Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu cestovního ruchu Lázní Hodonín. Práce se rozděluje na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou za pomocí dostupných zdrojů zpracovány základní pojmy zabývající se cestovním ruchem, marketingem cestovního ruchu a lázeňským cestovním ruchem. V praktické části je nejdříve představeno město Hodonín a Lázně Hodonín. Poté jsou popsány nabízené služby, provedena SWOT analýza a dotazníkové šetření. Poslední část práce obsahuje doporučení pro rozvoj cestovního ruchu Lázní Hodonín.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis is focuses on the analysis of tourism in Lázně Hodonín. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, using the resources are available processed basic concepts involved in tourism marketing, tourism and spa industry. The practical part first introduce Hodonín and Lázně Hodonín. After that, the list of services is offered a SWOT analysis and survey. The last part contains recommendation for the development of tourism in Lázně Hodonín.
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu cestovního ruchu Lázní Hodonín. Práce se rozděluje na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou za pomocí dostupných zdrojů zpracovány základní pojmy zabývající se cestovním ruchem, marketingem cestovního ruchu a lázeňským cestovním ruchem. V praktické části je nejdříve představeno město Hodonín a Lázně Hodonín. Poté jsou popsány nabízené služby, provedena SWOT analýza a dotazníkové šetření. Poslední část práce obsahuje doporučení pro rozvoj cestovního ruchu Lázní Hodonín.
Anotace v angličtině
This Bachelor's thesis is focuses on the analysis of tourism in Lázně Hodonín. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, using the resources are available processed basic concepts involved in tourism marketing, tourism and spa industry. The practical part first introduce Hodonín and Lázně Hodonín. After that, the list of services is offered a SWOT analysis and survey. The last part contains recommendation for the development of tourism in Lázně Hodonín.
Zpracujte literární rešerši zabývající se problematikou cestovního ruchu.
II. Praktická část
Charakterizujte Lázně Hodonín včetně současného stavu cestovního ruchu.
Navrhněte doporučení za účelem dosažení vyšší úrovně cestovního ruchu v této lokalitě.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se problematikou cestovního ruchu.
II. Praktická část
Charakterizujte Lázně Hodonín včetně současného stavu cestovního ruchu.
Navrhněte doporučení za účelem dosažení vyšší úrovně cestovního ruchu v této lokalitě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Základy marketingu. 3., nezměn. vyd. Praha: Oeconomica, 2007, 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2011, 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
LOVELOCK, Christopher H a Jochen WIRTZ. Services marketing: people, technology, strategy. 6th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, c2007, 648 s. ISBN 0-13-205676-3.
MEFFERT, Heribert. Marketing a management. Praha: Grada, 1996, 551 s. ISBN 8071693294.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996, 247 s. ISBN 807169276X.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Základy marketingu. 3., nezměn. vyd. Praha: Oeconomica, 2007, 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6.
HESKOVÁ, Marie. Cestovní ruch: pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 2., upr. vyd. Praha: Fortuna, 2011, 216 s. ISBN 978-80-7373-107-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
LOVELOCK, Christopher H a Jochen WIRTZ. Services marketing: people, technology, strategy. 6th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson/Prentice Hall, c2007, 648 s. ISBN 0-13-205676-3.
MEFFERT, Heribert. Marketing a management. Praha: Grada, 1996, 551 s. ISBN 8071693294.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. Praha: Grada, 1996, 247 s. ISBN 807169276X.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP 43 bodů: Charakterizujte podrobněji léčebnou kapacitu Lázní Hodonín a pojednete o onemocněních na které se lázně specializují? zodpovězeno zčásti Jak navrhujete zajistit větší celorepublikové povědomí o Lázních Hodonín a jak lze získat v nejbližším časovém období větší množství zahraničních klientů? zodpovězeno zcela
Oponenti BP 28b: Jste přesvědčen, že subjekt Lázně Hodonín je v současné době schopen organizačně zabezpečit realizaci Vašich doporučení? zodpovězeno zčásti