on the market with valuation of preferences and weakness of this project.
marketing, product, new product, market, communication mix, marketing research, project, analysis, competition, questionnaire
Rozsah průvodní práce
85 s., 14 s. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu vzniku nového výrobku a jeho zavádění na trh prostřednictvím komunikačních nástrojů. V první části jsou zpracovány teoretické podklady týkající se fází vzniku nového výrobku a jeho komercializace skrze komunikační prostředky. Ve druhé - praktické části je analyzován postup zavádění nového výrobku na trh spolu s marketingovým výzkumem a identifikací konkurentů. Ze získaných výsledků je navržen projekt komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh s následným zhodnocením předností a slabin projektu.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with problems of creation process of product and its implementation on the market by communications media. In the first part, there are theoretical data concerning stages of creation of new product and its commercialization by communications media. In the second, practical part of master thesis, implementing process of new product on the market is analyzed, marketing research is realized and competitors are identified. The results will be applicable to the project of communication strategy of implementing process of new product on the market with valuation of preferences and weakness of this project.
marketing, product, new product, market, communication mix, marketing research, project, analysis, competition, questionnaire
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte kritickou analýzu teoretických pramenů zabývajících se zaváděním nových výrobků na trh.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav zavádění nových výrobků na trh ve firmě FAMILY DAVO a zhodnoťte jeho přednosti a nedostatky.
Navrhněte zdokonalení marketingové strategie při zavádění nových výrobků na trh ve společnosti FAMILY DAVO.
Vytvořte projekt na zavedení daného výrobku na trh a zhodnoťte přednosti, případně slabiny tohoto projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte kritickou analýzu teoretických pramenů zabývajících se zaváděním nových výrobků na trh.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav zavádění nových výrobků na trh ve firmě FAMILY DAVO a zhodnoťte jeho přednosti a nedostatky.
Navrhněte zdokonalení marketingové strategie při zavádění nových výrobků na trh ve společnosti FAMILY DAVO.
Vytvořte projekt na zavedení daného výrobku na trh a zhodnoťte přednosti, případně slabiny tohoto projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BÁRTOVÁ, H. Marektingový výzkum trhu. 1. vydání. Praha: Economia, 1991. 107 s. ISBN 80-85378-09-4.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2000. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] SAMUELSON, P., NORDHAUS, W. D. Ekonomie. 2. vydání. Praha: Nakladatelství Svoboda, 1995. ISBN 80-205-0494-X.
[4] MIKULKA, S. Co musíte udělat před uvedením nového potravinářského výrobku na trh. 1. vydání. Praha: ÚZPI, 1994. 77 s. ISBN 80-85120-31-3.
[5] TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
Seznam doporučené literatury
[1] BÁRTOVÁ, H. Marektingový výzkum trhu. 1. vydání. Praha: Economia, 1991. 107 s. ISBN 80-85378-09-4.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2000. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[3] SAMUELSON, P., NORDHAUS, W. D. Ekonomie. 2. vydání. Praha: Nakladatelství Svoboda, 1995. ISBN 80-205-0494-X.
[4] MIKULKA, S. Co musíte udělat před uvedením nového potravinářského výrobku na trh. 1. vydání. Praha: ÚZPI, 1994. 77 s. ISBN 80-85120-31-3.
[5] TOMEK, G., VÁVROVÁ, V. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 352 s. ISBN 80-247-0053-0.