Předmětem bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru golfový tábor pro děti ve Velkých Karlovicích.
Teoretická část bakalářské práce je věnována zpracování odborné literatury potřebné k vypracování projektu.
V praktické části je zpracován podnikatelský záměr na tvorbu golfového táboru pro děti. Práce zahrnuje představení produktu, analýzu konkurence, SWOT analýzu, marketingový mix služeb a finanční plán.
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit minimální počet účastníků a stanovení ceny, při které bude podnikatelský záměr realizovatelný.
Anotace v angličtině
Subject of bachelor's thesis is elaboration of business plan - Golf Camp for Kids in Velké Karlovice.
Teoretical part of bachelor's thesis is devoded to the preparation of a professional literature needed for project development.
In the practical part is business plan as a creation of Golf Camp for Kids. The work includes presentation of product, Analysis competition, SWOT Analysis, Marketing mix of services and Financial plan.
The main target of bachelor's thesis is find out a minimum number of participants and determining of price, at whitch the business plan would be feasible.
Klíčová slova
Analýza, Finanční plán, Golf, Marketingový mix, Podnikatelský záměr
Klíčová slova v angličtině
Analysis, Financial plan, Golf, Marketing mix, Business plan
Rozsah průvodní práce
63 s. (78 763 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru golfový tábor pro děti ve Velkých Karlovicích.
Teoretická část bakalářské práce je věnována zpracování odborné literatury potřebné k vypracování projektu.
V praktické části je zpracován podnikatelský záměr na tvorbu golfového táboru pro děti. Práce zahrnuje představení produktu, analýzu konkurence, SWOT analýzu, marketingový mix služeb a finanční plán.
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit minimální počet účastníků a stanovení ceny, při které bude podnikatelský záměr realizovatelný.
Anotace v angličtině
Subject of bachelor's thesis is elaboration of business plan - Golf Camp for Kids in Velké Karlovice.
Teoretical part of bachelor's thesis is devoded to the preparation of a professional literature needed for project development.
In the practical part is business plan as a creation of Golf Camp for Kids. The work includes presentation of product, Analysis competition, SWOT Analysis, Marketing mix of services and Financial plan.
The main target of bachelor's thesis is find out a minimum number of participants and determining of price, at whitch the business plan would be feasible.
Klíčová slova
Analýza, Finanční plán, Golf, Marketingový mix, Podnikatelský záměr
Klíčová slova v angličtině
Analysis, Financial plan, Golf, Marketing mix, Business plan
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte relevantní literaturu k oblasti podnikatelského záměru.
II. Praktická část
Vypracujte časový harmonogram táboru.
Proveďte a zhodnoťte situační analýzu.
Vytvořte kompletní podnikatelský záměr včetně konečného rozpočtu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte relevantní literaturu k oblasti podnikatelského záměru.
II. Praktická část
Vypracujte časový harmonogram táboru.
Proveďte a zhodnoťte situační analýzu.
Vytvořte kompletní podnikatelský záměr včetně konečného rozpočtu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. [4. vyd.]. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Computer Press, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZÁK, Vratislav a Pavla STAŇKOVÁ. Marketing I. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-698-2.
NEWELL, Steve. Golf pro každého: [rychlá cesta k lepší hře pro zkušené hráče i úplné začátečníky]. 2. vyd. Praha: Slovart, 2010, 256 s. ISBN 978-80-7391-380-9.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 1st pub. South Melbourne: Oxford University Press, 2013, liv, 609 s. ISBN 978-0-19-557355-8.
Seznam doporučené literatury
FOTR, Jiří a Ivan SOUČEK. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 356 s. ISBN 80-247-0939-2.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. [4. vyd.]. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Computer Press, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
KOZÁK, Vratislav a Pavla STAŇKOVÁ. Marketing I. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008. ISBN 978-80-7318-698-2.
NEWELL, Steve. Golf pro každého: [rychlá cesta k lepší hře pro zkušené hráče i úplné začátečníky]. 2. vyd. Praha: Slovart, 2010, 256 s. ISBN 978-80-7391-380-9.
SHARP, Byron. Marketing: theory, evidence, practice. 1st pub. South Melbourne: Oxford University Press, 2013, liv, 609 s. ISBN 978-0-19-557355-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 46 bodů
Oponent BP: 35 bodů
Mgr. Jan Marcaník:
Kvalita konečného produktu "golfový tábor" je z velké části závislá na dobrém instruktorském zajištění, které by mělo být kvalitní po metodické (golf), ale i výchovné stránce. Jak zabezpečit maximální kvalitu personálu i v případě, že instruktoři táboru budou dle popisu externisté (a tedy hrozí, že každý turnus bude vést jiný pracovník)? (odpověděl zcela)
Z odborné literatury citujete i některé "klasiky" marketingu (Kotler). Setkal jste se i s odkazy na jejich starší tituly? Je z odkazů na starší vydání knih patrný i vývoj oboru a směr, kterým se aktuálně ubírá? (odpověděl částečně)
Ing. Petra Hanáková:
1. Jak by autor definoval časový harmonogram záměru a jeho jednotlivé etapy? Které činnosti lze provádět souběžně a které mají naopak začátek závisející na ukončení předchozí etapy? (odpověděl částečně)
2. Proč autor neprovedl srovnání ceny standardního sportovního pobytového tábora se zkoumaným? (odpověděl zcela)
3. Považuje autor zvolenou propagaci v měsíčníku Zlín za přínosnou? Kterou ze zvolených podpor prodeje považuje vzhledem k cílové skupině za nejvhodnější? (odpověděl zcela)