Diplomová práce se zabývá projektem zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s.. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice marketingového řízení firem. V analytické části je charakterizována společnost PEGA, následuje analýza marketingového mixu, SWOT analýza a Porterova analýza. Na základě provedených analýz je zhodnocen současný stav marketingového řízení ve firmě a v projektové části jsou navržena opatření, která povedou ke zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with the project of marketing management improvement in PEGA, joint-stock company. The work is divided into three main parts. The theoretical part discusses the questions of marketing management of companies. PEGA company is presented in the analytical part. After that marketing mix analysis, SWOT analysis and Porter’s analysis follow. Also the present state of marketing management in PEGA company is evaluated and based on results of analyses suggestions and recommendation there are formulated in the project part. The project is suggested for purpose of marketing management improvement in company. The project is subjected to costs and risk analysis.
Diplomová práce se zabývá projektem zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a.s.. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část pojednává o problematice marketingového řízení firem. V analytické části je charakterizována společnost PEGA, následuje analýza marketingového mixu, SWOT analýza a Porterova analýza. Na základě provedených analýz je zhodnocen současný stav marketingového řízení ve firmě a v projektové části jsou navržena opatření, která povedou ke zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with the project of marketing management improvement in PEGA, joint-stock company. The work is divided into three main parts. The theoretical part discusses the questions of marketing management of companies. PEGA company is presented in the analytical part. After that marketing mix analysis, SWOT analysis and Porter’s analysis follow. Also the present state of marketing management in PEGA company is evaluated and based on results of analyses suggestions and recommendation there are formulated in the project part. The project is suggested for purpose of marketing management improvement in company. The project is subjected to costs and risk analysis.
Vypracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení firem.
Analyzujte současný stav úrovně marketingového řízení v uvedené firmě.
II. Praktická část
Zpracujte projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a. s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Vypracujte literární rešerši vztahující se k marketingovému řízení firem.
Analyzujte současný stav úrovně marketingového řízení v uvedené firmě.
II. Praktická část
Zpracujte projekt zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě PEGA, a. s.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0
[2] FORET, M., PROCHÁZKA, P. Marketing. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X
[3] ARMSTRONG, G., KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada, 2003.
[4] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5
[5] HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-120-8
Seznam doporučené literatury
[1] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. Liberec: Institut průmyslového inženýrství, 1999. ISBN 80-902235-4-0
[2] FORET, M., PROCHÁZKA, P. Marketing. Praha: Computer Press, 2001. ISBN 80-7226-558-X
[3] ARMSTRONG, G., KOTLER, P. Marketing. Praha: Grada, 2003.
[4] KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5
[5] HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M. Marketingové řízení malých a středních podniků. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-120-8