Tématem bakalářské práce je Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula "PAM". Bakalářská práce obsahuje dvě části teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu, a to produkt, cena, distribuce
a komunikace. Dále teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů BCG analýza a SWOT analýza, které následně budou zpracovávány v analytické části.
V analytické části bakalářské práce je představena samotná firma, její historie a jednotlivé části marketingového mixu. Dále jsou v analytické části použity poznatky z praxe
a vypracovány analýzy, a to BCG analýza a následně SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou zhodnoceny výsledky obou analýz, jejich shrnutí a následná doporučení obchodní firmě Pavel Šoula "PAM".
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is the marketing mix of the trading company Pavel Šoula - "PAM". The bachelor thesis consists of two parts - theoretic and analytic. In the theoretic part, there are explained individual tools of marketing mix - product, price, distribution and communication. It also includes explanation of BCG and SWOT analyses, which will be conducted in the analytic part. In the analytic part of the bachelor thesis, there will be introduced the company, its history and individual parts of the marketing mix. Further, there is used knowledge gained through the placement and BCG and SWOT analyses are worked out. The results of both analyses are assessed in the conclusion of the bachelor thesis, as well as their summary and consequent recommendation for the trading company Pavel Šoula - "PAM".
Tématem bakalářské práce je Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula "PAM". Bakalářská práce obsahuje dvě části teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu, a to produkt, cena, distribuce
a komunikace. Dále teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů BCG analýza a SWOT analýza, které následně budou zpracovávány v analytické části.
V analytické části bakalářské práce je představena samotná firma, její historie a jednotlivé části marketingového mixu. Dále jsou v analytické části použity poznatky z praxe
a vypracovány analýzy, a to BCG analýza a následně SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou zhodnoceny výsledky obou analýz, jejich shrnutí a následná doporučení obchodní firmě Pavel Šoula "PAM".
Anotace v angličtině
The topic of this bachelor thesis is the marketing mix of the trading company Pavel Šoula - "PAM". The bachelor thesis consists of two parts - theoretic and analytic. In the theoretic part, there are explained individual tools of marketing mix - product, price, distribution and communication. It also includes explanation of BCG and SWOT analyses, which will be conducted in the analytic part. In the analytic part of the bachelor thesis, there will be introduced the company, its history and individual parts of the marketing mix. Further, there is used knowledge gained through the placement and BCG and SWOT analyses are worked out. The results of both analyses are assessed in the conclusion of the bachelor thesis, as well as their summary and consequent recommendation for the trading company Pavel Šoula - "PAM".
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingového mixu, BCG analýzy a SWOT analýzy.
II. Praktická část
Popište současný marketingový mix firmy.
Proveďte analýzy a navrhněte doporučení pro zlepšení marketingového mixu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingového mixu, BCG analýzy a SWOT analýzy.
II. Praktická část
Popište současný marketingový mix firmy.
Proveďte analýzy a navrhněte doporučení pro zlepšení marketingového mixu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír a Ladislav PÁTÍK. Retail marketing. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-7261-207-9.
ELLIS, Nick. Business-to-business marketing: relationships, networks and strategies. Oxford: Oxford University Press, 2011. ISBN 01-995-5168-5.
FORET, Miroslav, Petr PROCHÁZKA a Tomáš URBÁNEK. Marketing: základy a principy. Vyd. 2. Brno: ComputerPress, 2005, 149 s. Praxe manažera (ComputerPress). ISBN 80-251-0790-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Vyd. 4. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Moravskázahrada [online]. 2014 [cit. 2014-02-24]. Dostupné z: http://www.moravskazahrada.cz.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: ComputerPress, 2000, 518 s. ISBN 80-722-6252-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing ? cesta k trhu. Vyd. 2. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 344 s. ISBN 80-86898-48-2.
Wolfgarten zahradní nářadí [online]. 2010 [cit. 2014-02-24]. Dostupné z: http://www.wolfgartennaradi.cz.
Seznam doporučené literatury
BÁRTA, Vladimír a Ladislav PÁTÍK. Retail marketing. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-7261-207-9.
ELLIS, Nick. Business-to-business marketing: relationships, networks and strategies. Oxford: Oxford University Press, 2011. ISBN 01-995-5168-5.
FORET, Miroslav, Petr PROCHÁZKA a Tomáš URBÁNEK. Marketing: základy a principy. Vyd. 2. Brno: ComputerPress, 2005, 149 s. Praxe manažera (ComputerPress). ISBN 80-251-0790-6.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Vyd. 4. Překlad Tomáš Juppa, Martin Machek. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
Moravskázahrada [online]. 2014 [cit. 2014-02-24]. Dostupné z: http://www.moravskazahrada.cz.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: ComputerPress, 2000, 518 s. ISBN 80-722-6252-1.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing ? cesta k trhu. Vyd. 2. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005, 344 s. ISBN 80-86898-48-2.
Wolfgarten zahradní nářadí [online]. 2010 [cit. 2014-02-24]. Dostupné z: http://www.wolfgartennaradi.cz.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 bodů
Oponent BP: 35 bodů
Ing. Michal Šnírer:
1. Kterou z hrozeb v rámci SWOT analýzy považujete pro firmu za nejnebezpečnější? Odůvodněte svůj výběr. (odpověděla zcela)
2. Na s. 51 uvádíte, že je třeba travní robotickou sekačku vhodně propagovat. Jakými komunikačními nástroji by firma měla tuto novinku předvést zákazníkům? (odpověděla zcela)
Ing. Ivana Londová:
1. Vysvětlete, z jakých zdrojů jste čerpala při vypracování SWOT a BCG analýzy. (odpověděla zcela)
2. Kdo je cílovou skupinou firmy PAM? (odpověděla zcela)
3. Navrhujete komunikaci formou inzerce v odborných časopisech, umístění reklamních tabulí v centru Zlína, či v prostředcích hromadné dopravy. O které časopisy se jedná, jaká by byla podoba reklamních tabulí a propagace v MHD. Je tato navrhovaná aktivita pro firmu PAM finančně dostupná? (odpověděla zcela)