Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek Hranice. Data jsou získána pomocí osobního dotazníkového šetření.
Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, popisnou statistiku a analýzu marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost Nejči nábytek Hranice, zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření z kterých je zpracována popisná statistika.
Cílem výzkumu je nejen zhodnotit spokojenost zákazníků, ale také navrhnout řešení případných nedostatků. Tato řešení povedou k podpoře dalšího rozvoje prodejny a zvýšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on analysis of customer satisfaction in the shop Nejči nábytek Hranice. The data is collected with personal questionnaires.
The thesis consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part there is expressed the knowledge gained from the literature focusing on customer satisfaction, marketing research, descriptive statistics and analysis of the marketing environment. In the practical section there is the company Nejči nábytek Hranice described, SWOT analysis processed, and there is evaluation of the data obtained by a questionnaire survey of which descriptive statistics is processed.
The aim of this research is not only to assess customer satisfaction, but also suggest solutions to possible deficiencies. These solutions should lead to the promotion of the shop development and to the increase of customer satisfaction.
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek Hranice. Data jsou získána pomocí osobního dotazníkového šetření.
Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vyjádřeny poznatky získané z odborné literatury zaměřené na spokojenost zákazníků, marketingový výzkum, popisnou statistiku a analýzu marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost Nejči nábytek Hranice, zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření z kterých je zpracována popisná statistika.
Cílem výzkumu je nejen zhodnotit spokojenost zákazníků, ale také navrhnout řešení případných nedostatků. Tato řešení povedou k podpoře dalšího rozvoje prodejny a zvýšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis focuses on analysis of customer satisfaction in the shop Nejči nábytek Hranice. The data is collected with personal questionnaires.
The thesis consists of a theoretical and a practical part. In the theoretical part there is expressed the knowledge gained from the literature focusing on customer satisfaction, marketing research, descriptive statistics and analysis of the marketing environment. In the practical section there is the company Nejči nábytek Hranice described, SWOT analysis processed, and there is evaluation of the data obtained by a questionnaire survey of which descriptive statistics is processed.
The aim of this research is not only to assess customer satisfaction, but also suggest solutions to possible deficiencies. These solutions should lead to the promotion of the shop development and to the increase of customer satisfaction.
Zpracujte teoretické a metodické poznatky vztahující se k problematice hodnocení spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Pomoci marketingového průzkumu proveďte analýzu současné situace spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek.
Na základě závěrů analýzy navrhněte doporučení vedoucí k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické a metodické poznatky vztahující se k problematice hodnocení spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Pomoci marketingového průzkumu proveďte analýzu současné situace spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek.
Na základě závěrů analýzy navrhněte doporučení vedoucí k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků v prodejně Nejči nábytek.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BRADLEY, Nigel. Marketing research: tools & techniques. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2013, 527 s. ISBN 978-0-19-965509-0.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Vyd. 14. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
STORBACKA, Kaj a Jarmo LEHTINEN. Řízení vztahů se zákazníky: Customer relationship management. Vyd. 1. Praha: Grada, 2002, 167 s. ISBN 80-7169-813-x.
Seznam doporučené literatury
BRADLEY, Nigel. Marketing research: tools & techniques. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2013, 527 s. ISBN 978-0-19-965509-0.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Vyd. 14. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
STORBACKA, Kaj a Jarmo LEHTINEN. Řízení vztahů se zákazníky: Customer relationship management. Vyd. 1. Praha: Grada, 2002, 167 s. ISBN 80-7169-813-x.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 55 bodů
Oponent BP: 37 bodů
Ing. Miloslav Jančík:
1. Měla by firma regionálního charakteru využít možnosti reklamy v rádiích případně jiná sdělovací média? (odpověděla zcela)
2. Čím si vysvětlujete nespokojenost zákazníků ve věkové skupině 20 - 29 let? Dá se najít řešení pro tuto skupinu zákazníků.(odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Která Vaše doporučení firma přijala? (odpověděla zcela)
2. Jakým způsobem jste stanovovala hypotézy? (odpověděla částečně)
3. Může prodejna ovlivnit rychlost dodání zboží? (odpověděla zcela)