Předmětem bakalářské práce bude vytvoření marketingového plánu pro společnost Metal Servis Czech, s.r.o. Cílem práce bude vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího rozvoje firmy v marketingové oblasti a má vnést nový pohled na aktivity společnosti.
Práce bude rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřena na sběr informací z odborné literatury. Praktická část práce bude věnována analýzám nezbytným pro sestavení marketingového plánu, definici hlavních a dílčích cílů, s jejichž pomocí lze postupně plán implementovat.
Anotace v angličtině
The main subject of this thesis will be a marketing plan of the company Metal Servis Czech, s.r.o. The aim of this thesis will be a proposal of possible solutions which will answer the question of future development of the company´s marketing activities. The thesis should bring a new perspective on company´s activities.
This thesis will be divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part will focus on collection of information from literature.
The practical part will be dedicated to required analyses, which will help to define major and partial goals and help to implement the plan gradually.
Klíčová slova
analýza, strategie, marketing, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
Analyses, Strategy, Marketing, Marketing Plan
Rozsah průvodní práce
63
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce bude vytvoření marketingového plánu pro společnost Metal Servis Czech, s.r.o. Cílem práce bude vytvořit soubor možných řešení, který odpovídá na otázku budoucího rozvoje firmy v marketingové oblasti a má vnést nový pohled na aktivity společnosti.
Práce bude rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřena na sběr informací z odborné literatury. Praktická část práce bude věnována analýzám nezbytným pro sestavení marketingového plánu, definici hlavních a dílčích cílů, s jejichž pomocí lze postupně plán implementovat.
Anotace v angličtině
The main subject of this thesis will be a marketing plan of the company Metal Servis Czech, s.r.o. The aim of this thesis will be a proposal of possible solutions which will answer the question of future development of the company´s marketing activities. The thesis should bring a new perspective on company´s activities.
This thesis will be divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part will focus on collection of information from literature.
The practical part will be dedicated to required analyses, which will help to define major and partial goals and help to implement the plan gradually.
Klíčová slova
analýza, strategie, marketing, marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
Analyses, Strategy, Marketing, Marketing Plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Nastudujte odbornou literaturu k danému tématu.
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování.
II.Praktická část
Charakterizujte společnost Metal Servis Czech, s.r.o.
Proveďte externí a interní analýzy.
Popiště výchozí marketingovou situaci ve společnosti.
Vypracujte marketingový plán.
Doporučte managementu firmy postupné kroky k jeho implementaci.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Nastudujte odbornou literaturu k danému tématu.
Zpracujte teoretické poznatky z oblasti marketingového plánování.
II.Praktická část
Charakterizujte společnost Metal Servis Czech, s.r.o.
Proveďte externí a interní analýzy.
Popiště výchozí marketingovou situaci ve společnosti.
Vypracujte marketingový plán.
Doporučte managementu firmy postupné kroky k jeho implementaci.
Závěr
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 7th ed. Upper Saddle River, NJ: Institut průmyslového inženýrství, 2005, 282, [6] s. ISBN 01-314-2410-6.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
COOPER, John a Peter LANE. Marketingové plánování: Praktická příručka manažera Přel. V. Dolanský. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1999, 230 s. ISBN 80-716-9641-2.
MAJARO, Simon. Základy marketingu. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996, 308 s. ISBN 80-716-9297-2.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H. Beck, 2010, 499 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
ARMSTRONG, Gary a Philip KOTLER. Marketing: an introduction. 7th ed. Upper Saddle River, NJ: Institut průmyslového inženýrství, 2005, 282, [6] s. ISBN 01-314-2410-6.
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
COOPER, John a Peter LANE. Marketingové plánování: Praktická příručka manažera Přel. V. Dolanský. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1999, 230 s. ISBN 80-716-9641-2.
MAJARO, Simon. Základy marketingu. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996, 308 s. ISBN 80-716-9297-2.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. Praha: C.H. Beck, 2010, 499 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 39 bodů
Oponent BP: 30 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Kdo je největším konkurentem firmy v jejím okolí? odpověděla zcela
2. Co považuje firma za svoji konkurenční výhodu? odpověděla částečně
3. Jak finančně náročné by bylo pro firmu vlastní šrotiště a jaké předpisy by musela respektovat? odpověděla zcela
Ing. Hana Brišová:
1. Technologie a inovace jsou záležitostí vnitřních stránek firmy. Ve SWOT analýze na str. 44 je uvádíte jako hrozby. Nejedná se spíše o slabou stránku společnosti? odpověděla zcela
2. Váš navrhovaný marketingový plán obsahuje pouze 1 část, a to návrh komunikace. Proč jste neřešila ostatní části marketingového plánu, jak vyplývá ze zadání BP? odpověděla částečně