Tato práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části hodnotím literární prameny a formuluji teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu.
V analytické části je rozebrána analýza vnitřního, do které spadá analýza kartografického trhu, konkurence, dodavatelů a odběratelů, analýza sortimentu, a vnějšího prostředí firmy SHOCart a SWOT analýza pro vyjádření silných, slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb.
V projektové části je vypracován samotný projekt marketingového plánu. Jsou zde vypracovány akční plány včetně časového harmonogramu a rozpočtů. Na závěr jsou zhodnocena rizika tohoto projektu.
Anotace v angličtině
My dissertation is divide up theoretical analytic and project section. In theoretical section I am rating source - books and define theoretical solution for making out marketing project. In analytic section I am focus on interior analysis of cartiographical market, competition, suppliers and followings, analysis of assortment and interior surrounding of Shocart company. I used SWOT analysis for stress, weakness, oportunity and threets of Shocart company. In the project part I ve done project of marketing plan. This project contain actions plans and its operation period costs. At the end I have done risk analysis.
Tato práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části hodnotím literární prameny a formuluji teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu.
V analytické části je rozebrána analýza vnitřního, do které spadá analýza kartografického trhu, konkurence, dodavatelů a odběratelů, analýza sortimentu, a vnějšího prostředí firmy SHOCart a SWOT analýza pro vyjádření silných, slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb.
V projektové části je vypracován samotný projekt marketingového plánu. Jsou zde vypracovány akční plány včetně časového harmonogramu a rozpočtů. Na závěr jsou zhodnocena rizika tohoto projektu.
Anotace v angličtině
My dissertation is divide up theoretical analytic and project section. In theoretical section I am rating source - books and define theoretical solution for making out marketing project. In analytic section I am focus on interior analysis of cartiographical market, competition, suppliers and followings, analysis of assortment and interior surrounding of Shocart company. I used SWOT analysis for stress, weakness, oportunity and threets of Shocart company. In the project part I ve done project of marketing plan. This project contain actions plans and its operation period costs. At the end I have done risk analysis.
Zhodnoťte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Proveďte kompletní analýzu marketingu ve firmě SHOCart, s.r.o.
Vyhodnoťte úroveň marketingových činností a nástrojů a jejich využití v marketingovém plánu ve firmě SHOCart, s.r.o.
Vypracujte projekt marketingového plánu a jeho implementace ve firmě SHOCart, s.r.o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zhodnoťte literární prameny a formulujte teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Proveďte kompletní analýzu marketingu ve firmě SHOCart, s.r.o.
Vyhodnoťte úroveň marketingových činností a nástrojů a jejich využití v marketingovém plánu ve firmě SHOCart, s.r.o.
Vypracujte projekt marketingového plánu a jeho implementace ve firmě SHOCart, s.r.o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J. LANE, P. Marketingové plánování. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2
[2] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vydání. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[4] MARUANI, L. Abeceda marketingu. 1. vydání. Praha: Management Press, 1995. ISBN 80-85603-95-0.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J. LANE, P. Marketingové plánování. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2
[2] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. 1. vydání. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
[4] MARUANI, L. Abeceda marketingu. 1. vydání. Praha: Management Press, 1995. ISBN 80-85603-95-0.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-7169-542-4.