Diplomová práce se zabývá implementací CRM do společnosti J.P.PLAST. Nejdříve jsou v teoretické části zpracována teoretická východiska pro práci, o která se opírá následující praktická část obsahující analýzu současné úrovně řízení vztahů se zákazníky ve firmě J.P.PLAST a samotný projekt implementace CRM do společnosti. Projekt se zabývá počáteční fází implementace CRM a obsahuje segmentaci zákazníků firmy podle vybraných kritérií a přiřazení komunikačních a marketingových přístupů jednotlivým segmentům. Dále stanovuje standardy individuální obsluhy zákazníků pomocí referentů prodeje a v poslední části se věnuje systémům pro získávání nových zákazníků.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with topic of Customer Relationship Management. The goal of the paper is to implement CRM strategy into a certain company, J.P.PLAST. The thesis consists of three main parts - theoretical, analytical and the project. At first, there are presented basic theoretical issues concerning CRM that create the base for the practical part. The analysis includes the basic facts about the company J.P.PLAST and description of the current state of the Customer Relationship Management. The project focuses on the starting phase of the implementation of CRM into a company and includes segmentation of the customers according to certain criterions and choosing the right approach for each segment. Furthermore it determines the standards of individual servicing of the customers and in the last chapter there are suggested methods for gaining new customers.
Diplomová práce se zabývá implementací CRM do společnosti J.P.PLAST. Nejdříve jsou v teoretické části zpracována teoretická východiska pro práci, o která se opírá následující praktická část obsahující analýzu současné úrovně řízení vztahů se zákazníky ve firmě J.P.PLAST a samotný projekt implementace CRM do společnosti. Projekt se zabývá počáteční fází implementace CRM a obsahuje segmentaci zákazníků firmy podle vybraných kritérií a přiřazení komunikačních a marketingových přístupů jednotlivým segmentům. Dále stanovuje standardy individuální obsluhy zákazníků pomocí referentů prodeje a v poslední části se věnuje systémům pro získávání nových zákazníků.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with topic of Customer Relationship Management. The goal of the paper is to implement CRM strategy into a certain company, J.P.PLAST. The thesis consists of three main parts - theoretical, analytical and the project. At first, there are presented basic theoretical issues concerning CRM that create the base for the practical part. The analysis includes the basic facts about the company J.P.PLAST and description of the current state of the Customer Relationship Management. The project focuses on the starting phase of the implementation of CRM into a company and includes segmentation of the customers according to certain criterions and choosing the right approach for each segment. Furthermore it determines the standards of individual servicing of the customers and in the last chapter there are suggested methods for gaining new customers.
Analyzujte současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o.
Vypracujte projekt zavádění CRM ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši týkající se CRM.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav řízení vztahů se zákazníky ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o.
Vypracujte projekt zavádění CRM ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] STORBACKA, K., LEHTINEN, J.R. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
[2] WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha: Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0569-9.
[3] DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0401-3.
[4] BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-056-2.
[5] FOSTER, T.R.V. Jak získat a udržet zákazníka. Praha: Computer press, 2002, ISBN 80-7226-663-2.
Seznam doporučené literatury
[1] STORBACKA, K., LEHTINEN, J.R. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-813-X.
[2] WESSLING, H. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM. Praha: Grada Publishing 2003. ISBN 80-247-0569-9.
[3] DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0401-3.
[4] BUREŠ, I., ŘEHULKA, P. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka. Praha: Management Press, 2001. ISBN 80-7261-056-2.
[5] FOSTER, T.R.V. Jak získat a udržet zákazníka. Praha: Computer press, 2002, ISBN 80-7226-663-2.