Cílem této bakalářské práce je identifikovat chyby, které nastaly při zavádění výrobků, sirupů Essence, na trh a poté navrhnout takové marketingové prostředky, které by firmě
Podravka Lagris a. s. mohly pomoci zvýšit úspěšnost prodeje. Práce je sestavena ze dvou oddílů, a to teoretického a praktického. Teoretická část obsahuje vysvětlení marketingových témat, které se v bakalářské práci objevují, a to především marketingové plánování, také je zde představen profil společnosti Podravka Lagris a.s. Praktická část vychází z části teoretické a věnuje se situačním analýzám a vytvořením dotazníků týkajících se sirupů Essence. V konečné fázi se práce věnuje vyvození závěrů a stanovení určitých doporučení k vytvoření návrhu na lepší propagaci, která by měla podpořit úspěšnost výrobku na trhu.
Anotace v angličtině
This thesis aims to identify mistakes that occurred during the implementation of syrups Essence products on the market, and then propose a marketing means that could help the company Podravka - Lagris to increase sales success. The work consists from two parts, namely the theoretical part and the practical part. The theoretical section explains the marketing themes that appear in the thesis, particularly marketing planning, there is also introduced company profile Podravka - Lagris. The practical part which is based on the theoretical part is devoted to a situational analysis, creating questionnaires concerning syrups Essence and subsequent conclusions and recommendations of some of them, develop a proposal for better promotion, which should promote the success of the product on the market.
Klíčová slova
Konkurence, reklama, situační analýza, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Competition, advertising, situational analysis, marketing research
Rozsah průvodní práce
66 s. (88 965 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je identifikovat chyby, které nastaly při zavádění výrobků, sirupů Essence, na trh a poté navrhnout takové marketingové prostředky, které by firmě
Podravka Lagris a. s. mohly pomoci zvýšit úspěšnost prodeje. Práce je sestavena ze dvou oddílů, a to teoretického a praktického. Teoretická část obsahuje vysvětlení marketingových témat, které se v bakalářské práci objevují, a to především marketingové plánování, také je zde představen profil společnosti Podravka Lagris a.s. Praktická část vychází z části teoretické a věnuje se situačním analýzám a vytvořením dotazníků týkajících se sirupů Essence. V konečné fázi se práce věnuje vyvození závěrů a stanovení určitých doporučení k vytvoření návrhu na lepší propagaci, která by měla podpořit úspěšnost výrobku na trhu.
Anotace v angličtině
This thesis aims to identify mistakes that occurred during the implementation of syrups Essence products on the market, and then propose a marketing means that could help the company Podravka - Lagris to increase sales success. The work consists from two parts, namely the theoretical part and the practical part. The theoretical section explains the marketing themes that appear in the thesis, particularly marketing planning, there is also introduced company profile Podravka - Lagris. The practical part which is based on the theoretical part is devoted to a situational analysis, creating questionnaires concerning syrups Essence and subsequent conclusions and recommendations of some of them, develop a proposal for better promotion, which should promote the success of the product on the market.
Klíčová slova
Konkurence, reklama, situační analýza, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
Competition, advertising, situational analysis, marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné literární zdroje, které se zabývají marketingovým plánováním.
II. Praktická část
Charakterizujte výrobek, který byl uveden na trh.
Analyzujte chyby, které nastaly při zavádění výrobku na trh.
Navrhněte marketingový plán pro zvýšení prodeje výrobku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné literární zdroje, které se zabývají marketingovým plánováním.
II. Praktická část
Charakterizujte výrobek, který byl uveden na trh.
Analyzujte chyby, které nastaly při zavádění výrobku na trh.
Navrhněte marketingový plán pro zvýšení prodeje výrobku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing - základy a postupy. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2001, 162 s. ISBN 80-722-6558-X.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: [příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 234 s. ISBN 80-722-6917-8.
HANZELKOVÁ, Alena. Strategický marketing: teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2009, 170 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-120-8.
PICKTON, David, Amanda BRODERICK. Integrated Marketing Communications. Edinburgh Gate: Financial Times Prentice Hall, 2005, 761 s. second edition. ISBN 978-0-273-67645-8.
TOMEK, Gustav. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketing - základy a postupy. 1.vyd. Praha: Computer Press, 2001, 162 s. ISBN 80-722-6558-X.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: [příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 234 s. ISBN 80-722-6917-8.
HANZELKOVÁ, Alena. Strategický marketing: teorie pro praxi. 1. vyd. Praha: C.H. Beck, 2009, 170 s. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-120-8.
PICKTON, David, Amanda BRODERICK. Integrated Marketing Communications. Edinburgh Gate: Financial Times Prentice Hall, 2005, 761 s. second edition. ISBN 978-0-273-67645-8.
TOMEK, Gustav. Výrobek a jeho úspěch na trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 352 s. ISBN 80-247-0053-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 47 bodů
Oponent BP: 40 bodů
Ing. Jarmila Příplatová:
1. Uveďte kritéria, na základě kterých jste vybírala respondenty pro dotazníkové šetření. (Odpověděla částečně)
2. Z jakého důvodu považujete televizní kampaň za nejúčinnější formu propagace? (Odpověděla částečně)
Mgr. Irena Světlíková:
1. V práci jste využila dotazníkového šetření. Neprovedla jste však jeho statistické vyhodnocení. Jak byste například ověřila validitu a realiabilitu konstrukce Vašeho dotazníku. Co tyto pojmy znamenají? (Odpověděla částečně)
2. Na str. 40 hodnotíte jako silnou stránku netradičních příchutí. Myslíte, že to musí být z pohledu nákupního chování vždy silnou stránkou v případě českého spotřebitele? (Odpověděla částečně)
3. Upřesněte, kolik dle Vašeho názoru bude stát výroba kvalitního reklamního spotu pro TV a kolik bude stát jeho vysílání (specifikujte blíže mediální strategii). (Odpověděla zcela)