Předmětem této bakalářské práce bude analýza současného marketingového mixu služby požární ochrana ve firmě PROFIRE s. r. o. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí. V první, teoretické, části bude vysvětlena podstata služeb z marketingového hlediska a budou zde popsány jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Ve druhé, praktické, části bude charakterizována organizace a její historie. Pomocí dílčích informací bude zpracována SWOT analýza a analýza současného marketingového mixu pro službu požární ochrana. V bakalářské práci budou také uvedeny návrhy a doporučení na zdokonalení stávajícího marketingového mixu této služby.
Annotation in English
The object of this bachelor thesis will be analysis of actual marketing mix for fire protection service in company PROFIRE s. r. o. Bachelor thesis will be composed from two parts. In first, theoretical, part will be explained principle of services from marketing point of view and there will be described individual elements of services marketing mix. In second, practical, part will be the company and its history characterized. Using sectional informations will be created SWOT analysis and analysis of actual marketing mix for fire protection service. In bachelor thesis will be stated proposals and recommendations on improvement current marketing mix of this service.
Keywords
Marketingový mix, služba, komunikace, požární ochrana, PROFIRE s. r. o.
Keywords in English
Marketing mix, service, communication, fire protection, PROFIRE s. r. o.
Length of the covering note
67 s. (90 316 znaků)
Language
CZ
Annotation
Předmětem této bakalářské práce bude analýza současného marketingového mixu služby požární ochrana ve firmě PROFIRE s. r. o. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí. V první, teoretické, části bude vysvětlena podstata služeb z marketingového hlediska a budou zde popsány jednotlivé prvky marketingového mixu služeb. Ve druhé, praktické, části bude charakterizována organizace a její historie. Pomocí dílčích informací bude zpracována SWOT analýza a analýza současného marketingového mixu pro službu požární ochrana. V bakalářské práci budou také uvedeny návrhy a doporučení na zdokonalení stávajícího marketingového mixu této služby.
Annotation in English
The object of this bachelor thesis will be analysis of actual marketing mix for fire protection service in company PROFIRE s. r. o. Bachelor thesis will be composed from two parts. In first, theoretical, part will be explained principle of services from marketing point of view and there will be described individual elements of services marketing mix. In second, practical, part will be the company and its history characterized. Using sectional informations will be created SWOT analysis and analysis of actual marketing mix for fire protection service. In bachelor thesis will be stated proposals and recommendations on improvement current marketing mix of this service.
Keywords
Marketingový mix, služba, komunikace, požární ochrana, PROFIRE s. r. o.
Keywords in English
Marketing mix, service, communication, fire protection, PROFIRE s. r. o.
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se zvoleného tématu.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný marketingový mix společnosti.
Proveďte SWOT analýzu dané společnosti.
Navrhněte zdokonalení určitých prvků marketingového mixu společnosti.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se zvoleného tématu.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný marketingový mix společnosti.
Proveďte SWOT analýzu dané společnosti.
Navrhněte zdokonalení určitých prvků marketingového mixu společnosti.
Závěr
Recommended resources
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT a E. MCCARTHY. Basic marketing: A global-managerial approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, xxxvi, 790 s. ISBN 978-007-127747-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-716-9995-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
STAŇKOVÁ, Pavla, Růžena VORLOVÁ a Ilona VLČKOVÁ. Marketing obchodu a služeb: Studijní pomůcka pro distanční studium. 2. vyd. upr. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 156 s. ISBN 978-80-7318-927-3.
Recommended resources
CANNON, Joseph P., William D. PERREAULT a E. MCCARTHY. Basic marketing: A global-managerial approach. 16th ed. New York: McGraw-Hill, 2008, xxxvi, 790 s. ISBN 978-007-127747-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013, 362 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
JANEČKOVÁ, Lidmila a Miroslava VAŠTÍKOVÁ. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-716-9995-0.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, 2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
STAŇKOVÁ, Pavla, Růžena VORLOVÁ a Ilona VLČKOVÁ. Marketing obchodu a služeb: Studijní pomůcka pro distanční studium. 2. vyd. upr. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010, 156 s. ISBN 978-80-7318-927-3.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí BP: 39 bodů
Oponent BP: 48 bodů
Mgr. Irena Světlíková:
1. Jak jste zabezpečila objektivitu vámi zpracované SWOT analýzy? odpověděla částečně
Ing. Petra Hanáková:
1. Autorka doporučuje pro oslovení nových zákazníků využití sociální sítě Facebook. Proč se domnívá, že tato propagace může vést k získání nových zákazníků vzhledem ke specifiku nabízené služby? odpověděla částečně
2. Autorka uvádí jako možnou příležitost změnu sazby DPH. Jakým způsobem si autorka představuje příležitosti plynoucí ze zvýšení nebo snížení sazby DPH? odpověděla zcela
3. Autorka doporučuje zřízení oddělení marketingu. Jakým způsobem jsou v současnosti zajišťovány marketingové aktivity? odpověděla zcela
Ing. Růžena Vorlová
1. Jaký je rozdíl mezi Facebookem a webem? odpověděla částečně
2. V čem spočívá analýya marketingového mixu? odpopvěděla zcela
Ing. Dušan Jurášek
1. Vysvětlete pojem marketingové oddělení. Existují prostory pro toto oddělení? Má cenu zakládat marketingové oddělení? odpověděla částečně