Cílem této bakalářské práce je návrh komunikačního plánu firmy Abrahámova polévkárna. V úvodu jsou nastíněny základní teoretické informace, nezbytné pro porozumění daného tématu. V praktické části jsou na základě těchto informací nejprve provedeny základní analýzy ve formě PEST analýzy, SWOT analýzy a analýza konkurence. Kromě výše zmíněných analýz praktická část obsahuje základní informace o podnikatelském subjektu včetně historie a výčtu nabízených služeb. Hlavní část této práce tvoří vlastní návrh komunikačního plánu. Ten obsahuje informace o vybraných komunikačních kanálech, které jsou doplněny o podrobný časový harmonogram, informující o četnosti využití a době trvání jednotlivých aktivit. Závěr praktické části tvoří finanční zhodnocení celého komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is proposal of communication plan for company Abrahámova polévkárna. The introduction outlines the basic theoretical information necessary for the understanding of the topic. Based on these information the basic analyzes such as PEST analysis, SWOT analysis and competition analysis are performed in the practical part. In addition to the above mentioned analyzes the practical part contains basic information about the business entity, including its history and a list of services offered. The main part of this thesis is the actual proposal of a communication plan. This proposal contains information about selected communication channels which are complemented by a detailed timetable, indicating the frequency of use and duration of all individual activities. Conclusion of the practical part consists of financial evaluation of the entire communication plan.
Klíčová slova
komunikační plán, marketing, reklama, swot analýza, pest analýza, analýza konkurence
Klíčová slova v angličtině
communication plan, marketing, advertising, swot analysis, pest analysis, competition analysis
Rozsah průvodní práce
79 s. (116 591 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je návrh komunikačního plánu firmy Abrahámova polévkárna. V úvodu jsou nastíněny základní teoretické informace, nezbytné pro porozumění daného tématu. V praktické části jsou na základě těchto informací nejprve provedeny základní analýzy ve formě PEST analýzy, SWOT analýzy a analýza konkurence. Kromě výše zmíněných analýz praktická část obsahuje základní informace o podnikatelském subjektu včetně historie a výčtu nabízených služeb. Hlavní část této práce tvoří vlastní návrh komunikačního plánu. Ten obsahuje informace o vybraných komunikačních kanálech, které jsou doplněny o podrobný časový harmonogram, informující o četnosti využití a době trvání jednotlivých aktivit. Závěr praktické části tvoří finanční zhodnocení celého komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is proposal of communication plan for company Abrahámova polévkárna. The introduction outlines the basic theoretical information necessary for the understanding of the topic. Based on these information the basic analyzes such as PEST analysis, SWOT analysis and competition analysis are performed in the practical part. In addition to the above mentioned analyzes the practical part contains basic information about the business entity, including its history and a list of services offered. The main part of this thesis is the actual proposal of a communication plan. This proposal contains information about selected communication channels which are complemented by a detailed timetable, indicating the frequency of use and duration of all individual activities. Conclusion of the practical part consists of financial evaluation of the entire communication plan.
Klíčová slova
komunikační plán, marketing, reklama, swot analýza, pest analýza, analýza konkurence
Klíčová slova v angličtině
communication plan, marketing, advertising, swot analysis, pest analysis, competition analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Nastudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Popiš firmu a její hlavní aktivity.
Proveďte analýzy potřebné pro návrh komunikačního plánu.
Zpracujte návrh komunikačního plánu včetně časového plánu realizace a rozpočtu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Nastudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Popiš firmu a její hlavní aktivity.
Proveďte analýzy potřebné pro návrh komunikačního plánu.
Zpracujte návrh komunikačního plánu včetně časového plánu realizace a rozpočtu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHERNEV, Alexander. Strategic marketing management. 7th ed. Chicago: Cerebellum Press, 2012, vi, 246 s. ISBN 978-1-936572-15-1.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
Seznam doporučené literatury
CHERNEV, Alexander. Strategic marketing management. 7th ed. Chicago: Cerebellum Press, 2012, vi, 246 s. ISBN 978-1-936572-15-1.
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 271 s. ISBN 978-80-247-4354-7.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 4. vyd. Praha: Grada, 2013, 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2009, 326 s. ISBN 978-80-251-2472-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Oponent BP: 53 bodů
Mgr. Kateřina Machová:
1. Které tři druhy propagace z Vámi navrhovaných byste zavedl první do praxe a proč? (odpověděl zcela)
2. Bude řešena realizace komunikačního plánu formou outsourcingu nebo konkrétním zaměstnancem společnosti? (odpověděl zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Co je největší konkurenční výhodou firmy Abrahámova pekárna? (odpověděl zcela)
2. Jaký máte názor na slevové portály? (odpověděl zcela)
3. U navrhovaného workshopu zmiňujete pouze náklady na suroviny a mzdy. Které další náklady určitě budou? (odpověděl zcela)