V této bakalářské práci bude zkoumána problematika veletrhů a výstav, přesněji jejich propagace a příprava. Práce je rozdělena na 2 hlavní části - teoretickou a analytickou. V teoretické části budou zpracovány teoretické informace z oblastí marketingové komunikace, veletrhů a výstav, moderních propagačních nástrojů jako je reklama na internetu a sociálních sítích. V praktické části se budou poznatky z teoretické části aplikovat přímo na společnost Zlínexpo s.r.o. a její veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM 2014, budou zpracovány analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Dále bude popsána charakteristika firmy a pořádaného veletrhu. Na konci práce budou zpracovány tabulky s grafy návštěvností jednotlivých internetových nástrojů organizace a budou vyvozeny případné doporučení nebo návrhy řešení. Cílem této práce bude na základě provedení analýz, vypracování návrhu na zlepšení komunikace organizace s vystavovateli i návštěvníky veletrhů na internetu.
Anotace v angličtině
This bachelor´s thesis is engaged in the issues of trade fairs and exhibitions especially in the issues of their prepratation and promotion. The bachelor´s thesis is divided into two main parts theoretical part and analytic part. The theoretical part includes theoretical knowledge especially information about marketing communication, trade fairs, promotions and modern promotion instruments such as advertising on the Internet or advertising on the social networks, The practical part is engaged in the application of theoretical knowledge into the chosen company called Zlinexpos s.r.o. and its fair called Stavebnictví-therm 2014. It concerns the analysis of the macro and also micro environment. Then chosen company and its fair will be described. At the end of the this bachelor´s thesis some tables of charts of the visitors of each instrument of promotion will be made. Main goal of my bachelor´s thesis is improve communication between fair organizers and exhibitors or visitor on the Internet and draw some advice and suggestions.
Klíčová slova
internetový marketing, marketingová komunikace, veletrhy a výstavy, internet, propagace, organizátor, doprovodný program
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, marketing communications, trade fairs and exhibitions, internet, promotion, organizers, accompanying program
Rozsah průvodní práce
87 s. (108 512 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
V této bakalářské práci bude zkoumána problematika veletrhů a výstav, přesněji jejich propagace a příprava. Práce je rozdělena na 2 hlavní části - teoretickou a analytickou. V teoretické části budou zpracovány teoretické informace z oblastí marketingové komunikace, veletrhů a výstav, moderních propagačních nástrojů jako je reklama na internetu a sociálních sítích. V praktické části se budou poznatky z teoretické části aplikovat přímo na společnost Zlínexpo s.r.o. a její veletrh STAVEBNICTVÍ-THERM 2014, budou zpracovány analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Dále bude popsána charakteristika firmy a pořádaného veletrhu. Na konci práce budou zpracovány tabulky s grafy návštěvností jednotlivých internetových nástrojů organizace a budou vyvozeny případné doporučení nebo návrhy řešení. Cílem této práce bude na základě provedení analýz, vypracování návrhu na zlepšení komunikace organizace s vystavovateli i návštěvníky veletrhů na internetu.
Anotace v angličtině
This bachelor´s thesis is engaged in the issues of trade fairs and exhibitions especially in the issues of their prepratation and promotion. The bachelor´s thesis is divided into two main parts theoretical part and analytic part. The theoretical part includes theoretical knowledge especially information about marketing communication, trade fairs, promotions and modern promotion instruments such as advertising on the Internet or advertising on the social networks, The practical part is engaged in the application of theoretical knowledge into the chosen company called Zlinexpos s.r.o. and its fair called Stavebnictví-therm 2014. It concerns the analysis of the macro and also micro environment. Then chosen company and its fair will be described. At the end of the this bachelor´s thesis some tables of charts of the visitors of each instrument of promotion will be made. Main goal of my bachelor´s thesis is improve communication between fair organizers and exhibitors or visitor on the Internet and draw some advice and suggestions.
Klíčová slova
internetový marketing, marketingová komunikace, veletrhy a výstavy, internet, propagace, organizátor, doprovodný program
Klíčová slova v angličtině
internet marketing, marketing communications, trade fairs and exhibitions, internet, promotion, organizers, accompanying program
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte odbornou literaturu z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na problematiku internetové propagace veletrhu.
II. Praktická část
Charakterizujte profil společnosti a pořádaný veletrh.
Zpracujte analýzu prostředí firmy a analýzu propagace veletrhu na internetu.
Na základě vypracovaných analýz vyvoďte závěry a vypracujte návrhy pro posílení internetové propagace veletrhu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte odbornou literaturu z oblasti marketingové komunikace se zaměřením na problematiku internetové propagace veletrhu.
II. Praktická část
Charakterizujte profil společnosti a pořádaný veletrh.
Zpracujte analýzu prostředí firmy a analýzu propagace veletrhu na internetu.
Na základě vypracovaných analýz vyvoďte závěry a vypracujte návrhy pro posílení internetové propagace veletrhu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FUNK, Tom. Advanced social media marketing: how to lead, launch, and manage a successful social media program. New York: Apress, c2013, 246 s. ISBN 978-1-4302-4407-3.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
PAVLŮ, Dušan. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2009, 380 s. ISBN 978-80-86946-38-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
Seznam doporučené literatury
FUNK, Tom. Advanced social media marketing: how to lead, launch, and manage a successful social media program. New York: Apress, c2013, 246 s. ISBN 978-1-4302-4407-3.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
PAVLŮ, Dušan. Veletrhy a výstavy: kultura, komunikace, multimedialita, marketing. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2009, 380 s. ISBN 978-80-86946-38-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
TREADAWAY, Chris a Mari SMITH. Marketing na Facebooku: výukový kurz. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 296 s. ISBN 978-80-251-3337-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 53 bodů
Oponent BP: 47 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Odkud pocházejí informace uvedené ve SWOT analýze? odpověděl zcela
2. Uveďte konkrétní cíle, kterých chcete dosáhnout navrhovaným posílením internetové propagace veletrhu. odpověděl zcela
Ing. Petra Hanáková:
1. Autor v teoretické i praktické části popisoval reklamu na sociální síti Facebook. Jaké další sítě a kanály by zvolil pro marketingovou komunikaci? odpověděl zcela
2. Jakou formu marketingové komunikace považuje autor u veletrhu za nejúčinnější, a kterou za nejvhodnější s ohledem na konkrétní cílovou skupinu? odpověděl zcela