Téma bakalářské práce je analýza odběratelů firmy NordSüd Czech, s. r. o. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V první části budou podle literatury vysvětleny odborné pojmy. V druhé části bude charakterizována firma a její odběratelé, kde budou přiblíženy základní údaje, předmět činnosti, atd. Dále bude provedeno dotazníkové šetření, kdy tištěná forma dotazníků bude předána do firem, se kterými NordSüd Czech, s. r. o. spolupracuje a na základě výsledků těchto dotazníků budou navrhnuta doporučení na zlepšení problémových faktorů firmy NordSüd Czech, s. r. o.
Anotace v angličtině
The theme of bachelor thesis is Analysis of Customer Satisfaction of Company NordSüd Czech s. r. o. The thesis will be divided into theoretical and practical parts. The professional terms will be explained according to literature in the first part. The company and its subscribers will be characterized in the second part, where it will be approximated primary data, object of business, etc. Then the questionnaires will be done, when the questionnaires in paper form will be given to companies with which NordSüd Czech, s. r. o. cooperates and the recommendation to improving the problematic factors of NordSüd Czech, s. r. o. will be suggested on the base of the results of the questionnaires.
Klíčová slova
analýza odběratelů, spokojenost zákazníků, dotazník, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Analysis of Customer, Customer Satisfaction, Questionnaire, Marketing Research
Rozsah průvodní práce
69 s. (89 116 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Téma bakalářské práce je analýza odběratelů firmy NordSüd Czech, s. r. o. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V první části budou podle literatury vysvětleny odborné pojmy. V druhé části bude charakterizována firma a její odběratelé, kde budou přiblíženy základní údaje, předmět činnosti, atd. Dále bude provedeno dotazníkové šetření, kdy tištěná forma dotazníků bude předána do firem, se kterými NordSüd Czech, s. r. o. spolupracuje a na základě výsledků těchto dotazníků budou navrhnuta doporučení na zlepšení problémových faktorů firmy NordSüd Czech, s. r. o.
Anotace v angličtině
The theme of bachelor thesis is Analysis of Customer Satisfaction of Company NordSüd Czech s. r. o. The thesis will be divided into theoretical and practical parts. The professional terms will be explained according to literature in the first part. The company and its subscribers will be characterized in the second part, where it will be approximated primary data, object of business, etc. Then the questionnaires will be done, when the questionnaires in paper form will be given to companies with which NordSüd Czech, s. r. o. cooperates and the recommendation to improving the problematic factors of NordSüd Czech, s. r. o. will be suggested on the base of the results of the questionnaires.
Klíčová slova
analýza odběratelů, spokojenost zákazníků, dotazník, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Analysis of Customer, Customer Satisfaction, Questionnaire, Marketing Research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte příslušnou literaturu, která souvisí s daným tématem.
II. Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti odběratelů firmy na základě dotazníků.
Zhodnoťte analýzu a navrhněte doporučení na zlepšení spolupráce s odběrateli.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte příslušnou literaturu, která souvisí s daným tématem.
II. Praktická část
Proveďte analýzu spokojenosti odběratelů firmy na základě dotazníků.
Zhodnoťte analýzu a navrhněte doporučení na zlepšení spolupráce s odběrateli.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2010, s. 178. Praxe manažera (Computer Press). ISBN 978-80-251-3234-0.
HANZELKOVÁ, Alena. Strategický marketing: teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2009, s. 170. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-120-8.
KOTLER, Philip. A framework for marketing management. 3rd ed. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2007, s. 360. ISBN 0131452584.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, s. 1041. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, s. 134. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, s. 232. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing pro začátečníky. 2. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2010, s. 178. Praxe manažera (Computer Press). ISBN 978-80-251-3234-0.
HANZELKOVÁ, Alena. Strategický marketing: teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2009, s. 170. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-120-8.
KOTLER, Philip. A framework for marketing management. 3rd ed. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2007, s. 360. ISBN 0131452584.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, s. 1041. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, s. 134. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, s. 232. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 39 bodů
Oponent BP: 31 bodů
Ing. Radek Baník:
V kapitole 5.4.3 zmiňujete, že příležitostí pro firmu může být spolupráce s jinými přepravními společnostmi. Doporučila byste firmě NordSüd Czech, s. r. o. nadále spolupracovat s danými přepravci nebo raději nákup nových nákladních automobilů? Svoji odpověď zdůvodněte. (odpověděla zcela)
Co má společného a jaký vliv má na Analýzu spokojenosti odběratelů firmy NordSüd Czech, s. r. o. tankování a slevy poskytnuté na PHM, když cenově uvádí zákazníci, že jsme srovnatelní? (odpověděla zcela)
Neměla by být rostoucí nezaměstnanost z důvodu ekonomické krize spíše větší motivací zaměstnanců a snahou si stávající práce vážit? Je v tomto oboru nezaměstnanost a volná pracovní místa řidičů s velkou fluktuací spíše silnou stránkou, popř. příležitostí nebo možnou hrozbou v letech budoucích? (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Jakým způsobem si firma ověřuje nové odběratele a s kolika odběrateli v současné době spolupracuje? (odpověděla zcela)
2. Navrhněte možnost zlepšení komunikace techniků a řidičů. (odpověděla částečně)
3. Jaký je rozdíl mezi anketou a dotazníkem? (odpověděla zcela)