Hlavným cieľom bakalárskej práce je spracovanie marketingového mixu pre hotel Štefánik****, ktorý ponúka svojím zákazníkom širokú škálu služieb.
Bakalárska práca je zložená z dvoch hlavných častí. Teoretická časť je orientovaná na problematiku týkajúcu sa marketingu služieb, konkurencie, ale predovšetkým marketingového mixu vrátane všetkých jeho častí a zvolených analýz.
Praktická časť je uvedená predstavením firmy a ukážkou najbližších konkurentov. Potom nadväzuje spracovanie PEST a SWOT analýzy, ktoré budú viesť k získaniu potrebných informácií za účelom zhodnotenia súčasnej situácie firmy na trhu služieb. Potom na základe vykonaných analýz bude spracovaný marketingový mix.
V záveru práce sú navrhnuté odporučenia, ktoré povedú k zlepšeniu marketingových aktivít vo firme.
Anotace v angličtině
The main objective of this Bachelor work is the processing of the marketing mix for Hotel Štefánik ****, which offers its customers a wide range of services.
The Bachelor thesis consists of two main parts. The theoretical part is focused on issues relating to the marketing of services, competition, and above all, the marketing mix, including all its parts and selected analyses.
The practical part begins with an introduction of the company and a demonstration of its closest competitors. It is followed by PEST and SWOT analyses that will lead to the obtaining of necessary information in order to assess the current situation of the company in the market of services. Then, on the basis of the analyses carried out, the marketing mix will be processed.
At the conclusion of the work, recommendations that will lead to the improvement of the marketing activities in the company are proposed.
Klíčová slova
marketing služieb, marketingový mix služieb, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing services, Marketing Mix of Services, PEST analysis, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
75
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavným cieľom bakalárskej práce je spracovanie marketingového mixu pre hotel Štefánik****, ktorý ponúka svojím zákazníkom širokú škálu služieb.
Bakalárska práca je zložená z dvoch hlavných častí. Teoretická časť je orientovaná na problematiku týkajúcu sa marketingu služieb, konkurencie, ale predovšetkým marketingového mixu vrátane všetkých jeho častí a zvolených analýz.
Praktická časť je uvedená predstavením firmy a ukážkou najbližších konkurentov. Potom nadväzuje spracovanie PEST a SWOT analýzy, ktoré budú viesť k získaniu potrebných informácií za účelom zhodnotenia súčasnej situácie firmy na trhu služieb. Potom na základe vykonaných analýz bude spracovaný marketingový mix.
V záveru práce sú navrhnuté odporučenia, ktoré povedú k zlepšeniu marketingových aktivít vo firme.
Anotace v angličtině
The main objective of this Bachelor work is the processing of the marketing mix for Hotel Štefánik ****, which offers its customers a wide range of services.
The Bachelor thesis consists of two main parts. The theoretical part is focused on issues relating to the marketing of services, competition, and above all, the marketing mix, including all its parts and selected analyses.
The practical part begins with an introduction of the company and a demonstration of its closest competitors. It is followed by PEST and SWOT analyses that will lead to the obtaining of necessary information in order to assess the current situation of the company in the market of services. Then, on the basis of the analyses carried out, the marketing mix will be processed.
At the conclusion of the work, recommendations that will lead to the improvement of the marketing activities in the company are proposed.
Klíčová slova
marketing služieb, marketingový mix služieb, PEST analýza, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
Marketing services, Marketing Mix of Services, PEST analysis, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Preštudujte uvedené literárne zdroje a uveďte teoretické východiska vo vzťahu k zadanej problematike.
II. Praktická část
Urobte charakteristiku organizácie.
Vypracujte potrebné analýzy.
Zhodnoťte analýzy a špecifikujte slabé miesta.
Analyzujte súčasný stav marketingového mixu.
Navrhnite odporučenia k zlepšeniu marketingového mixu hotela.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Preštudujte uvedené literárne zdroje a uveďte teoretické východiska vo vzťahu k zadanej problematike.
II. Praktická část
Urobte charakteristiku organizácie.
Vypracujte potrebné analýzy.
Zhodnoťte analýzy a špecifikujte slabé miesta.
Analyzujte súčasný stav marketingového mixu.
Navrhnite odporučenia k zlepšeniu marketingového mixu hotela.
Závěr
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Jiří. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2012. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-224-3.
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. ISBN 978-80-87472-25-5.
CHERNEV, Alexander. Strategic marketing management. 5th ed. Chicago, IL, 2009. ISBN 978-098-2512-630.
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 213 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
DVOŘÁČEK, Jiří. Podnik a jeho okolí: jak přežít v konkurenčním prostředí. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2012. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-224-3.
HESKOVÁ, Marie. Teorie, management a marketing služeb. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2012, 183 s. ISBN 978-80-87472-25-5.
CHERNEV, Alexander. Strategic marketing management. 5th ed. Chicago, IL, 2009. ISBN 978-098-2512-630.
KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 213 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 51 bodů
Oponent BP: 20 bodů
Mgr. Zuzana Boháčová:
1. Zhodnoťte efektivitu a finančnú náročnosť navrhovaných opatrení. (Odpověděla částečně)
2. Čo v súčasnosti vnímate ako najväčšiu prekážku rozvoja služieb v oblasti hotelierstva? (Odpověděla zcela)
3. Na čo by podľa Vášho názoru mala klásť najväčší dôraz spoločnosť podnikajúca v segmente služeb? (Odpověděla zcela)
Ing. Kateřina Holíková:
Na straně 28 se věnujete reklamě. Uveďte prosím některé příklady, jaké faktory ovlivňují firmy při výběru média pro reklamu. (Odpověděla zcela)
Ve vašich doporučení je často "skloňován" pojem internet. V současné době jsou často používány internetové stránky obsahující slevy, např. www.slevici.cz, používá hotel Štefánik zařazení do podobných stránek? Pokud ne, doporučujete to vedení hotelu? Zdůvodněte. (Odpověděla částečně)
Ve svém návrhu uvádíte zavedení tzv. newsletter. Jakým způsobem by jste získala databázi adres, kam by byly toto zasílány? (Odpověděla zcela)