Cílem této práce je návrh databáze a webových stránek pro kosmetické studio XY. Důvodem je vylepšení marketingového informačního systému pro daný subjekt. Práce má dvě hlavní části- teoretickou a praktickou. Teoretická část se podrobněji zaměřuje na popis přímého marketingu, marketingového informačního systému, komunikace se zákazníky a jiných důležitých oblastí, které tvoří podklad pro praktickou část. Praktická část je poté rozdělena na tři části. V první se objevují obecné informace o zkoumaném kosmetickém studiu, také portfolio služeb, které nabízí a samozřejmě popis současného informačního systému. Druhá část analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy a to pomocí příslušných marketingových analýz, které poskytly důležité informace pro následnou SWOT analýzu marketingového informačního systému. Na základě zjištěných poznatků jsou vytvořeny efektivní návrhy pro databázi a následně i webové stránky. V případě zájmu může studio tyto návrhy ihned použít, jelikož budou zpracovány tak aby byly vhodné k okamžité realizaci. V závěru práce jsou doporučení jak postupovat v dalších letech.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to propose a database and website for a beauty salon XY. The purpose is to improve marketing information system of the subject. The work has 2 main parts theoretical one and practical one. The theoretical part focuses on a desciption of direct marketing, its information system, communication with customers and other important fields which create basis for the practical part. This practical part is divided into 3 parts. The first one describes general information about the beauty salon, portfolio of its services and a description of current information system. The second part analyzes inner and outer environment using the relevant analyses which have brought some important information for the following SWOT analysis of the marketing information system. On the basis of the findings, there are created some effective proposals for the database and for the website too. The salon can use the proposals immediately because they are processed for instant implementation. In the end, there are some suggestions how to advance during next few years.
Klíčová slova
databáze, webové stránky, MIS, počítačový program, komunikace, analýza vnitřního a vnějšího prostředí, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
database, website, MIS, computer programme, communication, marketing analysis of inner and outer environment, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
85 s. (16 886 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je návrh databáze a webových stránek pro kosmetické studio XY. Důvodem je vylepšení marketingového informačního systému pro daný subjekt. Práce má dvě hlavní části- teoretickou a praktickou. Teoretická část se podrobněji zaměřuje na popis přímého marketingu, marketingového informačního systému, komunikace se zákazníky a jiných důležitých oblastí, které tvoří podklad pro praktickou část. Praktická část je poté rozdělena na tři části. V první se objevují obecné informace o zkoumaném kosmetickém studiu, také portfolio služeb, které nabízí a samozřejmě popis současného informačního systému. Druhá část analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy a to pomocí příslušných marketingových analýz, které poskytly důležité informace pro následnou SWOT analýzu marketingového informačního systému. Na základě zjištěných poznatků jsou vytvořeny efektivní návrhy pro databázi a následně i webové stránky. V případě zájmu může studio tyto návrhy ihned použít, jelikož budou zpracovány tak aby byly vhodné k okamžité realizaci. V závěru práce jsou doporučení jak postupovat v dalších letech.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to propose a database and website for a beauty salon XY. The purpose is to improve marketing information system of the subject. The work has 2 main parts theoretical one and practical one. The theoretical part focuses on a desciption of direct marketing, its information system, communication with customers and other important fields which create basis for the practical part. This practical part is divided into 3 parts. The first one describes general information about the beauty salon, portfolio of its services and a description of current information system. The second part analyzes inner and outer environment using the relevant analyses which have brought some important information for the following SWOT analysis of the marketing information system. On the basis of the findings, there are created some effective proposals for the database and for the website too. The salon can use the proposals immediately because they are processed for instant implementation. In the end, there are some suggestions how to advance during next few years.
Klíčová slova
databáze, webové stránky, MIS, počítačový program, komunikace, analýza vnitřního a vnějšího prostředí, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
database, website, MIS, computer programme, communication, marketing analysis of inner and outer environment, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte odbornou literaturu týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte konkrétní subjekt, popište nabízené služby a cílové zákazníky.
Zhodnoťte současný stav marketingového informačního systému v daném subjektu.
Proveďte příslušné marketingové analýzy.
Navrhněte nový marketingový informační systém, včetně databáze a webových stránek.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a zpracujte odbornou literaturu týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte konkrétní subjekt, popište nabízené služby a cílové zákazníky.
Zhodnoťte současný stav marketingového informačního systému v daném subjektu.
Proveďte příslušné marketingové analýzy.
Navrhněte nový marketingový informační systém, včetně databáze a webových stránek.
Závěr
Seznam doporučené literatury
COOPER, John a Peter LANE. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. ISBN 80-716-9641-2.
MIKUĹÁK, Martin. Programujeme WWW stránky pro úplné začátečníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3252-4.
NASH, Edward L. Direct marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-722-6838-4.
STORBACKA, Jak a Jarmo LEHTINEN. Řízení vztahů se zákazníky: Customer relationship management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 80-7169-8813-x.
TAPP, Alan, Principles of direct and database marketing. 3rd ed. Harlow, England: Financial Times/Prentice Hall, 2005. ISBN 02-736-8355-1.
Seznam doporučené literatury
COOPER, John a Peter LANE. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. ISBN 80-716-9641-2.
MIKUĹÁK, Martin. Programujeme WWW stránky pro úplné začátečníky. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3252-4.
NASH, Edward L. Direct marketing. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-722-6838-4.
STORBACKA, Jak a Jarmo LEHTINEN. Řízení vztahů se zákazníky: Customer relationship management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 80-7169-8813-x.
TAPP, Alan, Principles of direct and database marketing. 3rd ed. Harlow, England: Financial Times/Prentice Hall, 2005. ISBN 02-736-8355-1.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 57 bodů
Oponent BP: 45 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Je možno dané návrhy databázových systémů uplatnit i v jiných firmách a oborech než v analyzovaném oboru kosmetických služeb? V jakých konkrétně? (Odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Co je největším nedostatkem kosmetického studia XY? (Odpověděla zcela)
2. V čem je konkurenční výhoda kosmetického studia XY? (Odpověděla zcela)
3. Která z uvedených a doporučených databází by byla podle Vašeho názoru pro firmu nejvhodnější? (Odpověděla zcela)
4. Která z forem komunikace se zákazníky je nejdůležitější? (Odpověděla zcela)