Cílem této bakalářské práce je sestavit marketingový plán pro rekreačně vzdělávací zařízení Sluneční hole. Tento plán by měl být nedílnou součástí každé společnosti. V teoretické části se nachází poznatky, které se týkají marketingového plánování, situačních analýz a marketingového mixu. Další součástí mé práce je praktická část, ve které je zpracována charakteristika rekreačního zařízení, situační analýzy a vyhotovený marketingový plán pro budoucí podnikání.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor work is to set a marketing plan for recreational and educational facility Solar hole. This plan should be an integral part of every society. The theoretical part is the knowledge that relate to marketing planning, situation analysis and marketing mix. Another part of my job is the practical part, where is proceed a characteristics of recreational facility, situational analysis and executed marketing plan for future business.
marketing plan, marketing mix, Porter´s five forces analysis, marketing strategy
Rozsah průvodní práce
60 s. (64 859 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je sestavit marketingový plán pro rekreačně vzdělávací zařízení Sluneční hole. Tento plán by měl být nedílnou součástí každé společnosti. V teoretické části se nachází poznatky, které se týkají marketingového plánování, situačních analýz a marketingového mixu. Další součástí mé práce je praktická část, ve které je zpracována charakteristika rekreačního zařízení, situační analýzy a vyhotovený marketingový plán pro budoucí podnikání.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor work is to set a marketing plan for recreational and educational facility Solar hole. This plan should be an integral part of every society. The theoretical part is the knowledge that relate to marketing planning, situation analysis and marketing mix. Another part of my job is the practical part, where is proceed a characteristics of recreational facility, situational analysis and executed marketing plan for future business.
marketing plan, marketing mix, Porter´s five forces analysis, marketing strategy
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte rekreační zařízení Sluneční hole.
Proveďte analýzu rekreačního zařízení Sluneční hole.
Vypracujte marketingový plán pro rekreační zařízení Sluneční hole.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte rekreační zařízení Sluneční hole.
Proveďte analýzu rekreačního zařízení Sluneční hole.
Vypracujte marketingový plán pro rekreační zařízení Sluneční hole.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008 , 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SRPOVÁ, Jitka. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 1041 s. ISBN 978-80-247-3339-5.
WESTWOOD, John. The marketing plan: a step-by-step guide. 3. ed. London: Grada, 2002, 427 s. ISBN 07-494-3748-0.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008 , 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
SRPOVÁ, Jitka. Základy podnikání: teoretické poznatky, příklady a zkušenosti českých podnikatelů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 1041 s. ISBN 978-80-247-3339-5.
WESTWOOD, John. The marketing plan: a step-by-step guide. 3. ed. London: Grada, 2002, 427 s. ISBN 07-494-3748-0.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 bodů
Oponent BP: 35 bodů
Ing. Vojtěch Talášek:
1. Jakou roli může hrát v marketingu personál? odpověděla částečně
2. V práci byla zmíněna fotogalerie. Jaký byste doporučila marketing pro fotogalerii? odpověděla zcela
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Vysvětlete pojem "permakulturní zahradničení". odpověděla zcela
2. Doplňte ceny ubytování a ostatních služeb pro rekreační zařízení Sluneční hole. odpověděla zcela
3. Jaký následek pro zařízení by mělo využití nepřímé distribuční cesty, např. přes cestovní kanceláře nebo české portály? odpověděla zcela
4. Jaké mzdové náklady bude mít zařízení vzhledem k nové pozici recepční a pokojské? odpověděla zcela