Bakalářské práce se zabývá komunikačním plánem firmy FIT4LIFE pro rok 2015. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a analytické. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, vysvětluje pojem komunikační mix a komunikační plán. Analytická část bakalářské práce charakterizuje podnik a jeho konkurenci. Následně jsou aplikovány teoretické poznatky do praxe a je sestaven vlastní návrh komunikačního plánu pro firmu FIT4LIFE.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the communication plan for the company FIT4LIFE for the year of 2015. The work consists of two parts theoretical and analytical. The theoretical part deals with marketing communications, it explains the concept of communication mix and communication plan. The analytical part of this bachelor thesis describes the company itself and its competitors. Then the theoretical knowledge is applied into practice, and an individual proposal for communication plan for the company FIT4LIFE is built.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, analýza, komunikační plán, média
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, communication mix, analyze, communication plan, media
Rozsah průvodní práce
69 s. (87 717 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářské práce se zabývá komunikačním plánem firmy FIT4LIFE pro rok 2015. Práce se skládá ze dvou částí teoretické a analytické. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, vysvětluje pojem komunikační mix a komunikační plán. Analytická část bakalářské práce charakterizuje podnik a jeho konkurenci. Následně jsou aplikovány teoretické poznatky do praxe a je sestaven vlastní návrh komunikačního plánu pro firmu FIT4LIFE.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the communication plan for the company FIT4LIFE for the year of 2015. The work consists of two parts theoretical and analytical. The theoretical part deals with marketing communications, it explains the concept of communication mix and communication plan. The analytical part of this bachelor thesis describes the company itself and its competitors. Then the theoretical knowledge is applied into practice, and an individual proposal for communication plan for the company FIT4LIFE is built.
Klíčová slova
marketingová komunikace, komunikační mix, analýza, komunikační plán, média
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, communication mix, analyze, communication plan, media
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu, týkající se oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte charakteristiku firmy.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh komunikačního plánu.
Navrhněte konkrétní komunikační plán.
Navrhněte způsob hodnocení efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu, týkající se oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Proveďte charakteristiku firmy.
Vypracujte analýzy potřebné pro návrh komunikačního plánu.
Navrhněte konkrétní komunikační plán.
Navrhněte způsob hodnocení efektivnosti jednotlivých komunikačních nástrojů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, 2006, 651, [94] p. ISBN 978-013-1968-790.
KOTLER, Philip a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. O podstatě reklamy. 1. vyd. Bratislava: EUROKÓDEX, 2012. ISBN 978-80-89447-85-5.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, N.J.: Pearson Prentice Hall, 2006, 651, [94] p. ISBN 978-013-1968-790.
KOTLER, Philip a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. O podstatě reklamy. 1. vyd. Bratislava: EUROKÓDEX, 2012. ISBN 978-80-89447-85-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 54 bodů
Oponent BP: 34 bodů
Ing. Veronika Křeháčková:
Pokud by byly navržené postupy reklamy a propagace uplatněny v praxi, jaké by mohly přinést výsledky? (odpověděla zcela)
Jakým způsobem byste stanovila pořadí důležitosti jednotlivých položek ve SWOT analýze? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Z jakých podkladů jste čerpala pro tvorbu SWOT analýzy? (odpověděla zcela)
2. Na základě jaké analýzy jste dospěla k závěru, že potenciální klienti jsou z okolí 10 km a cvičí doma? (str. 51) (odpověděla částečně)