Obsahem bakalářské práce je vypracování marketingového plánu svatebního salonu Bonetka. Práce tvoří dvě části, teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce. Krátké seznámení s pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingový plán. V analytické části je obsahem, definování poslání a cílů firmy, situační analýza a zvolení vhodné strategie za účelem dosažení cílů firmy a také spokojenosti nových zákazníků. Firma díky navrhovanému marketingovému plánu dostane nový nadhled na situaci a bude mít možnost vylepšit své postavení na trhu a dosáhnout svých cílů.
Annotation in English
The content of this thesis is the development of a marketing plan for Bridal Salon Bonetka. The work consists of two parts, theoretical and analytical. The theoretical part provides knowledge related to the topic of the thesis: a short introduction to concepts such as marketing, marketing communication, marketing mix, marketing plan. The analytical part contains defining the mission and objectives of the company, situation analysis and selecting appropriate strategies to achieve the objectives of the company as well as satisfaction of new customers. The company due to the proposed marketing plan will get a new perspective on the situation and will be able to improve its market position and achieve its goals.
Obsahem bakalářské práce je vypracování marketingového plánu svatebního salonu Bonetka. Práce tvoří dvě části, teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou uvedeny poznatky vztahující se k tématu práce. Krátké seznámení s pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace, marketingový mix, marketingový plán. V analytické části je obsahem, definování poslání a cílů firmy, situační analýza a zvolení vhodné strategie za účelem dosažení cílů firmy a také spokojenosti nových zákazníků. Firma díky navrhovanému marketingovému plánu dostane nový nadhled na situaci a bude mít možnost vylepšit své postavení na trhu a dosáhnout svých cílů.
Annotation in English
The content of this thesis is the development of a marketing plan for Bridal Salon Bonetka. The work consists of two parts, theoretical and analytical. The theoretical part provides knowledge related to the topic of the thesis: a short introduction to concepts such as marketing, marketing communication, marketing mix, marketing plan. The analytical part contains defining the mission and objectives of the company, situation analysis and selecting appropriate strategies to achieve the objectives of the company as well as satisfaction of new customers. The company due to the proposed marketing plan will get a new perspective on the situation and will be able to improve its market position and achieve its goals.
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Popište firmu a zhodnoťte stávající úroveň marketingu ve svatebním salonu.
Na základě analýzy zpracujte marketingový plán salonu.
Uveďte závěry a doporučení, která pro salon vyplývají z navrhovaného marketingového plánu.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Popište firmu a zhodnoťte stávající úroveň marketingu ve svatebním salonu.
Na základě analýzy zpracujte marketingový plán salonu.
Uveďte závěry a doporučení, která pro salon vyplývají z navrhovaného marketingového plánu.
Závěr
Recommended resources
HAIR, Joseph F, Robert P BUSH a David J ORTINAU. Marketing research: a practical approach for the new Millennium. Boston: Irwin/McGraw-Hill, 2000, 682 p. ISBN 0-256-19555-2.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
JANEČKOVÁ, Ludmila. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-716-9995-0.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
Recommended resources
HAIR, Joseph F, Robert P BUSH a David J ORTINAU. Marketing research: a practical approach for the new Millennium. Boston: Irwin/McGraw-Hill, 2000, 682 p. ISBN 0-256-19555-2.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
JANEČKOVÁ, Ludmila. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 179 s. ISBN 80-716-9995-0.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, portraits, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí BP: 49 bodů
Oponent BP: 44 bodů
Mgr. Michaela Fryštácká:
1. Proč jste si vybrala pro bakalářskou práci právě svatební salon Bonetka a z jakého důvodu jste řešila právě tuto problematiku? (odpověděla zcela)
Ing. Hana Brišová:
1. Popište obecný model marketingového plánování včetně jednotlivých etap.(odpověděla zcela)
2. Ve SWOT analýze na str. 48 uvádíte propagaci jako příležitost. Můžete to blíže objasnit.(odpověděla zcela)