Tématem mé bakalářské práce bude komunikační plán obchodní firmy Pavel Šoula "PAM". Bakalářská práce bude obsahovat dvě části a to teoretickou a analytickou část.
V teoretické části budou shromážděny poznatky z dostupné literatury a dat, které budou aplikovány na již zmiňované téma. V analytické části bude nejprve představena obchodní firma Pavel Šoula "PAM" společně s portfoliem firmy. Dále potom budou využity situační analýzy, které budou sloužit nejenom ke zlepšení povědomí o konkurenci, ale také ke zjištění silných a slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb, které ohrožují společnost. V bakalářské práci bude využita i výzkumná sonda, která bude sloužit ještě k přesnějšímu vypracování práce. Závěrem práce bude návrh komunikačního plánu obchodní firmy "PAM".
Anotace v angličtině
Topic of bachelor´s thesis will be a communication plan of business company named Pavel Šoula "PAM". Bachelor thesis will contain two parts, theoretical and analytical.
In theoretical part will be assemply pieces of knowledge from available literature and datas, which will be apply on mentioned theme. In analytical part will be first of all introduced business company named Pavel Šoula "PAM" together with firm portfolio. Afterthat will be used situational analyses, which these will be on service to improve awareness of competition and also to finding strength and weak sides of firm, opportunities and threats, which threatens business company. In bachelor´s thesis will be use also experimental well, which will serve to much more accurately proces the information of task. In conclusion will be proposal of communication plan for business company "PAM".
Klíčová slova
Komunikační plán, analýza, reklama, marketingová komunikace, podpora prodeje, osobní prodej
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, analyse, advertisement, marketing communication, sales support, personal selling
Rozsah průvodní práce
88 s. (126 443)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé bakalářské práce bude komunikační plán obchodní firmy Pavel Šoula "PAM". Bakalářská práce bude obsahovat dvě části a to teoretickou a analytickou část.
V teoretické části budou shromážděny poznatky z dostupné literatury a dat, které budou aplikovány na již zmiňované téma. V analytické části bude nejprve představena obchodní firma Pavel Šoula "PAM" společně s portfoliem firmy. Dále potom budou využity situační analýzy, které budou sloužit nejenom ke zlepšení povědomí o konkurenci, ale také ke zjištění silných a slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb, které ohrožují společnost. V bakalářské práci bude využita i výzkumná sonda, která bude sloužit ještě k přesnějšímu vypracování práce. Závěrem práce bude návrh komunikačního plánu obchodní firmy "PAM".
Anotace v angličtině
Topic of bachelor´s thesis will be a communication plan of business company named Pavel Šoula "PAM". Bachelor thesis will contain two parts, theoretical and analytical.
In theoretical part will be assemply pieces of knowledge from available literature and datas, which will be apply on mentioned theme. In analytical part will be first of all introduced business company named Pavel Šoula "PAM" together with firm portfolio. Afterthat will be used situational analyses, which these will be on service to improve awareness of competition and also to finding strength and weak sides of firm, opportunities and threats, which threatens business company. In bachelor´s thesis will be use also experimental well, which will serve to much more accurately proces the information of task. In conclusion will be proposal of communication plan for business company "PAM".
Klíčová slova
Komunikační plán, analýza, reklama, marketingová komunikace, podpora prodeje, osobní prodej
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, analyse, advertisement, marketing communication, sales support, personal selling
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište složky marketingové komunikace, definujte marketingový výzkum a její formy.
II. Praktická část
Představte firmu a její portfolio.
Vymezte situační analýzy komunikačního plánu, proveďte výzkumnou sondu a zhodnoťte její výsledky.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište složky marketingové komunikace, definujte marketingový výzkum a její formy.
II. Praktická část
Představte firmu a její portfolio.
Vymezte situační analýzy komunikačního plánu, proveďte výzkumnou sondu a zhodnoťte její výsledky.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: ComputerPress, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
KARLÍČEK, Miroslav a Marcela ZAMAZALOVÁ. Marketingová komunikace. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2009, 176 s. ISBN 978-802-4516-011.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-726-1082-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Vyd. 1. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr.příl. ISBN 80-247-0254-1.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Foundationsof marketing communications: a Europeanperspective. 3rd ed. New York: PrenticeHall, 2006, p. cm. ISBN 02-737-0693-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: ComputerPress, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
KARLÍČEK, Miroslav a Marcela ZAMAZALOVÁ. Marketingová komunikace. Vyd. 1. V Praze: Oeconomica, 2009, 176 s. ISBN 978-802-4516-011.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-726-1082-1.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Vyd. 1. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr.příl. ISBN 80-247-0254-1.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Foundationsof marketing communications: a Europeanperspective. 3rd ed. New York: PrenticeHall, 2006, p. cm. ISBN 02-737-0693-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Vyd. 1. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 52 bodů
Oponent BP: 45 bodů
Ing. Michal Šnírer:
1. Proč jste zvolila v rámci propagace právě časopis Zahrádkář? Odůvodněte výběr. (Neodpověděla)
2. Kterou ze slabých stránek v rámci SWOT analýzy považujete za největší? (Odpověděla zcela)
Ing. Kateřina Holíková:
Z dokumentu není patrné, jaká je právní forma podnikání obchodní firmy Pavel Šoula - PAM. Upřesněte. (Odpověděla zcela)
Na straně 49 uvádíte jako jednu z hrozeb pro společnost PAM "klimatické podmínky", které později v textu spojujete se sezónním zbožím. Používá společnost před a po sezónní slevy? Pokud ne, doporučíte je? Odůvodněte. (Odpověděla zcela)
V kapitole Zvolené nástroje, techniky, kanály a média nevěnujete pozornost reklamě v regionálních televizních ani rozhlasových kanálech. Uveďte důvod. (Odpověděla zcela)