Obsahem bakalářské práce je návrh komunikačního plánu pro masážní studio firmy Fitness pro radost. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a analytickou. Úvodem práce jsou teoretické informace týkající se především marketingové komunikace a komunikačního mixu, které korespondují s částí analytickou. Analytická část se zabývá danou firmou a poskytovanými službami, na které budou navazovat vhodně provedené analýzy a zjištění stávající komunikační aktivity. Dalším důležitým krokem je provedení a vyhodnocení průzkumu mezi zákazníky metodou dotazníkového šetření. Podstatou této práce je návrh vlastního komunikačního plánu, definování konkrétních cílů, cílových skupin, výběr vhodných komunikačních nástrojů a poté zpracování podrobného harmonogramu jednotlivých komunikačních aktivit včetně měření efektivnosti těchto aktivit a rozpočtu na jeden rok. V závěru práce je komunikační plán zhodnocen.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is the proposal of the communication plan for "Fitness pro radost" massage salon. This work is divided into two parts, theoretic and the analytic one. The theoretical part is at the beginning and is related especially to marketing communications and communication mix. This part correspond with the analytic part which deals with a particular company and with the services they offer. Analysis and determination of communication activity follows. Next there is a questionnaire survey amongst customers and its evaluation. The goal of this work is a communication plan draft, defining particular aims and target groups, suitable communication instrument selection and processing of a detailed schedule of various communication activities, including measurement of effectiveness of these activities and one year budget. Communicational plan is evaluated at the end of this work.
marketing communication, communication mix, SWOT analysis, questionnaire survey, communication plan, target group.
Rozsah průvodní práce
87 s. (137 838 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem bakalářské práce je návrh komunikačního plánu pro masážní studio firmy Fitness pro radost. Práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a analytickou. Úvodem práce jsou teoretické informace týkající se především marketingové komunikace a komunikačního mixu, které korespondují s částí analytickou. Analytická část se zabývá danou firmou a poskytovanými službami, na které budou navazovat vhodně provedené analýzy a zjištění stávající komunikační aktivity. Dalším důležitým krokem je provedení a vyhodnocení průzkumu mezi zákazníky metodou dotazníkového šetření. Podstatou této práce je návrh vlastního komunikačního plánu, definování konkrétních cílů, cílových skupin, výběr vhodných komunikačních nástrojů a poté zpracování podrobného harmonogramu jednotlivých komunikačních aktivit včetně měření efektivnosti těchto aktivit a rozpočtu na jeden rok. V závěru práce je komunikační plán zhodnocen.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is the proposal of the communication plan for "Fitness pro radost" massage salon. This work is divided into two parts, theoretic and the analytic one. The theoretical part is at the beginning and is related especially to marketing communications and communication mix. This part correspond with the analytic part which deals with a particular company and with the services they offer. Analysis and determination of communication activity follows. Next there is a questionnaire survey amongst customers and its evaluation. The goal of this work is a communication plan draft, defining particular aims and target groups, suitable communication instrument selection and processing of a detailed schedule of various communication activities, including measurement of effectiveness of these activities and one year budget. Communicational plan is evaluated at the end of this work.
marketing communication, communication mix, SWOT analysis, questionnaire survey, communication plan, target group.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Popište vznik firmy a charakterizujte konkrétní službu.
Proveďte a vyhodnoťte průzkum mezi zákazníky.
Vypracujte situační analýzy a analýzu současné komunikace.
Navrhněte komunikační plán včetně časového plánu realizace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Popište vznik firmy a charakterizujte konkrétní službu.
Proveďte a vyhodnoťte průzkum mezi zákazníky.
Vypracujte situační analýzy a analýzu současné komunikace.
Navrhněte komunikační plán včetně časového plánu realizace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: ComputerPress a.s., 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FILL, Chris. Essentials of marketing communications. 1st pub. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2011, 412 s. ISBN 978-0-273-73844-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SEDLÁČKOVÁ, Helena a Karel BUCHTA. Strategická analýza. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006, 121 s. ISBN 80-71793-67-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: ComputerPress a.s., 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FILL, Chris. Essentials of marketing communications. 1st pub. Harlow, England: Pearson Education Limited, 2011, 412 s. ISBN 978-0-273-73844-2.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SEDLÁČKOVÁ, Helena a Karel BUCHTA. Strategická analýza. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006, 121 s. ISBN 80-71793-67-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 53 bodů
Oponent BP: 58 bodů
Ing. Pavel Homola:
1. Které z navržených doporučení považuje studentka za nejvíce efektivní? odpověděla zcela
2. Měla už studentka možnost projednat svá doporučení s majitelkou firmy? Jaké byly případné reakce? odpověděla zcela
Ing. Růžena Vorlová:
1. Domníváte se, že průzkum realizovaný s 53 respondenty má dostatečnou vypovídající schopnost? Pokud ano, zdůvodněte, pokud ne, uveďte, kolik respondentů by bylo dostačujících. odpověděla zcela
2. Odkud jste čerpala příležitosti a hrozby, uvedené ve SWOT analýze? odpověděla zcela
Ing. Miloslava Kubíčková,Ph.D.
1. Doporučila byste i ostatním tuto firmu. odpověděla zcela