Cílem bakalářské práce je identifikace cílových skupin zákazníků sportovního areálu Na Koupališti v Sazovicích. Jednotlivé cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických měřítek a následně bude navržena komunikace s nimi.
Teoretická část bude orientována na odborné informace, které jsou čerpány ze studia a také z odborné literatury. Praktická část bude obsahovat nejprve charakteristiku sportovního areálu, následně bude vytvořena SWOT analýza, identifikace cílových skupin zákazníků a v závěru páce budou uvedeny jednotlivé návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The objective of the Bachelor thesis is to identify target groups of customers of a sport complex "Na Koupališti" in Sazovice. Individual target segments will be set on the basis of specific criterions and subsequently a form of communication with these segments will be suggested. The theoretical part of the paper will focus on expert information, which is gathered from my studies and professional literature, as well. The practical part will include the sport complex characteristics and a resultant SWOT analysis and target groups and customers identification. The paper will conclude with individual proposals for marketing communication improvement.
Klíčová slova
cílová skupina zákazníků, segmentace, SWOT analýza, marketingová komunikace.
Klíčová slova v angličtině
target group of customers, segmentation, SWOT analysis, marketing communication.
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je identifikace cílových skupin zákazníků sportovního areálu Na Koupališti v Sazovicích. Jednotlivé cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických měřítek a následně bude navržena komunikace s nimi.
Teoretická část bude orientována na odborné informace, které jsou čerpány ze studia a také z odborné literatury. Praktická část bude obsahovat nejprve charakteristiku sportovního areálu, následně bude vytvořena SWOT analýza, identifikace cílových skupin zákazníků a v závěru páce budou uvedeny jednotlivé návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
The objective of the Bachelor thesis is to identify target groups of customers of a sport complex "Na Koupališti" in Sazovice. Individual target segments will be set on the basis of specific criterions and subsequently a form of communication with these segments will be suggested. The theoretical part of the paper will focus on expert information, which is gathered from my studies and professional literature, as well. The practical part will include the sport complex characteristics and a resultant SWOT analysis and target groups and customers identification. The paper will conclude with individual proposals for marketing communication improvement.
Klíčová slova
cílová skupina zákazníků, segmentace, SWOT analýza, marketingová komunikace.
Klíčová slova v angličtině
target group of customers, segmentation, SWOT analysis, marketing communication.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
Zpracujte teoretické zdroje vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Identifikujte stávající zákazníky firmy a popište komunikaci s nimi.
Navrhněte řešení a doporučení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
Zpracujte teoretické zdroje vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Identifikujte stávající zákazníky firmy a popište komunikaci s nimi.
Navrhněte řešení a doporučení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana a kolektiv. Marketing. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2003. ISBN 80-717-9577-1.
KINCL, Jan, a kolektiv. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. ISBN 80-86851-02-8.
KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0422-6.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana a kolektiv. Marketing. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2003. ISBN 80-717-9577-1.
KINCL, Jan, a kolektiv. Marketing podle trhů. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004. ISBN 80-86851-02-8.
KOTLER, P. a G. ARMSTRONG. Marketing. 6. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0422-6.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 48 bodů
Oponent BP: 35 bodů
Ing. Michaela Vajdíková:
Který z navržených komunikačních nástrojů, které jste uvedla, pokládáte za nejdůležitější? (Odpověděla zcela)
Ing. Kateřina Holíková:
Na straně 34 uvádíte jako slabou stránku areálu Na Koupališti vyšší ceny. Srovnejte prosím cenovou nabídku s nejbližším areálem podobného typu. (Odpověděla zcela)
V bakalářské práci se zmiňujete o zákaznických kartách, které v areálu Na Koupališti fungují. Má je sportoviště zařazeno v některé ze svých nástrojů komunikace? Pokud ne, jakou formu komunikace navrhujete pro upozornění na existenci a výhody zákaznické karty? (Odpověděla zcela)