Cílem bakalářské práce bude navrhnout komunikační plán pro firmu zdravá výživa Kopretina. Práce bude rozdělena do dvou částí - teoretické a analytické.
První část bude zahrnovat teoretický popis marketingové komunikace, komunikačního plánu a výzkumné sondy. Analytická část bude tvořena charakteristikou firmy, analýzou konkurenčního prostředí, dotazníkovým šetřením a především konkrétním návrhem komunikačního plánu pro firmu zdravá výživa Kopretina.
V závěru práce budou uvedeny návrhy na měření efektivnosti jednotlivých komunikačních prostředků, očekávané výsledky a doporučení vyplývající z navrhovaného řešení.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis will be to propose a communication plan for zdravá výživa Kopretina company. The work will be divided in two parts - theoretical and practical.
First part will include theoretical description of marketing communication, communication plan and probe research. Analytical part will be consisting of company description, analysis of competitor environment, questionnaire survey and mainly of specific proposal of communication plan for zdravá výživa Kopretina company.
There will be stated suggestions in the conclusion of the thesis for measuring efficiency of specific mediums of communication, expected results and recommendation emerging from suggested solution.
marketing communication, communication plan, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
63 s. (70 803 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce bude navrhnout komunikační plán pro firmu zdravá výživa Kopretina. Práce bude rozdělena do dvou částí - teoretické a analytické.
První část bude zahrnovat teoretický popis marketingové komunikace, komunikačního plánu a výzkumné sondy. Analytická část bude tvořena charakteristikou firmy, analýzou konkurenčního prostředí, dotazníkovým šetřením a především konkrétním návrhem komunikačního plánu pro firmu zdravá výživa Kopretina.
V závěru práce budou uvedeny návrhy na měření efektivnosti jednotlivých komunikačních prostředků, očekávané výsledky a doporučení vyplývající z navrhovaného řešení.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis will be to propose a communication plan for zdravá výživa Kopretina company. The work will be divided in two parts - theoretical and practical.
First part will include theoretical description of marketing communication, communication plan and probe research. Analytical part will be consisting of company description, analysis of competitor environment, questionnaire survey and mainly of specific proposal of communication plan for zdravá výživa Kopretina company.
There will be stated suggestions in the conclusion of the thesis for measuring efficiency of specific mediums of communication, expected results and recommendation emerging from suggested solution.
marketing communication, communication plan, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Proveďte charakteristiku firmy a analýzu konkurenčního prostředí.
Vypracujte návrh komunikačního plánu.
Navrhněte způsoby hodnocení efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Proveďte charakteristiku firmy a analýzu konkurenčního prostředí.
Vypracujte návrh komunikačního plánu.
Navrhněte způsoby hodnocení efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a přímý marketing. Vyd. 1. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2005, [6], 174 s. ISBN 80-245-0995-4.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th [ed.]. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2012, 657, [127] p. ISBN 01-321-0292-7.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace a přímý marketing. Vyd. 1. Jindřichův Hradec: Oeconomica, 2005, [6], 174 s. ISBN 80-245-0995-4.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th [ed.]. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2012, 657, [127] p. ISBN 01-321-0292-7.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 58 bodů
Oponent BP: 48 bodů
Mgr. Magdalena Kratochvílová:
Proč jste zvolila toto téma? (odpověděla zcela)
V čem vidíte nejsilnější prvek prodejny a v čem oproti tomu nejslabší? (odpověděla zcela)
Ing. Petra Hanáková:
1. Autorka stanovila cíle komunikačního plánu na nárůst zisku o 5 % a zvýšení návštěvnosti o 20 %. Je to vzhledem ke zvoleným komunikačním nástrojům a harmonogramu dosažitelné? Jsou nástroje v souladu s cílovou skupinou zákazníků? (odpověděla zcela)
2. Doporučení směřují ke zvýšení počtu zákazníků v kategorii ženy 21 - 40 let. Proč se autorka zaměřuje právě na tuto skupinu a chce ji dále posilovat? Je to vhodné vzhledem k cílům plánu? (odpověděla zcela)
3. Autorka doporučuje nový produkt - bedýnky Kopretina. Jakým způsobem by realizovala jejich uvedení na trh? (odpověděla zcela)