Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu faktorov vplývajúcich na správanie sa zákazníkov zľavových portálov, vo vekovej kategórii 18-29 rokov, pochádzajúcich zo Slovenskej a Českej republiky. Prvá, teoretická časť bakalárskej práce, obsahuje teoretický základ pre oboznámenie čitateľa s faktami nevyhnutnými pre pochopenie systému fungovania zľavových portálov, internetového marketingu a správania spotrebiteľov. Druhá, praktická časť bakalárskej práce, obsahuje detaily výskumu, vypracovanú analýzu súčasného správania sa a preferencií cieľovej skupiny zákazníkov. V záverečnej časti je na základe zistených poznatkov navrhnutá optimalizácia marketingovej komunikácie zľavových portálov s ich návštevníkmi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysis of factors influencing behaviour of discount portal customers of age 18-29 years, coming from Slovak or Czech republic. The first, theoretical part of the bachelor thesis contains theoretical basis, necessary for the reader, to understand the ways in which discount portals, internet marketing and consumer behaviour work. Second, practical part of the bachelor thesis contains research details and analysis of current behaviour and preferences of the target group of customers. The final part contains the optimalisation of marketing communcation of discount portals with their visitors is proposed on the basis of determined informations.
Klíčová slova
zľavové portály, internetový marketing, model spotrebiteľského správania, zľavy
Klíčová slova v angličtině
discount portals, internet marketing, consumer behaviour model, discounts
Rozsah průvodní práce
74 s. (104 498)
Jazyk
CZ
Anotace
Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu faktorov vplývajúcich na správanie sa zákazníkov zľavových portálov, vo vekovej kategórii 18-29 rokov, pochádzajúcich zo Slovenskej a Českej republiky. Prvá, teoretická časť bakalárskej práce, obsahuje teoretický základ pre oboznámenie čitateľa s faktami nevyhnutnými pre pochopenie systému fungovania zľavových portálov, internetového marketingu a správania spotrebiteľov. Druhá, praktická časť bakalárskej práce, obsahuje detaily výskumu, vypracovanú analýzu súčasného správania sa a preferencií cieľovej skupiny zákazníkov. V záverečnej časti je na základe zistených poznatkov navrhnutá optimalizácia marketingovej komunikácie zľavových portálov s ich návštevníkmi.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is focused on analysis of factors influencing behaviour of discount portal customers of age 18-29 years, coming from Slovak or Czech republic. The first, theoretical part of the bachelor thesis contains theoretical basis, necessary for the reader, to understand the ways in which discount portals, internet marketing and consumer behaviour work. Second, practical part of the bachelor thesis contains research details and analysis of current behaviour and preferences of the target group of customers. The final part contains the optimalisation of marketing communcation of discount portals with their visitors is proposed on the basis of determined informations.
Klíčová slova
zľavové portály, internetový marketing, model spotrebiteľského správania, zľavy
Klíčová slova v angličtině
discount portals, internet marketing, consumer behaviour model, discounts
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se nákupního chování zákazníků se zaměřením na internetové prostředí.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu spotřebitelského chování ve věkové kategorii 18-29 let na internetových slevových portálech v rámci ČR a SR.
Navrhněte optimalizaci marketingové komunikace se zákazníky slevových portálů v ČR a SR na základě nákupního chování a preferencí zákazníků ve věkové kategorii 18-29 let.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se nákupního chování zákazníků se zaměřením na internetové prostředí.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu spotřebitelského chování ve věkové kategorii 18-29 let na internetových slevových portálech v rámci ČR a SR.
Navrhněte optimalizaci marketingové komunikace se zákazníky slevových portálů v ČR a SR na základě nákupního chování a preferencí zákazníků ve věkové kategorii 18-29 let.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BECKER, Gary S. Teorie preferencí. Vyd. 1. Praha: Grada, 1997. 350 s. ISBN 80-7169-463-0.
FORET, Miroslav, Petr PROCHÁZKA a Tomáš URBÁNEK. Marketing: základy a principy. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2005, vi, 149 s. ISBN 8025107906.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
KRUG, Steve. Don't Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability. 2nd Edition. New Riders, 2005, 216 pages. ISBN 978-0321344755.
Seznam doporučené literatury
BECKER, Gary S. Teorie preferencí. Vyd. 1. Praha: Grada, 1997. 350 s. ISBN 80-7169-463-0.
FORET, Miroslav, Petr PROCHÁZKA a Tomáš URBÁNEK. Marketing: základy a principy. Vyd. 2. Brno: Computer Press, 2005, vi, 149 s. ISBN 8025107906.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
KRUG, Steve. Don't Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability. 2nd Edition. New Riders, 2005, 216 pages. ISBN 978-0321344755.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 49 bodů: Přesně popiště finančně nezávislého spotřebitele. Odhadněte procento této skupiny v populaci (v ČR a SR) a vyjádřete názor, jestli a případně jak by se měl slevový porátl k této zákaznické skupině profitovat. - zodpovězeno zčásti Které metody statistické analýzy z kategorie analýzy závislostí mohly vhodně doplnit výsledky popisné statistiky? - zodpovězeno zčásti Jaké odpovědi dává statistická indukce? - zodpovězeno zčásti
Oponent 39 bodů: Které statistické testy byste pro testování vašich hypotéz použil?
doc. Zámečník: Myslíte si, že takovýto počet respondentů je dostačující?