Diplomová práce byla napsána na téma: "Projekt zvýšení konkurenční schopnosti elektroprodejny Staník". Opírá se o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma a formuluje problematiku této oblasti. V analytické části je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocena konkurenceschopnost firmy. Projekt je zaměřen na zvýšení konkurenceschopnosti. Jeho zpracování je věnována samostatná část diplomové práce.
Anotace v angličtině
The diploma thesis has been written about the subject: "Project of increasing competitive advantage company Staník". It is informed by extensive literature on the subject, and proposed a formulation of identified problem the areas concerned. The analysis examines in detail, the company base and other resources, the estimated competitive advantage of the company. Detached project is intent on increasing compatitive advantage. Project part of diploma thesis is including his elaboration.
Diplomová práce byla napsána na téma: "Projekt zvýšení konkurenční schopnosti elektroprodejny Staník". Opírá se o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma a formuluje problematiku této oblasti. V analytické části je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocena konkurenceschopnost firmy. Projekt je zaměřen na zvýšení konkurenceschopnosti. Jeho zpracování je věnována samostatná část diplomové práce.
Anotace v angličtině
The diploma thesis has been written about the subject: "Project of increasing competitive advantage company Staník". It is informed by extensive literature on the subject, and proposed a formulation of identified problem the areas concerned. The analysis examines in detail, the company base and other resources, the estimated competitive advantage of the company. Detached project is intent on increasing compatitive advantage. Project part of diploma thesis is including his elaboration.
Proveďte rešerši literárních pramenů zabývajících se problematikou konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Charakterizujte elektroprodejnu Staník a lokalitu, ve které se nachází.
Analyzujte konkurenční postavení uvedené elektroprodejny v dané lokalitě.
Navrhněte projekt zvýšení konkurenční schopnosti elektroprodejny Staník.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši literárních pramenů zabývajících se problematikou konkurenceschopnosti.
II. Praktická část
Charakterizujte elektroprodejnu Staník a lokalitu, ve které se nachází.
Analyzujte konkurenční postavení uvedené elektroprodejny v dané lokalitě.
Navrhněte projekt zvýšení konkurenční schopnosti elektroprodejny Staník.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vydání. Praha: Management Press 1997. 124 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] CICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vydání. Praha: Radix 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vydání. Praha: Management Press 2000. 254 s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie. 1. vydání. Praha: Victoria Publishing 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5] PORTER, M. Konkurenční výhoda. 1. vydání. Praha: Victoria Publishing 1996. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vydání. Praha: Management Press 1997. 124 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] CICHOVSKÝ, L. Marketing konkurenceschopnosti. 1. vydání. Praha: Radix 2002. 272 s. ISBN 80-86031-35-7.
[3] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vydání. Praha: Management Press 2000. 254 s. ISBN 80-7261-010-4.
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie. 1. vydání. Praha: Victoria Publishing 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5] PORTER, M. Konkurenční výhoda. 1. vydání. Praha: Victoria Publishing 1996. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.