Cílem této bakalářské práce je návrh plánu marketingové komunikace pro společnost instrumentum s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické.
Teoretická část zahrnuje výklad odborných pojmů, které tvoří podklad pro část praktickou. Zde jsou uvedeny pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace.
Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti, popisem nabízených produktů a služeb a profilem cílových zákazníků. Následují vybrané marketingové analýzy jako analýza prostředí a SWOT analýza. Hlavní část této práce tvoří návrh komunikace se zákazníky z důvodu změny adresy společnosti a také návrh komunikačního plánu společnosti pro rok 2014.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is to create a plan of marketing communication for the company instrumentum s.r.o. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical part.
The theoretical part includes the interpretation of important technical terms, which constitute the basis for the practical section. General knowledge of marketing and marketing communication is presented there.
The practical part comprises of the characteristics of the company, description of offered products and services and profile of target audience. This part is followed by selected marketing analysis such as environmental analysis and SWOT analysis. The major part of this work consists of the concept of communication with customers because of the change of the company adress and also designed communication plan for the year 2014 is included.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační plán, marketingové prostředí, cílová skupina, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication plan, marketing environment, target audience, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
83 s. (130 204 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je návrh plánu marketingové komunikace pro společnost instrumentum s.r.o. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické.
Teoretická část zahrnuje výklad odborných pojmů, které tvoří podklad pro část praktickou. Zde jsou uvedeny pojmy z oblasti marketingu a marketingové komunikace.
Praktická část je tvořena charakteristikou společnosti, popisem nabízených produktů a služeb a profilem cílových zákazníků. Následují vybrané marketingové analýzy jako analýza prostředí a SWOT analýza. Hlavní část této práce tvoří návrh komunikace se zákazníky z důvodu změny adresy společnosti a také návrh komunikačního plánu společnosti pro rok 2014.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is to create a plan of marketing communication for the company instrumentum s.r.o. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical part.
The theoretical part includes the interpretation of important technical terms, which constitute the basis for the practical section. General knowledge of marketing and marketing communication is presented there.
The practical part comprises of the characteristics of the company, description of offered products and services and profile of target audience. This part is followed by selected marketing analysis such as environmental analysis and SWOT analysis. The major part of this work consists of the concept of communication with customers because of the change of the company adress and also designed communication plan for the year 2014 is included.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační plán, marketingové prostředí, cílová skupina, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, communication plan, marketing environment, target audience, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost a způsob komunikace s cílovými skupinami.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh plánu marketingové komunikace.
Navrhněte konkrétní komunikační plán včetně ekonomické náročnosti a časového harmonogramu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Charakterizujte společnost a způsob komunikace s cílovými skupinami.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh plánu marketingové komunikace.
Navrhněte konkrétní komunikační plán včetně ekonomické náročnosti a časového harmonogramu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Essentials of marketing. Oxford: Oxford University Press, 2013. ISBN 01-996-4650-3.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Essentials of marketing. Oxford: Oxford University Press, 2013. ISBN 01-996-4650-3.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3432-0.
KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Oponent BP: 54 bodů
Ing. Martina Solař Kopčilová, Ph.D.:
Jaká je nejslabší stránka firmy? (Odpověděla zcela)
Vzhledem k tomu, že některé návrhy z komunikačního plánu byly již realizovány, které z nich se ukázaly jako nejúčinnější? (Odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Kdo je největším konkurentem společnosti? (Odpověděla zcela)
2. Které návrhy byly nebo budou realizovány? (Odpověděla zcela)
3. Který z nástrojů komunikace považujete dle Vašeho názoru za nejúčinnější? (Odpověděla zcela)