Tato bakalářská práce se zabývá propagací rekreačního zařízení Nivnická riviéra působícího v oblasti cestovního ruchu. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z odborné literatury týkající se marketingu, marketingové komunikace a cestovního ruchu. V další části poskytuje informace o jednotlivých formách propagace v cestovním ruchu a jejich využití. Praktická část spočívá v prezentaci rekreačního zařízení. Je zaměřena na výběr propagačních prostředků, jejichž úkolem je zvýšení povědomí a návštěvnosti rekreačního zařízení Nivnická riviéra. Součástí praktické části jsou plány do budoucna. Na závěr práce jsou uvedena doporučení na zlepšení komunikace a propagace tohoto zařízení.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the promotion of recreational facility Nivnická Riviera operating in the field of tourism. The work is composed of two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part there are defined basic concepts of literature related to marketing, marketing communication and tourism. The next section provides information about various forms of promotion of tourism and their use. The practical part consists in the presentation of recreational facility. It is focused on a selection of promotional tools whose task is to increase awareness and attendance of recreational facility Nivnická Riviera. The practical part includes the plans for the future. At the end of this thesis there are suggestions for improving the communication and promotion of the recreational facility.
Klíčová slova
marketingová komunikace, propagace, public relations, cestovní ruch, reklama
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, promotion, public relations, tourism, advertising
Rozsah průvodní práce
77 s. (83 619 znaků) P iv
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá propagací rekreačního zařízení Nivnická riviéra působícího v oblasti cestovního ruchu. Práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z odborné literatury týkající se marketingu, marketingové komunikace a cestovního ruchu. V další části poskytuje informace o jednotlivých formách propagace v cestovním ruchu a jejich využití. Praktická část spočívá v prezentaci rekreačního zařízení. Je zaměřena na výběr propagačních prostředků, jejichž úkolem je zvýšení povědomí a návštěvnosti rekreačního zařízení Nivnická riviéra. Součástí praktické části jsou plány do budoucna. Na závěr práce jsou uvedena doporučení na zlepšení komunikace a propagace tohoto zařízení.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the promotion of recreational facility Nivnická Riviera operating in the field of tourism. The work is composed of two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part there are defined basic concepts of literature related to marketing, marketing communication and tourism. The next section provides information about various forms of promotion of tourism and their use. The practical part consists in the presentation of recreational facility. It is focused on a selection of promotional tools whose task is to increase awareness and attendance of recreational facility Nivnická Riviera. The practical part includes the plans for the future. At the end of this thesis there are suggestions for improving the communication and promotion of the recreational facility.
Klíčová slova
marketingová komunikace, propagace, public relations, cestovní ruch, reklama
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, promotion, public relations, tourism, advertising
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a definujte pojmy týkající se marketingové komunikace, propagace a cestovního ruchu.
II. Praktická část
Představte rekreační zařízení Nivnická riviéra.
Zhodnoťte dosavadní propagační prostředky.
Popište plány do budoucna a navrhněte možná řešení propagace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a definujte pojmy týkající se marketingové komunikace, propagace a cestovního ruchu.
II. Praktická část
Představte rekreační zařízení Nivnická riviéra.
Zhodnoťte dosavadní propagační prostředky.
Popište plány do budoucna a navrhněte možná řešení propagace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2012. ISBN 978-0-13-210292-6.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
SVOBODA, Václav. Základy public relations. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2001. ISBN 807318043x.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 4. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2012. ISBN 978-0-13-210292-6.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
SVOBODA, Václav. Základy public relations. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2001. ISBN 807318043x.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 55 bodů
Oponent BP: 22 bodů
Ing. Marie Kománková:
1. Pokud byste si měl vybrat jednu formu, zaměříte se víc na sociální síť - Facebook - nebo spíše se zaměříte na špičkové zpracování intertnetových stránek NR? Zdůvodněte proč. (Odpověděl částečně)
2. Jakou formu propagace byste zvolil pro potenciální návštěvníky 70 a více let? Zdůvodněte. (Odpověděl částečně)
Ing. Růžena Vorlová:
1. Které analýzy jste ve své práci použil a proč? (Neodpověděl)
2. Jako zdroj 4 uvádíte ve své práci: JEGLÍK, David, 2014. Vlastní zdroj - vysvětlete, o jaký relevantní zdroj se jedná. (Odpověděl částečně)
3. Vysvětlete rozdíl mezi propagací a marketingovou komunikací. (Odpověděl částečně)